نرم افزار مدیریت صرافی ایراکد

مشتریان
+ 0
پروژه های انجام شده
+ 0
سابقه فعالیت های ایراکد​
+ 0
درصد رضایت مشتری
0 %
نرم افزار مدیریت صرافی

اهداف امنیتی نرم افزار مدیریت صرافی دارای سه بخش راز داری، جامعیت و دسترس پذیری است .

  • رازداری:یکی از اهداف امنیت در راستای حفاظت از افشای داده ­ها و توابع حساس سیستم برای کاربر و یا موجودیت غیرمجاز دربرگیرنده رازداری است.
  • جامعیت: جامعیت تضمین می­کند که محتوای پیام از لحظه خروج از مبدأ تا تحویل به گیرنده در مقصد، تغییری نکرده است.
  • دسترس پذیری:حفاظت از منابع سازمان در مقابل تهدیدات انکار سرویس­ دهی است که ممکن است دسترس ­پذیری سیستم را مورد تأثیر قرار دهد.
  • ساختار ایراکد برای امنیت و سطوح دسترسی کاربران علاوه بر موارد بالا پسورد اختصاصی و کد کپچا را در نظر گرفته است. همچنین سیستم دارای قفل خودکار بوده و کاربران بعد از مدتی استفاده نکردن از نرم افزار صفحه قفل شده و دوباره باید به نرم افزار متصل شوند.

محصولات نرم افزاری ایراکد

نرم افزار قابلیت ارایه کلیه گزارشات مالی براساس انواع پارامترهارا دارد:

  1. گزارش دقیق بر اساس سود و زیان به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه
  2. گزراش ماه های پردرآمد
  3. گزارش مشتریان پرکار با بیشترین تراکنش و سود
  4. گزارش مانده نقدینگی
  5. گزارش مدیریت تبدیل ارز
  6. گزارش دریافت و پرداخت های ارزی

Model View Controller

به اختصار MVC نوعی روش معماری نرم‌افزار است که در توسعهٔ وب اپلیکیشن‌ها بسیار پرکاربرد است و ورود آن به صنعت توسعهٔ نرم‌افزار به دههٔ 1970 بازمی‌گردد. امروزه فریمورک‌های مطرحی که در توسعهٔ نرم‌افزارهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هدف از معماری سه‌لایهٔ ام‌وی‌سی مجزاسازی بخش‌های مختلف نرم‌افزار از یکدیگر است به طوری که بتوان هر کدام از این بخش‌ها یا ماژول‌ها را به صورت مستقل توسعه داد و در نهایت مابین آن‌ها ارتباط برقرار ساخت. به عبارت دیگر، چندین و چند دولوپر مختلف می‌توانند روی پروژه‌هایی با این نوع معماری کار کنند بدون آنکه در کار یکدیگر تداخلی ایجاد نمایند. ساختار اختصاصی ایراکد معماری mvc را برای طراحی نرم افزارهای خود استفاده میکند.

فریم ورک لاراول:

لاراول یکی از محبوب‌ترین فریم ورک های PHP است. این فریم ورک در بین سایر فریم ورک‌های PHP از امنیت و سرعت توسعه‌ی بیشتری برخوردار است و از طریق آن شما قادر خواهید بود بدون اینکه تغییری در کدهای اصلی ایجاد کنید، عملکرد بسیاری از بخش‌ها را تغییر دهید.

فریم ورک yii:

فریم ورک yii همانند سایر این برنامه ها یک پلتفرم برای استفاده برنامه نویسان php است که در سال ۲۰۰۸ توسط تعدادی از برنامه نویسان مجرب و حرفه ای که مدت زمان زیادی را بر روی پروژه های توسعه php framework مثل پروژه prado صرف کرده بودند عرضه شد. yii بسیاری از قابلیتهای پروژه موفق prado را به ارث برده است.

ساختار اختصاصی ایراکد برای طراحی نرم افزارهای خود از تلفیقی از این دو فریم ورک استفاده میکند. و طراحی نرم افزار را به صورت حرفه ای و کاربردی انجام میدهد.

طراحی خلاقانه و کاربردی

با توجه به درخواست و همینطور نوع کسب و کار شما، شرکت ایراکد اقدام به طراحی نرم افزار با ویژگی های بصری جذاب و کاربرپسند، همینطور امکانات کاربردی بسیار گسترده و فراگیر خواهد کرد.

واکنشگرا

کلیه نمونه کارهایی که توسط شرکت ایراکد ارائه میشود، قابلیت نمایش صحیح در همه پلتفورم از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک ویژگی عالی برای کاربران می باشد

قابلیت ویرایش و توسعه

این امکان برای شما فراهم است که بتوانید در هر لحظه به ویرایش و تغییر دادن مطالب و همینطور قیمت ها بپردازید. صفحات جدید تولید کنید و بروزرسانی نمایید.

پشتیبانی قوی

از ویژگی های شاخص شرکت ایراکد، پیشتیبانی پیوسته و حرفه ای می باشد. شما می توانید اطمینان داشته باشد که در تمامی مراحل، به سوالات به بهترین شکل پاسخ داده خواهد شد.

چرا باید طراحی نرم افزار خود را به ایراکد بسپاریم؟

چرا باید به ایراکد اعتماد کنیم؟

سابقه درخشان

ایراکد در مدت 14 سال فعالیت خود توانسته بیش از 4000 پروژه در حوزه های گوناگون از جمله طراحی نرم افزار را با بالاترین کیفیت به سرانجام رسانده و از این حیث جایگاه ویژه ای کسب کند. به علاوه بخشی از این پروژه ها مربوط به شرکت های بین المللی می باشد که نشان می دهد شهرت ایراکد تنها به مرزهای ایران محدود نمی شود.

تیم تخصصی

ما در ایراکد این افتخار را داریم که با جمعی از بهترین و مجرب ترین افراد در قالب تیم های تخصصی در هر حوزه همکاری کرده و به ارائه خدمات می پردازیم. به گونه ای که شما می توانید صفر تا صد پروژه های نرم افزار خود از مشاوره تا تدوین استراتژی و اجرا را به متخصصان ایراکد سپرده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

هزینه مناسب

مسلما بخش مالی هر پروژه از مهمترین دغدغه های صاحبان کسب و کار است. ما در ایراکد با درک این مسئله همواره تلاش خود را بر این گذاشته ایم تا خدمات را با بالاترین کیفیت و هزینه معقول و مناسب به مشتریان خود ارائه دهیم.
رضایت مشتریان
97%
تخصص
99%
پشتیبانی
98%

چرا ایراکد؟

هدف ایراکد کمک به رشد کسب و کار های نوپا و همچنین توسعه هرچه بیشتر کسب و کار های با قدمت بیشتر است. در راستای تحقق این هدف، ایراکد اساس کار خود را بر رضایت مشتریان قرار داده و تمام تلاش خود را به کار می برد تا بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن به دست مراجعه کنندگان برساند.

به گونه ای که تعداد مشتریان و پروژه های داخلی و بین المللی ایراکد و همچنین میزان رضایت آنها در طول این 14 سال به خوبی تخصص و کیفیت کار ایراکد را بیان می کنند.

سوالات متداول

طراحی وبسایت باید بعد از آنالیز سایت های موجود در زمینه فعالیت شما به بهترین شکل ممکن شروع به طراحی وبسایت کرده و در زمان موعد مقرر و اعلام شده سایت را به کارفرمتا تحویل دهد.

 

فرم ثبت سفارش

Registration Form