بهترین شرکت های سئو سایت در سال ۱۴۰۳

بهترین شرکت خدمات سئو سایت

به طور کلی موارد مهم داخلی سئو وب سایت عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود صفحات، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و…) و محتوای سایت و البته در نهایت کلمات کلیدی به کار رفته در محتوای سایت. متخصصین بهینه سازی وب سایت پس از برگزاری جلسه مشاوره بهبود سئو، بررسی کامل وب سایت شما را از نظر طراحی و محتوا و بررسی نواقص احتمالی آن در دستور کار قرار داده و پس از تحلیل و آنالیز سایت شما و رقبا، استراتژی لازم جهت رسیدن به افزایش بازدید سایت و بهبود سئو را پیشنهاد می دهند.

در مواردی طراحی مجدد وب سایت بطور حرفه ای جهت رسیدن به نتیجه قطعی ضروری است که این امر و دلایل آن توسط کارشناسان این حوزه در جلسه مشاوره خدمات سئو سایت بررسی و طرح خواهد شد و در صورت لزوم پروژه باز طراحی سایت را جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، انجام خواهد شد.

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

خدمات سئو به این دلیل که به موتورهای جستجو و گوگل مرتبط است بسیار حائز اهمیت میباشد. زیرا افزایش ورودی شما از وبسایتتان به منزله افزایش فروش و کسب و کار شماست. امروزه به دلیل حجم زیادی از وبسایت ها در عرصه اینترنت میزان رقابت در این حوزه بیار بالا رفته است ولی وبسایت ها برای برندینگ و مارکتینگ سایت خود به خدمات سئو احتیاج داشته و ناگزیر هستند از آن استفاده کنند.

سئو باعث میشود که در صفحه اول گوگل قرار گرفته و بتوانید یکی از مهم‌ترین بخش‌های موفقیت یک سایت داشتن هدف و استراتژی است که باعث می‌شود کسب و کار اینترنتی شما رونق بگیرد، اما این رونق نیازمند دیده شدن است که بخشی از آن با گرفتن ورودی حاصل می‌شود.

حال سوال اینجاست چه ورودی باعث رشد سایت می‌شود، بازدید کننده‌ای که دنبال محصول شما باشد، با اختیار خود وارد سایت شود و از همه مهم‌تر بارها وارد سایت شما بشود، جالب است بدانید که کاربران اکثرا بعد از چند بار ورود به یک سایت سود‌آوری ایجاد می‌کنند. نیروها و کارکنان بهترین شرکت سئو باید این تکنیک ها را در سایت شما اجرایی کرده تا به نتایج دلخواه برسید.

ایراکد

۸۸۸۸۱۷۷۲ - ۰۲۱ / ۰۹۱۲۴۸۱۴۷۳۷

تهران - جردن - خیابان تابان غربی - مجتمع اداری تجاری نور - طبقه اول

ایراکد به صورت حرفه ای و خلاقانه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت فعالیت دارد. ایراکد در مدت ۱۴ سال فعالیت توانسته جایگاهی ویژه در زمینه خدمات سایت برای خود کسب کند و انتخاب اول کسانی باشد که می خواهند فروشگاه اینترنتی و سایت های تجاری راه اندازی کرده و به جایگاه های سئویی برسانند. ایراکد دارای جوایز بسیاری در این زمینه می باشد.

متخصصین این شرکت در ایراکد روی کیفیت و عملکرد وب ‌سایت کار کرده که هم بر رتبۀ شما در موتورهای جستجوگر تاثیرگذار است و همچنین در ارتقای تجربۀ کاربر نیز موثر می‌باشد.

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

سئوکار

021-48000019 / 09198393056

تهران ، شهرک راه آهن، خیابان گلها، یاس 1، پلاک 1، واحد 1

این شرکت فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار در دانشگاه علوم تحقیقات آغاز کرد. هدف از این پروژه، به دست آوردن یک فرایند جهت بهبود رتبه وب سایت در صفحه نتایج موتور های جستجوگر بود. شرکت سئوکار پس از انجام موفقیت آمیز این پروژه، تمرکز خود را بر این قرار داد که با ارائه یک فرایند مبتنی بر تکنیک های سئو، به توسعه دهندگان وب سایت ها کمک نماید تا رتبه وب سایت مورد نظرشان را در موتور های جستجوگر افزایش دهند.

این تیم در عمر کوتاه خود ، توانسته اند به بیش از ۴۰۰۰ مشتری سرویس و خدمت ارائه کنند. از ویژگی های برجسته این شرکت گارانتی عودت وجه و بازپرداخت تمام مبلغ پرداختی مشتری است که آن را جزء سیاست‌های کاری شان قرار داده اند.

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

021-۸۸۹۴۸۹۱۷

تهران، میدان فردوسی، خیابان قرنی، کوچه نوید، پلاک ۱۷

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۳ با هدف کمک به کسب‌وکارها و ایجاد زیرساخت مناسب برای کسب‌وکارهای اینترنتی و آنلاین شکل گرفت که در طی این سال‌ها با کارفرمایان و برندهای مطرحی افتخار همکاری داشته‌ایم که تمام نتایج تا به امروز، گویای فعالیت درخشان تیم ما و همکاران عزیزمان بوده است.

همچنین نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا  (Startup) در زمینه‌های مختلفی از بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) را دارد که هریک به شرکت‌های موفقی در حوزه‌هایی از قبیل؛ طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت، طراحی اپلیکیشن و طراحی نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

منتوریکس

91006866- ۰۲۱

تهران، بلوار مرزداران به سمت شرق، قبل از بزرگراه یادگار امام (ره)، پلاک 178، ساختمان نگین آسمان، بلوک آ، طبقه 3، واحد 12

منتوریکس یکی از شرکت های پیشگام در حوزه سئو می باشد که با دانش و تخصص تیمی جوان و پرانرژی از سال 1390 کار خود را آغاز کرده و تا کنون موجب رشد و پیشرفت بسیاری از برندهای نوپا و مطرح شده است.

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

دی ام روم

66948816- ۰۲۱

تهران، خیابان توحید، خیابان پرچم

هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند.

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

وب رمز

91690111- ۰۲۱

تهران، شهرک غرب، خیابان حافظی، پلاک 31-29، واحد 11

وب رمز در سال ۱۳۸۱ با هدف فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه خدمات وب با کیفیت جهانی پایه گذاری شد. طی نزدیک به دو دهه ارائه خدمات تخصصی وب و IT، طراحی سایت و سئو و طراحی پورتال و CMS اختصاصی، در کنار میزبانی وب حرفه ای و سرور مجازی و اختصاصی برای کسب و کارها شرکت‌ها و سازمان‌ها؛ به عنوان یکی از شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات شناخته شده و امروزه بهترین خدمات تخصصی وب را با بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

سئو 24

8686906- ۰۲۱

تهران، خیابان گاندی، کوچه بیست و سوم، پلاک ۳

شرکت سئو ۲۴ یکی از زیرمجموعه های وب ۲۴ است که در زمینه طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم افزارهای تحت وب فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در ایران آغاز کرده است و به عنوان یکی از شرکت های قدیمی و با تجربه در این حوزه شناخته می‌شود.

از مزیت های این شرکت نیز فعالیت در خارج از ایران و در پروژه های بین المللی در کشورهای کانادا و آمریکا را می توان نام برد. از دیگر ویژگی های این تیم تنوع بالا در خدمات است به طوری که در زمینه های مختلف همچون سئو سایت های گردشگری، خبری، نیازمندی، فروشگاهی و… به فعالیت می پردازد

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

کد سئو

77525602- ۰۲۱

تهران - خیابان بهار شمالی - خیابان جواد کارگر - پلاک ۸۶ واحد ۷

برترین خدمات این شرکت در حوزه سئو عبارت اند از:

آکادمی ایراکد

فرم ثبت سفارش

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

قیمت و تعرفه سئو سایت چقدر است؟

هزینه پروژه سئو سایت های گردشگری، صنعتی، پزشکی، خدماتی، فروشگاهی،آموزشی، استارتاپی، سرگرمی، خبری و… را ماهیانه بین ۱۵ میلیون تومان تا ۳۰۰ میلیون تومان در نظر بگیرید که بر اساس سختی حوزه محاسبه می شود. معمولاً قراردادهای سئو یکساله می باشند.

بهترین شرکت‌ها در زمینه سئو، چقدر سابقه دارند؟

موفقیت هر شرکت در حوزه سئو در سایه برخورداری از دو عنصر تخصص و تجربه اتفاق می‌افتد. امروزه شرکت‌ها و موسسات نوپا زیادی هستند که در این حیطه مشغول به فعالیت می‌باشند که اتفاقا برخی از آن‌ها از نیروهای متخصص بهره می‌گیرند. اما تجربه، موضوعی است که نباید نادیده گرفته‌ شود؛ چرا که تجربه سبب تقویت قوه تامل و ظهور ایده‌های بکر و خلاقانه در سئو وبهینه سازی  می‌گردد.

 
خدمات اصلی یک شرکت سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

رسیدن به رتبه اول گوگل کار چندان آسانی نیست و نیازمند به کارگیری تجربه و تخصص در چندین بخش کلیدی است.

  • سئو داخلی سایت :

این بخش شامل انتخاب بهترین و مناسب ترین کلمه کلیدی و تولید محتواهای هدفمند و سئو شده می باشد. همچنین بهبود سرعت سایت نیز در این فاز صورت می گیرد.

  • سئو خارجی سایت:

در بحث سئوی خارجی نیز ساخت بک لینک و انتشار رپورتاژهای هدفمند و تاثیرگذار در میان است.

از چه طریقی می توانم دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرم؟

سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که محصولات آموزشی و دوره های آموزشی در زمینه بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند. طبق وظیفه خود ، ما مقالات مختلف آموزش دیجیتال مارکتینگ را در این زمینه در مجموعه ایراکد منتشر می کنیم. همچنین دوره دیجیتال مارکتینگ و کتاب دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارند؛ که می‌توانند شما را در این زمینه، راهنمایی کنند.

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form