طراحی اپلیکیشن آموزشی

طراحی و ساخت اپلیکیشن آموزشی برای برگزاری کلاسهای آنلاین و مجازی

ساخت اپلیکیشن آموزشی

در سالهای اخیر و خصوصا بعد از شیوع بیماری کرونا طراحی اپلیکیشن آموزشی، از اپلیکیشنهای آموزش زبان گرفته تا اپهای برگزاری آزمونهای انلاین، نحوه آموزش و یادگیری را متحول کرده است و تا حد زیادی جایگزین آموزش حضوری شده است.

براساس پیشبینی های صورت گرفته تا سال 2026 صنعت آموزش آنلاین 370 میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. در نتیجه با گسترش آموزش مجازی و آنلاین سرمایه گذاری روی طراحی اپلیکیشن برای  دانشجویان، دانش آموزان، معلمان، دانشگاه ها و موسسات مختلف می تواند یک انتخاب عالی باشد.

Services Type

خدمات طراحی اپلیکیشن

تخصص، تجربه، تیم حرفه ای

طراحی اپلیکیشن آموزشی کودکان

طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

طراحی اپلیکیشن آموزشی کنکور

طراحی اپلیکیشن آموزشی ویژه مدارس

طراحی اپلیکیشن آموزش آشپزی

طراحی اپلیکیشن آموزش بیزینس

امکانات اپلیکیشن آموزشی

مزایای طراحی اپلیکیشن آموزشی

امروزه، تلفن های هوشمند و اپلیکیشنهای موبایل تبدیل به بخشی جداناپذیر از زندگی روزمره انسانها شده اند و از کوچکترین کارها مثل نوشتن برنامه روزانه تا یادگیری زبان جدید با استفاده از اپهای موبایل انجام می شود.

هنگام شیوع بیماری کرونا بحث آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه ها تبدیل به چالشی بزرگ شده بود و افراد زیادی از این فرصت استفاده کردند و با سرمایه گزاری بر روی طراحی اپلیکیشن آموزشی به سود زیادی دست یافتند. از جمله مزایای ساخت اپلیکیشن آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دسترسی آسان و 24 ساعته به فایلهای آموزشی
  2. صرفه جویی در وقت و زمان
  3. دسترسی آنلاین و آفلاین
  4. فضای آموزشی تعاملی و سرگرم کننده
  5. تحلیل فرآیند آموزش
  6. کسب درآمد از طریق فروش محصولات و دوره های آموزشی
  7. کسب درآمد از طریق تبلیغات درون اپلیکیشنی
  8. تالار گفت و گو دانش آموزان و دانشجویان
  9. برندسازی
  10. پنل مدیریت استاد

Characteristics

ویژگی و قابلیت ها

هر آنچه برای تحول نیاز دارید

رابط کاربری جذاب

افزایش وفاداری و نرخ تبدیل کاربر با طراحی UI/UX حرفه ای و کاربردی

امنیت

تضمین امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران

به روزترین فناوری

کدنویسی بهینه و حرفه ای با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها و زبانهای برنامه نویسی

انتشار در پلتفرمهای معتبر

انتشار اپلیکیشن در پلتفرمهای معتبر مثل گوگل پلی، اپ استور و غیره به منظور افزایش دسترسی کاربران

features

امکانات طراحی اپلیکیشن آموزشی

پکیج کامل از امکانات مورد نیاز شما

توسعه بینهایت

طراحی اختصاصی

چندکاربری

جستجوی کاربردی

پنل حرفه ای

فیلتر پیشرفته

دسته بندی بینهایت

طراحی با رنگ سازمانی

اتصال به وبسایت

اتصال درگاه پرداخت

پلیر اختصاصی

قابلیت درج فایل آموزشی

آرشیو مطالب به صورت کتابخانه ای

کلاس آنلاین و مجازی

فروشگاه فایل آموزشی

Portfolio

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

ما در توسعه بیش از 3000 سازمان و کسب و کار سهیم بوده ایم

اپلیکیشن سازمان امداد و نجات

اپلیکیشن سازمان بهزیستی کل کشور

اپلیکیشن گردشگری خانواده سفر

اپلیکیشن هلال من

اپلیکیشن فروشگاهی ایرانیول

اپلیکیشن کلینیک فیروزه

همیشه در کنار شما هستیم

Our Technologie

تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت اپلیکیشن

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین  (Artificial Intelligence And Machine learning)

حضور تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین حوزه طراحی اپلیکیشن را با تغییر و تحولاتی روبه رو کرده است. هوش مصنوعی را می توان فناوری نامید که تمامی فرآیندهایی که توسط نیروی انسانی انجام می شود را توسط یک سیستم کامیپوتری بر اساس الگوریتم‌هایی شبیه سازی می کند. از طرف دیگر یادگیری ماشین یا ML را می توان زیر شاخه‌ای از تکنولوژی هوش مصنوعی معرفی نمود که به عنوان یک ماشین از توانایی تقلید رفتارهای انسانی برخوردار است.

اما استفاده از این دو تکنولوژی در ساخت اپلیکیشن بستری را فراهم می کند تا بتواند در کنار بهینه سازی  اپلیکیشن‌های موبایل، بروز خطاهای کد را به میزان قابل توجهی به حداقل برساند. با ادغام هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تمامی مشکلاتی که در فرآیندهای طراحی و توسعه اپلیکیشن به وجود می‌آید به راحتی قابل حل است. به طوری که با یادگیری داده‌ها و اطلاعات قبلی، مشکلات را به خوبی شناسایی می کند و در زمان واقعی به حل آنها می پردازد. حتی با یادگیری از رفتارهای انسانی اقدامات لازم را بدون نیاز به دستورالعملی در برنامه انجام می دهد. افزایش شخصی سازی و خودکار نمودن وظایف تکراری را می توان از مزیت‌های بهره مندی از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بیان نمود.

ادغام اینترنت اشیاء(Internet Of Things)

در حال حاضر اینترنت اشیا به عنوان جدیدترین تکنولوژی‌ در طراحی اپلیکیشن شناخته می شود.به بیانی دیگر، اینترنت اشیا را می توان یک شبکه‌ی مجازی که با بسیاری از دستگاه‌ها از طریق اینترنت در ارتباط است، معرفی نمود که قادر به جمع آوری و مبادله داده‌ها می باشد و به صورت یکپارچه کارمی کند.

خانه‌های هوشمند را می توان به عنوان نمونه بارزی از بهره مندی اینترنت اشیا در طراحی اپلیکیشن‌های موبایل معرفی نمود. به طوری که با استفاده از این تکنولوژی می توان تجربه اتصال میان دستگاه‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

گفتنی است اینترنت اشیا مزیت‌های بسیاری همچون نظارت بر تمامی فرآیندها، صرفه جویی در هزینه و زمان و غیره را برای کاربران به همراه دارد. به عنوان مثال در خانه‌های هوشمند می توان در صورت فراموشی قفل نمودن درب ورودی منزل با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که مجهز به تکنولوژی اینترنت اشیا هستند از مکان فعلی خود درب ورودی را قفل نمود.

بلاک چین (Blockchain)

فناوری بلاک چین از دیگر تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی اپلیکیشن است که در حالت کلی بیشتر در ارزهای دیجیتال ایفای نقش می کنند. این در حالی است که با نفوذ به حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی می تواند امنیت و شفافیت بیشتری را ارائه دهد.

به عبارت دیگر این تکنولوژی در طراحی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز یا Dapp  بیشترین کاربرد را دارد.

به طوری که برنامه‌های غیر متمرکز بدون نیاز به واسطه مدیریت یا عملکرد اطلاعات یا تراکنش را انجام می دهند و کاربران و ارائه دهندگان را به طور مستقیم بهم وصل می کنند.

گفتنی است ماهیت غیر متمرکز تکنولوژی بلاک چین به نحوی است که احتمال خطر نقض داده‌ها را کاهش داده و این اطمینان را می دهد که تمامی اطلاعات و داده‌های کاربر بدون تغییر و در یک فضای امن نگهداری شود.

از سوی دیگر این فناوری قادر است تمامی معاملات و تراکنش‌های یک شرکت را ثبت نماید و بستری را فراهم کند تا نتوان رکوردهای ذخیره شده را تغییر داد. از این رو استفاده از فناوری بلاک چین در طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فناوری ابری (Cloud Technology)

از دیگر تکنولوژی‌هایی که توانسته علاوه بر توسعه دهندگان اپلیکیشن برای کاربران نیز بسیار اثر بخش باشد، فناوری ابری نام دارد. در ابتدا فناوری ابری به عنوان سرویس میزبانی مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون به عنوان پلتفرمی به منظور ذخیره سازی ایمن و دسترسی به داده ها معرفی می شود. گفتنی است تکنولوژی ابری این امکان را به توسعه دهندگان می دهند تا در کنار کاهش هزینه‌های توسعه  برنامه‌ها آسان‌تر و سریع‌تر اجرا شود. از طرفی برای کاربران دسترسی به برنامه ها را بدون نیاز به نصب امکان پذیر می کند.

خوب است بدانید با بهره مندی از تکنولوژی ابری می توان ادغام تمامی اپلیکیشن‌های موبایلی را انجام داد و بر روی ابر اجرا نمود.به همین خاطر اپلیکیشن‌هایی که با استفاده از این فناوری طراحی می شوند حافظه داخلی تلفن همراه را کمتر تحت فشار قرار می دهند و هیچ محدودیتی را برای ذخیره اطلاعات کاربران ایجاد نمی کنند. پیش بینی می شود در آینده شاهد افزایش ترافیک اپلیکیشن‌های ابری باشیم.

اپلیکیشن های نیتیو از جمله اپ هایی هستند که برای یک سیستم عامل خاص توسعه میبابند. از آنجا که این اپلیکیشن ها با API ها و ابزارهای مربوط به همان سیستم عامل بهره میبرندف به بهترین عملکرد بر روی همان دستگاه ها اجرا میشوند. تکنولوژی های به کار رفته در اپلیکیشن های نیتیو عبارتند از:

1. برنامه‌نویسی iOS با Swift و Objective-C:

اپلیکیشن‌های نیتیو iOS معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Swift و Objective-C توسعه می‌یابند. Swift زبان جدید‌تری است که توسط اپل توسعه داده شده و از قابلیت‌ها و عملکردهای بهتری نسبت به Objective-C برخوردار است.

۲. برنامه‌نویسی اندروید با Java و Kotlin:

اپلیکیشن‌های نیتیو اندروید با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Java و Kotlin توسعه می‌یابند. Kotlin به عنوان زبان جدید‌تر و پیشرفته‌تر معرفی شده است و به طور رسمی توسط گوگل پشتیبانی می‌شود.

۳. برنامه‌نویسی مک (macOS) با Swift:

برنامه‌های نیتیو برای مک با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Swift توسعه داده می‌شوند.

۴. برنامه‌نویسی ویندوز (Windows) با C# و Visual Basic:

برنامه‌های نیتیو برای ویندوز معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C# و Visual Basic توسعه می‌یابند.

اپلیکیشن‌های نیتیو بهینه‌ترین تجربه کاربری را برای کاربران ارائه می‌دهند و به دلیل استفاده از منابع و ابزارهای مستقیم سیستم‌عامل، عملکرد بهتری نسبت به اپلیکیشن‌های هیبریدی دارند. همچنین، توانایی بهره‌برداری از ویژگی‌ها و سرویس‌های نیتیو دستگاه‌ها، از جمله دوربین، حسگرها و اطلاعات محلی، از مزیت‌های اپلیکیشن‌های نیتیو به شمار می‌آید.

اپلیکیشن های Cross-Platform، اپ هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی ها و فریم ورک های خاص برای چندین سیستم عامل به صورت همزمان و با یک کد مشترک توسعه میابد. از آنجا که این رویکرد باعث کاهش هزینه ها و زمان توسعه میشود و امکان راه اندازی اپلیکیشن ها روی سیستم عامل های مختلف مانند ios، اندروید، ویندوز، مک و… را فراهم می آورد. تکنولوژی ها و فریم ورک های معروفی که برای توسعه اپلیکیشن های Cross-Platformمورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

React Native .1:

این فریم‌ورک مبتنی بر React.js است و اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های موبایل Cross-Platform با رابط کاربری نیتیو را توسعه دهید. با استفاده از زبان برنامه‌نویسی JavaScript و React، توانایی اشتراک‌گذاری کد بین iOS و اندروید فراهم می‌شود.

۲. Flutter:

این فریم‌ورک توسط گوگل توسعه داده شده است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Dart اپلیکیشن‌های Cross-Platform را ایجاد می‌کند. Flutter از یک مجموعه کامل ابزارها و ویجت‌ها برای طراحی رابط کاربری نیتیو پشتیبانی می‌کند.

۳. Xamarin:

این فریم‌ورک توسط شرکت Microsoft توسعه داده شده است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی C# امکان ایجاد اپلیکیشن‌های Cross-Platform را فراهم می‌کند. Xamarin از ویژگی‌ها و APIهای نیتیو سیستم‌عامل‌ها بهره‌برداری می‌کند.

۴. Ionic:

این فریم‌ورک بر پایه HTML، CSS و JavaScript توسعه می‌یابد و امکان ایجاد اپلیکیشن‌های Cross-Platform با رابط کاربری واکنش‌گرا را فراهم می‌کند.

از این تکنولوژی‌ها بهره‌برداری می‌کنند تا توسعه‌دهندگان بتوانند با کمترین تغییرات، اپلیکیشن‌هایی را برای چندین سیستم‌عامل ایجاد کنند و با کاهش هزینه‌ها و زمان توسعه، اپلیکیشن‌ها را به بازار عرضه کنند. همچنین، اپلیکیشن‌های Cross-Platform امکان استفاده از ویژگی‌ها و سرویس‌های نیتیو دستگاه‌ها را نیز دارند که بهبود تجربه کاربری را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن های هیبریدی اپ هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی های وب و زبان های اندروید و ios توسعه میابند. و به طور همزمان برای پلتفرم های مختلف اجرا میشوند. بر خلاف اپلیکیشن های نیتیو که برای هر پلتفرم به صورت جداگانه نوشته میشوند، اپلیکیشن های هیبریدی امکان توسعه سریع تر و کمترین نیاز به منابع انسانی را فراهم میکند. تکنولوژی های مورد استفاده در اپ های هیبریدی:

1. فریم‌ورک‌های هیبریدی:

از جمله معروف‌ترین فریم‌ورک‌های هیبریدی می‌توان به Ionic، React Native، Xamarin و Flutter اشاره کرد. این فریم‌ورک‌ها امکان ایجاد و توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، و JavaScript فراهم می‌کنند.

۲. Cordova/PhoneGap:

این ابزارها به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های هیبریدی با استفاده از HTML، CSS و JavaScript را می‌دهند و امکان دسترسی به ویژگی‌های دستگاه‌های موبایل نیز فراهم می‌کنند.

۳. React Native:

این فریم‌ورک بر پایه React.js بنا شده است و به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های هیبریدی با رابط کاربری نیتیو را می‌دهد.

۴. Xamarin:

این فریم‌ورک تحت مالکیت شرکت Microsoft است و از زبان برنامه‌نویسی C# برای توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی استفاده می‌کند.

۵. Flutter:

این فریم‌ورک نیز متعلق به شرکت Google است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Dart، اپلیکیشن‌های هیبریدی با رابط کاربری نیتیو را ایجاد می‌کند.

این تکنولوژی‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا با کدهایی مشابه برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید، اپلیکیشن‌های همگرا و قابل اجرا بر روی هر دو سیستم‌عامل ایجاد کنند و همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نیتیو دستگاه‌ها نیز بهره‌برداری کنند. این رویکرد می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و زمان توسعه کمک کند و تجربه کاربری همگرا را تضمین می‌کند.

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ( (Augmented Reality And Virtual Reality

از تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن که بیشترین کاربرد را در اپلیکیشن‌های بازی دارد می توان به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اشاره نمود.ویژگی‌های این فناوری به نحوی است که پیش بینی می شود در آینده بیشترین کارآیی را در حوزه طراحی اپلیکیشن داشته باشد. با استفاده از این فناوری می توان تجربیات تعاملی و فراگیر برای کاربران، تجربه‌های بازی همه جانبه و تجسم داده‌ها را ایجاد نمود. ازسوی دیگر این فناوری برای همپوشانی عناصر مجازی در بالای یک فضای دنیای واقعی مورد استفاده قرار می گیرد.هم چنین باید خاطر نشان کرد پیاده سازی دشوار و گران قیمت این فناوری را می توان از معایب تکنولوژی واقعیت افزوده و مجازی به شمار آورد.

AMP (Accelerated Mobile Page)

اهمیت سرعت بارگذاری و لود صفحات با توجه به گسترش استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی پیش از گذشته احساس می شود. از این رو گوگل با رونمایی از تکنولوژی AMP  بستری را برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات موبایل فراهم نموده است. این در حالی است که هر چه لود و سرعت صفحات بیشتر باشد آمار بازدیدکنندگان از صفحه افزایش خواهد یافت. برنامه نویسان با کمک این فناوری می توانند ایجاد صفحات HTML را با حجم کم انجام دهند. با توجه به سرعت لود بسیار بالای کدهای AMP ، بارگذاری صفحات موبایل به سرعت انجام خواهد گرفت و به دنبال آن باعث سهولت در خواندن این صفحات برای کاربران می شود.

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1489+ پروژه

موفق

40+ پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

1000+ شرکت

خصوصی

Pricing Plan

قیمت طراحی اپلیکیشن آموزشی

هزینه طراحی اپلیکیشن براساس نیاز و نوع کسب و کار شما

پلن پایه

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری متناسب با تم های موجود

پلن پیشرفته

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری متناسب با تم های موجود

پلن اختصاصی

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری مناسب با نیاز کارفرما

Steps

مراحل ساخت اپلیکیشن

از ایده تا اجرا

تحلیل سیستم و فرآیندها

طراحی UI و UX

معماری و طراحی بانک اطلاعاتی

تست و استقرار سیستم

Further Details

همه چیز درباره طراحی اپلیکیشن آموزشی

انواع اپلیکیشن آموزشی

بازار طراحی اپلیکیشن آموزشی بسیار گسترده و متنوع است و مخاطب هدف های متفاوتی را از جمله معلمان، استادان، زبان آموزان و غیره را در بر می گیرد در نتیجه شما باید قبل از اقدام به ساخت اپلیکیشن آموزشی بازار هدف خود را به دقت شناسایی و بررسی کنید:

انواع اپ آموزشی

  1. اپلیکیشن آموزش زبان

تحقیقات نشان می دهد که در سال 2022 استفاده از اپلیکیشنهای آموزش زبان رشد 31 درصدی داشته است! چرا که تسلط به یک زبان خارجی می تواند چالش برانگیز و زمانبر باشد در نتیجه بسیاری از زبان آموزان برای تسهیل این فرآیند از اپلیکیشن های آموزش زبان استفاده می کنند.

اپلیکیشن محبوب دولینگو، با بیش از 500 میلیون کاربر در جهان و بیش از 56 میلیون کاربر فعال در ماه پیشرو در این زمینه است و جالب است که بدانید درآمد این اپلیکیشن آموزش زبان در سال 2022 با رشد 47 درصدی، بیش از 370 میلیون دلار بوده است.

این اپلیکیشن آموزشی از طریق حق ثبت نام، تبلیغات و برگزاری آزمونهای زبان کسب درآمد می کند.

2. سیستم مدیریت یادگیری (LMS)

اپلیکیشنهای سیستم مدیریت یادگیری اغلب با هدف پیگیری و آنالیز فرآیند آموزش و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان، تسهیل مدیریت برگزاری دوره ها و برنامه های آموزشی آنلاین و حضوری برای موسسات آموزشی طراحی می شوند.

یک سیستم مدیریت یادگیری امکاناتی از جمله برگزاری دوره های آموزشی، ثبت نام، تولید محتوای آموزشی در قالب های مختلف، اموزش کارمندان و گزارشهای مختلف آموزشی را برای موسسات آموزشی فراهم می کند. ارزش بازار این اپلیکیشنها در سال 2026، 38 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

GoToTraining  یکی از موفق ترین سیستمهای مدیریت یادگیری است. این اپلیکیشن سالانه میزبان 700 هزار برنامه آموزشی با بیش از 3 میلیون شرکت کننده است. این اپلیکیشن از طریق دریافت حق ثبت نام و عضویت کسب درآمد می کند.

3. اپلیکیشن آموزشی مدیریت کلاس

این اپلیکیشنها با هدف مدیریت کلاس طراحی می شوند تا به معلمان در زمینه تصحیح امتحانات و نمره دهی، تعریف تکالیف، حضور و غیاب و … و به دانش آموزان در زمینه نوت برداری، مطالعه برای امتحانات و … کمک کنند.

GoGuardian، یکی از اپلیکیشنهای  آموزشی معروف در این زمینه است که تا به امروز توسط بیش از 10 هزار مدرسه و بیش از 25 میلیون دانش آموز مورد استفاده قرار گرفته است.

4. اپلیکیشن برگزاری دوره های آنلاین

پلتفرمهای آموزش آنلاین یکی از بهترین و به صرفه ترین راه ها برای یادگیری مهارتهای جدید و کسب تخصص هستند. اپلیکیشنهای برگزاری دوره های آموزشی آنلاین ممکن است متنوع باشند اما از امکانات مشابهی مثل برگزاری دوره ها در بالاترین کیفیت ممکن و امکان یادگیری انفرادی و در بازه ی زمانی دلخواه برخوردارند.

Coursera، در صدر لیست بهترین اپلیکیشنهای برگزار کننده دوره های آنلاین قرار دارد که دوره های آنلاین متنوع و کاربردی با مدارک معتبر از دانشگاه های رده بالا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مدل درآمدی این پلتفرم محبوب حق عضویت و دوره های آموزشی پولی است و طبق گزارشات موجود درآمد این اپلیکیشن در سال 2022 با رشد 26 درصدی به 524 میلیون رسیده است.

5. اپلیکیشن آماده سازی و برگزاری آزمون آنلاین

این نوع از طراحی اپلیکیشن آموزشی، به دانشجویان و دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند با بازدهی و تمرکز بیشتری برای امتحانات و آزمونها مطالعه کنند و همچنین عملکرد خود را ارزیابی کنند.

پیش بینی می شود که در سال 2024 این اپلیکیشن ها سهم 11 میلیارد دلاری از بازار را به خود اختصاص دهند!

BYJU’S Exam Prep، با بیش از 30 میلیون کاربر، یک اپلیکیشن جامع در زمینه برگزاری آزمونهای آنلاین است که پکیجهای آموزشی کاربردی را برای آزمونهای معتبر ارائه می دهد و از روش فریمیوم کسب درآمد می کند.

6. اپلیکیشن آموزشی برای کودکان

یادگیری از طریق گیمیفیکیشن و بازی، یک راهکار آموزشی محبوب و جذاب برای کودکان است که خلاقیت را در آنها افزایش می دهد. همچنین اپلیکشنهای آموزشی قبل از دوره ابتدایی، می توانند به رشد ذهنی کودک کمک شاخصی کنند.

Kiddopia، اپلیکیشن معتبر و کاربردی برای کودکان پیش دبستانی، در سال 2022 توانست به درآمد 22.7 میلیون دلاری و 17 میلیون کاربر دست یابد. این اپلیکیشن به کودکان کمک می کند تا به روشی آسان و سرگرم کننده ریاضیات، علوم و حل مسئله را یاد بگیرند و مدل کسب درآمد این اپلیکیشن فریمیوم است.

امکانات ضروری ساخت اپلیکیشن آموزشی

از جمله امکانات ضروری در ساخت اپلیکیشن آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعریف کلاس آنلاین و دوره های آموزشی
  • امکان افزودن بی نهایت فایل آموزشی در قالبهای مختلف
  • آرشیو و دسته بندی آموزش ها
  • پلیر اختصاصی
  • اتصال به درگاه پرداخت
  • مدیریت محتوای دوره های آموزشی
  • اضافه کردن اخبار مرتبط به دوره ها
  • ایجاد فروشگاه فایل آموزشی
  • ثبت نام و عضویت
  • رمز یکبار مصرف
  • نمایش اطلاعات کامل دوره
  • جلوگیری از ضبط دوره
  • تیزر آموزشی
  • مدریت کاربران اپلیکیشن
  • مدیریت هزینه ی محتوای آموزشی و پنل های اشتراکی کاربران
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن برای کاربران
  • انتشار اپلیکیشن در مارکت های معتبر اندروید و ios
  • تحویل محصول طبق زمانبدی های مشخص شده
  • سرعت اپلیکیشن در بارگذاری محتوا و صفحات مختلف اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی

اپلیکیشن های آموزشی میتوانند به یک آموزشگاه آنلاین کارآمد تبدیل شوند و دسترسی به انواع فایل ها و منابع صوتی، تصویری، pdf و … دوره های مختلف را برای کاربران فراهم آورد.

برگزاری کلاس های آنلاین و جلسات تمرین و رفع اشکال آنلاین نیز به راحتی از طریق اپلیکیشن ها قابل پیاده سازی است و عموما با سهولت بیشتری مورد استفاده کاربران قرار میگیرد.

فارغ از بحث آموزش آنلاین، کافیست اقدامات مربوط به اتصال اپلیکیشن به درگاه های پرداخت را صورت دهید تا امکان فروش محتواهای آموزشی تولید شده نیز وجود داشته باشد.

نکات مهم برای افزایش درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن آموزشی

بعد از ساخت اپلیکیشن آموزشی با استفاده از این تکنیکها می توانید میزان سودهی و درآمد شما را چندین برابر کند:

  1. استفاده از گیمیفیکیشن تا فضای آموزشی تعاملی و سرگرم کننده ای را فراهم کنید.
  2. استفاده از طرحهای گرافیکی جالب و فایل های صوتی با کیفیت بالا
  3. به یاد داشته باشید که آموزشها باید شفاف، خلاصه و کاربردی باشند.
  4. از ترندها و تکنیکهای روز آموزش و یادگیری استفاده کنید.
  5. اپلیکیشن آموزشی شما باید واسه هم سیستم عامل اندروید و هم ios طراحی شود تا سهم بازار گسترده تری را به خود اختصاص دهید.
  6. رابط کاربری جذاب و حرفه ای را فراموش نکنید.
  7. در ابتدای کار نسخه رایگان اپلیکیشن خود را ارائه دهید.
  8. حتما رقبای خود را آنالیز کنید تا بتوانید ترندهای آموزشی روز را شناسایی کنید.
  9. در ابتدا یک نسخه MVP ارائه دهید و مرحله به مرحله آن را بهبود و گسترش دهید.
  10. آموزشها را براساس مخاطب هدف خود شخصی سازی کنید.

برترین اپلیکیشن های آموزشی

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی حجم بیشتری ازکاربران به تلفن های همراه هوشمند، بازار استفاده از اپلیکیشن ها نیز داغ تر شده است و اپلیکیشن های آموزشی موفق متعددی طراحی و پیاده سازی شده اند. در این بخش چند نمونه بارز اپلیکیشن های آموزشی را نام خواهیم برد:

1. مکتب خونه :

این اپلیکیشن معضل بهره مندی از دانش و تجربه اساتید مطرح کشور را هدف قرار داده و با ارائه محتوای کلاس های درس دانشگاه های برتر همچون دانشگاه شریف، این موضوع را بهبود بخشیده است.
اپلیکیشن آموزش محور مکتب خونه در سال 1390 طراحی شد و با استقبال بالایی مواجه شد. در حال حاظر بیش از 400 عنوان درسی و 15 هزار ساعت آموزش در این اپلیکیشن منتشر شده است. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجراست.

2. گاجینو :

اپلیکیشن گاجینو محصولی از مجموعه گاج است که تمرکز آن بر محتواهای مورد نیاز برای کنکور و آماده سازی دانش آموزان برای این آزمون می باشد. دسترسی به ویدئوهای آموزشی مختلف و امکان جروه نویسی از قابلیت های کارآمد این اپلیکیشن است و همچنین با استفاده از این اپلیکیشن، امکان مطالعه و دسترسی به تمام کتاب های گاج میسر خواهد شد. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجراست.

3. پرگار :

یکی دیگر از اپلیکیشن های آموزشی کاربردی و فوق العاده، اپلیکیشن پرگار است. این اپ طیف وسیعی از آموزش ها را در خود جای داده است و از آموزش زبان گرفته تا ویدئو آموزش نواختن پیانو در آن مشاهده میشود.
این گستردگی محتوایی و موضوعی، پرگار را به یک اپ یادگیری جذاب تبدیل کرده است که تاکنون بیش از 5000 ویدئو آموزشی در آن منتشر شده است. اپلیکیشن آموزشی پرگار در هر دو سیستم عامل اندروید و ios قابل استفاده می باشد.

 

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

چرا Iracode را برای طراحی اپلیکیشن خود انتخاب کنیم؟
زیرا ایراکد سابقه چندین ساله دارد و تجربه و موفقیت در پروژه های اپلیکیشنی باعث میشود که شما عزیزان پروژه های خود را به ایراکد بسپارید.
بعد از تحویل پروژه تا چه زمانی میتوان از خدمات پشتیبانی اپلیکیشن استفاده کرد؟
شما عزیزان میتوانید تا ۷ روز بعد از تحویل پروژه از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.
مراحل پرداخت هزینه ها به چه شکل خواهد بود؟
به این صورت که شما قبل از طراحی نرم افزار آموزشی، عزیزان مبلغی را به عنوان پیش پرداخت, پرداخت میکنید و مابقی آن را بعد از اتمام پروژه.
آیا اپلیکیشنی که سفارش می دهم در استورهای (فروشگاه ها) موبایل افزوده خواهد شد؟
بله, برای اینکه کسب و کار شما عزیزان پیشرفت کند ما این اپلیکیشن را در فروشگاه های موبایل هم قرار می دهیم تا هم شما و هم کاربران و مشتریان شما از آن استفاده بکنند.

Our customers said

حس و حال خوب شما

خانم محمودی
خانم محمودیمزون لاوین
بیشتر بخوانید
یکی از شاخصه های مهم شرکت ایراکد طراحی سایت با المان های روز دنیا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد که کمک بزرگی برای سازماندهی سفارشات ما انجام داد.
آقای کمالی
آقای کمالیبهزیستی فارس
بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه به عنوان میز خدمتی در جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضیان مطرح بود که شرکت ایراکد با مدیریت و پشتیبانی هدفمند و منظم ما را در این راستا یاری نمود.
آقای ترشابی
آقای ترشابیشهرداری بیرجند
بیشتر بخوانید
شهرداری ها برای نیل به ارائه خدمات به صورت الکترونیک و به انجام رساندن دولت الکترونیک نیازمند طراحی سایت میباشند و ما خوشحالیم که برای این منظور شرکت ایراکد را برگزیدیم.
آقای خادم
آقای خادموبسایت کوه نوردی
بیشتر بخوانید
یکی از معیارهای ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت سابقه و تجربه کاری و تعداد بالای نمونه کارها بود که شرکت ایراکد از این نظر مورد توجه قرار گرفت.
خانم علیپور
خانم علیپورموسسه هرمس اپلای
بیشتر بخوانید
شرکت ایراکد با انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ برای موسسه مهاجرتی ما در جهت بهبود و ارتقا ارائه خدمات کمک نمود و با پشتیبانی تیم طراحی سایت تجربه موفقی را داشته ایم.
آقای فخرالدین
آقای فخرالدینشرکت مبتکران سلامت فاخر
بیشتر بخوانید
با طراحی سایت ویکتلب توانستیم کمک بزرگی در راستای شناسایی بیماری های قلب و عروق به پزشکان محترم داشته باشیم و اجرای این ایده توسط شرکت ایراکد با تکنولوژی های روز دنیا انجام گرفت.
آقای علی آبادی
آقای علی آبادیسایت نمایشگاهی نماتا
بیشتر بخوانید
مدیریت و ساماندهی غرفه و نمایشگاه ها یکی از چالش های ما در نماتا بود که به روش سنتی زمان و انرژی زیادی از تیم ما را میگرفت که با طراحی سایت توسط شرکت ایراکد این موضوع به طور کامل رفع گردید.
قبل
بعدی

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form