قوانین و اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی لینکدین

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 4734 481 0912  تماس بگیرید.

مشتریان
+ 0
پروژه های انجام شده​
+ 0
سابقه فعالیت های ایراکد​
+ 0
تجربه با کشور های بزرگ
0 +

قوانین و اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی لینکدین

لینکدین یک بستر شبکه حرفه­ای است که در سال 2003 برای توسعه حرفه­ای و شبکه راه اندازی شد. علاوه بر اینکه به عنوان یک روش خوب برای به دست آوردن اطلاعات شرکت شما در دسترس است، ابزاری عالی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی هدفمند است. این می­تواند شامل استفاده از تبلیغات لینکدین یا LinkedIn Matched Audiences باشد، دو ابزاری که تجارت شما را مستقیما به افرادی که ممکن است بیش­ترین علاقه را داشته باشند، بازاریابی می­کند. برای بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین نکات و قوانینی وجود دارد که در قسمت زیر آورده شده است:

عکس صفحه از یک نمونه نمایه لینکدین

به روز نگه داشتن نمایه خود یکی از تأثیرگذارترین روش­ها برای بهبود میزان تماس شماست. فقط برند شما نیست که مخاطبان شما با آن تعامل دارند. افراد با افراد دیگر تجارت می­کنند، بنابراین مشخصات مهم است. نزدیک به 100٪ کامل بودن را دنبال کنید و به طور مداوم نمایه خود را بهینه کنید، مهارت­ها، دستاوردها و نمونه­های جدیدی از آخرین کارهای خود را اضافه کنید، شخصیت خود را معرفی کنید، اصالت به اندازه تجربه مهم است. صفحه شما باید فرصت­های زیادی را برای مشتریان آینده فراهم کند تا در مورد نام تجاری شما و افرادی که در آنجا کار می­کنند بیش­تر بدانند و همچنین با محتوای مربوطه درگیر شوند. صفحات برای همه رایگان است، بیاموزید که چگونه کار را شروع کنید.

مخاطبان و اهداف خود را مشخص کنید

قبل از بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین افزایش آگاهی و یا ایجاد سرنخ، هدف گذاری کلیدی است و مهم می­باشد. وقتی بدانید که می­خواهید چه کاری انجام دهید، تعریف مخاطبان خود راحت­تر است. اگر شرکت شما یک ابزار بهره­وری برای رسانه­های اجتماعی می­فروشد، هدف شما ممکن است افزایش آگاهی از نام تجاری اعضای لینکدین با عناوین شغلی مانند مدیر رسانه­های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی کاربردی باشد.

بازاریابی سبکه اجتماعی لینکدین

صفحه خود را برای جستجو بهینه کنید

یک صفحه شرکتی بهینه شده می­تواند به شما کمک کند تا در بین افرادی که به دنبال آنچه شرکت شما ارائه می­دهد، دیده شوید.

عکس صفحه نمای کلی یک صفحه کسب و کار

درج کلمات کلیدی و عباراتی را در نظر بگیرید که مشتریان بالقوه ممکن است برای جستجوی محصول یا خدمات شما استفاده کنند. آن­ها را در نمای کلی برگه About قرار دهید، به روشنی نمایانگر چه کسی هستید و چه کاری انجام دهید، به صفحه خود پیوند دهید. پیوندها برای افزایش رتبه جستجوی شما ضروری هستند. یک پیروزی آسان در اینجا لینک دادن به صفحه خود از وب سایت خود است. همچنین، از به روز بودن پروفایل لینکدین کارمندان اطمینان حاصل کنید. محتوای مربوطه را به اشتراک بگذارید. هرچه محتوای پیروان خود را بیش­تر به اشتراک بگذارید، صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود.

کاربران صفحه خود را رشد دهید

برای بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین نیاز به رشد کاربران دارید. به روزرسانی­های شما مستقیما در خبرمایه لینکدین یک دنبال کننده ظاهر می­شود. یک پیروی قوی با هر به روزرسانی مخاطبان مربوطه را به شما ارائه می­دهد. چند نکته اساسی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اکنون فعالیت افراد را افزایش دهید.

از یک دکمه “دنبال کردن” در سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید. دنبال پلاگین ساز باشید.
از اتصالات نمایه خود برای پیگیری صفحه لینکدین خود استفاده کنید.
به کارمندان خود بگویید که مهم­ترین پست­های صفحه شما را می­شناسند تا میزان آلی را افزایش دهند.
صفحه شرکت خود را در ایمیل­ها ، خبرنامه­ها و پست­های وبلاگ تبلیغ کنید.

لینکدین

محتوای جذاب را در صفحه شرکت خود منتشر کنید

ایراکد به منظور همراهی شما برای توسعه چشم‌گیر کسب و کارتان، پیشنهادی ویژه دارد:

اگر شما طراحی سایت مکمل اینستا خود را به ما پسپارید، تیم ما مشاوره تخصصی در خصوص راه‌های مدیریت حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی (خصوصا اینستاگرام) را نیز به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهد. به این صورت شما فرصتی شگفت‌انگیز برای جذب مشتری بیش‌تر از طریق اینستاگرام و فروش حرفه‌ای محصولات از طریق سایت خود را خواهید داشت.

مزایای استفاده از لینکدین

لینکدین دارای یک تابلوی شغلی عالی است

در بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین فرصت¬های جدیدی در سراسر سایت لینکدین وجود دارد که ممکن است در تابلوهای کاریابی سنتی وجود نداشته باشد. با استفاده از لینکدین می¬توانید مستقیما برای شغل¬های مختلف درخواست کنید، جستجوهای شغلی را ذخیره کنید و همچنین برای استخدام کننده-هایی که شنیدن فرصت¬ها را دارند، علامت گذاری کنید.

می‌توانید مهارت و استعداد خود را به اثبات اجتماعی برسانید

بگذارید دیگران شما را برای مهارت¬ها و کارهای گذشته خود توصیه و تأیید کنند. هنگامی که دیگران شما را توصیه یا تأیید می¬کنند، هرکسی که نمایه شما را ببیند می¬تواند این موارد را مشاهده کند و به شما نشان می¬دهد کارشناسان دیگری برای داشتن مهارت¬های خاص از ادعاهای شما پشتیبانی می¬کنند. این در برقراری ارتباط بسیار قدرتمند است. شما می¬توانید اعتبار خود را از طریق تاییدیه¬ها و توصیفاتی که لینکدین اجازه می¬دهد، مخاطبین شما در نمایه شما بگذارند، ایجاد کنید.

کاربردهای استفاده از لینکدین

1- مشاهده وقایع

لینکدین برنامه رویدادها­، از طریق کادری که به نمایه شما اضافه شده است را نشان می­دهد که شبکه شما در چه رویدادهایی شرکت می­کند و به شما کمک می­کند تا رویدادهایی را که براساس صنعت و شغل شما توصیه می­شوند پیدا کنید. همچنین می­توانید محبوب­ترین رویدادها را مشاهده کرده، رویدادها را جستجو کرده و رویدادهای جدید ایجاد کنید. این برنامه برای ایجاد ارتباطات قبل از شرکت در یک کنفرانس یا پیگیری بسیار مناسب است.

با استفاده از برنامه لینکدین و بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین می­توانید ضمن ایجاد شبکه حرفه­ای خود، به فرصت­های شغلی متصل شوید. این برنامه لینکدین تجربه جستجوی شغل شما را آسان می­کند و به شما کمک می­کند مستقیما با استخدام کنندگان ارتباط برقرار کنید. برنامه لینکدین کشف افراد با اهمیت، دنبال کردن شرکت­ها، پیگیری اخبار، دریافت به روزرسانی­های شغلی، ثبت نام برای مشاغل و ارتباط با موضوعاتی که بیش­تر برای شما مهم هستند را برای شما آسان می­کند. با لینکدین شبکه حرفه­ای خود را بسازید.

2- مشاغل و شرکت‌ها را جستجو کنید

  • جستجوی شغل در انواع مشاغل از جمله مشاغل دولتی، مشاغل تازه، مشاغل IT، مشاغل نرم افزاری، مشاغل مالی و بانک ، مشاغل HR، مشاغل فروش و بازاریابی، کارآموزی و مشاغل فروشندگان. همین حالا به کار رویایی خود اقدام کنید.
  • با افرادی که می­توانند به شما در جستجوی کار کمک کنند، ارتباط مفیدی برقرار کنید.
  • برای دریافت ارجاعات شغلی و مشاوره شغلی با ارتباطات خود پیام ارسال کنید و گپ بزنید.
  • مشخصات حرفه­ای ایجاد کنید که مهارت­ها، تحصیلات، پروژه­ها، دوره­های کارآموزی و تجربه کاری شما را نشان دهد.
  • آخرین اخبار و به روزرسانی­های صنعت را که می­تواند به شما کمک کند مطلع باشید، نکات مربوط به تهیه مصاحبه و موارد دیگر را دریافت کنید.
  • یک تصویر نمایه و مشخصات شغلی یا دانشگاه اضافه کنید تا استخدام کنندگان و مدیران استخدام بتوانند شما را کشف کنند.

تولید محتوای لینکدین

لینکدین یک جامعه پر رونق است که بیش از 500 میلیون عضو در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از 100000 کاربر جدید به این شبکه می¬پیوندند. بیش از 20٪ کاربران تأثیرگذار و تصمیم گیرنده در سطح ارشد هستند و خیلی راحت می¬توان با تصمیم گیرندگان برجسته در این سیستم عامل تماس گرفت. بیش¬تر افراد برای ایجاد اعتماد و اطمینان کافی برای تصمیم گیری در خرید، به شش تا هشت نقطه لمسی با یک تجارت نیاز دارند. بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین یک استراتژی بلند مدت است که بر ایجاد مداوم محتوای با کیفیت بالا که بسیار به مخاطبان ایده آل شما مرتبط است متمرکز است.

با به اشتراک گذاشتن محتوای عالی و مفید در شبکه­های اجتماعی، شما فرصت­هایی را برای پرورش و آموزش مخاطبان ایده آل خود در مدت زمان طولانی در طول سفر خرید ایجاد می­کنید. پس از آن وقتی مشتریان آماده تصمیم گیری برای خرید می­شوند، محتوای شما از آن­ها سوء استفاده می­کند که شما مهارت و تجربه لازم برای حل مشکلات آن­ها را دارید و بستن معامله بسیار آسان­تر می­شود. هدف بازاریابی خود را مشخص کنید. قبل از غرق شدن در استراتژی­های بازاریابی محتوا برای لینکدین، به هدف بازاریابی محتوا خود فکر کنید. هدف شما می­تواند این باشد:

بیاموزید که چگونه یک متخصص شناخته شده در صنعت خود شوید، برای تجارت خود منجر به تولید بیش­تر شوید.

تولید محتوای لینکدین

آگاهی از برند را افزایش دهید.

  • محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.
  • با مشتریان و مشتریان ایده آل ارتباط برقرار کنید.
  • جامعه­ای پیرامون برند خود ایجاد کنید.
  • رسانه محتوای لینکدین و انواع محتوا را انتخاب کنید.
  • برای موفقیت در لینکدین، شما باید با انواع محتوا در سیستم عامل و رسانه­های محتوایی که می­توانید محتوای خود را از آن­ها منتشر کنید و با مشتریان بالقوه تعامل داشته باشید، آشنا باشید.

مقالات لینکدین

شما می­توانید در بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین مقالات را فقط در نمایه شخصی خود ایجاد کنید، نه در صفحه شرکت خود. در حال حاضر، مقالات دارای اولویت بسیار کمی در خبرخوان هستند. در مقالات خود، می­توانید انواع مختلفی از محتوای چندرسانه­ای مانند فیلم­ها، نمایش اسلایدها و حتی سایر پست­های لینکدین را تعبیه کنید. ما توصیه می­کنیم که از مقالات لینکدین به عنوان یک مرحله متوسط ​​بین فیلم­ها، متن­ها و عکس­های لینکدین در یک طرف و مقالات در وب سایت خود در سمت دیگر استفاده کنید. یک فیلم، متن یا عکس لینکدین می­تواند خلاصه­ای کوتاه و مختصر از یک موضوع را ارائه دهد، هر محتوا می­تواند یکی از مقالات شما را تبلیغ کند، هر مقاله می­تواند به ارتقا content مطالب و مقالات در وب سایت یا وبلاگ شما پیوند دهد.

تبلیغات در لینکدین

در راه حل­های تبلیغات لینکدین، ما برای ایجاد به ابزاری نیاز داریم که به بازاریابان کمک می­کند، مخاطبان مناسب را با مرتبط­ترین مطالب به دست آورند. ما هر روز از این ابزارها برای رشد تجارت خود استفاده می­کنیم و می­خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما هم می­دانید چگونه از آن­ها در حد توان بالقوه خود استفاده کنید.

سلف سرویس یا کمپین‌های مدیریت شده را انتخاب کنید

1- بستر تبلیغاتی لینکدین شروع و راه اندازی یک کمپین سلف سرویس با تبلیغات متنی و محتوای حمایت شده را سریع و آسان می¬کند. از Campaign Manager برای پیکربندی تبلیغات، اجرای کمپین¬ها و نظارت بر پیشرفت استفاده کنید.
2- برای یک رویکرد استراتژیک که تمایل به جذب مخاطبان برتر دارد، تبلیغات مدیریت شده توسط لینکدین را امتحان کنید. این سرویس شما را با یک تیم اختصاصی از متخصصان لینکدین جفت می-کند تا در هر مرحله از فرآیند، از هدف گذاری تا بهینه سازی، کمک کنید.
3- Campaign Manager مرکز فعالیت تبلیغاتی لینکدین شما است. در آنجا نتایج دقیق عملکرد تبلیغات خود را پیدا خواهید کرد، از جمله مشخصات جمعیتی اعضا که روی تبلیغات شما کلیک کرده¬اند، تعامل با محتوای حمایت شده و سایر موارد.
4- قالب محتوای خود را انتخاب کنید، تبلیغات متنی یا هر دو ایجاد کنید. محتوای حمایت شده بصورت بومی در فیدهای اعضای لینکدین ظاهر می¬شود، خواه روی دسک تاپ، لپ تاپ یا دستگاه همراه باشد. یک راه خوب برای شروع کار با Sponsored Content ، ارتقا updates به روزرسانی¬های با عملکرد برتر در صفحه شرکت شما است. این به روزرسانی¬ها از قبل مورد توجه کاربران فعلی شما قرار گرفته است، بنابراین به احتمال زیاد مخاطبان گسترده¬تری آن¬ها را مجذوب خود می کنند.
5- تبلیغات خود را ایجاد کنید، برای محتوای حمایت شده، می توانید به روزرسانی شرکت یا صفحه ویترین خود را برای تبلیغ، یا ایجاد محتوای جدید با حمایت مالی انتخاب کنید. سعی کنید چندین نسخه از محتوای حمایت شده خود را با تغییراتی در محتوای خلاقانه ایجاد کنید، تا ببینید کدام نتیجه بهترین نتیجه را دارد.
6- برای تبلیغات متنی، می توانید پیوندی را تعیین کنید که با کلیک روی تبلیغ باز می¬شود، سپس یک تصویر، عنوان و شرح مختصر اضافه کنید. شما می¬توانید همزمان 15 نوع متن تبلیغ را اجرا کنید، بهتر است این کار را با انواع مختلف آغاز کنید، سپس بر روی برترین¬های اجرا تمرکز کنید.

سفارش بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین

برای شرکت‌هایی که نیاز به محتوای خوب و هدفمند لینکدین دارند، تیم ما دست‌به‌قلم می‌شود و طبق یک برنامه اصولی بصورت ماهانه برای شما محتوای خوب و مفید تولید می‌کند که با مخاطب تعامل برقرار کرده و باعث درگیر شدن کاربر با سایت می‌شود.

پیشنهاد شرکت ایراکد به عنوان بزرگترین  شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران به شما این است که اگر تصمیم به بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین خودتان را دارید پیش از هر اقدامی از مشاوره رایگان با ما ( با شماره تلفن 021-88881772 ) استفاده کنید. اپ اندروید اختصاصی یا اپ iOS اختصاصی و این که پروفایل لینکدین شما چگونه می‌تواند به فروش بیشترتان کمک کند. این ها بخشی از سوالاتی ست که پیش از سفارش بهتر است جواب آن‌ها با مشاوره گرفتن از یک متخصص بدانید.

لینکدین محلی برای بازاریابان، بشارت دهندگان برند و بنیان گذاران است. اگرچه همیشه از آن به عنوان سایت حرفه­ای بازاریابی شبکه اجتماعی لینکدین یاد شده است، لینکدین اخیرا یک تجربه جذاب برای همه افراد در زمینه کسب و کار بوده است. امیدوارم مطالب ارائه شده برای شما کاربران عزیز سودمند و مفید باشد.

 

www.linkedin.com/

فرم ثبت سفارش

Registration Form