طراحی سایت خیریه

ساخت سایت خیریه، پل ارتباطی میان اهداکنندگان و موسسات خیریه در هر ساعت از شبانه روز

ساخت سایت خیریه

چندین سال است که با پیشرفت تکنولوژی زندگی روزمره ما با عصر دیجیتال گره خورده است. این در حالی است که فضای مجازی به عنوان یک عضو جدا نشدنی در زندگی هر فرد شناخته میشود به طوری که کسب و کارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. طراحی سایت و ایجاد فرصت‌های جدید در بستر اینترنت شرایطی را فراهم کرده است تا هر کسب و کاری بتواند در مسیر اهداف خود قدم بردارد و آنها را تقویت کند.

Services Type

انواع طراحی سایت خیریه

هر نوع وبسایتی که اراده کنید با ایراکد قابل انجام است

طراحی سایت خیریه مشابه محک

طراحی سایت موسسات نیکوکاری

طراحی سایت انجمن خیریه

طراحی سایت داوطلبان خیریه

طراحی سایت خیرین مدرسه ساز

طراحی سایت انجمن کودکان

فرم ثبت سفارش

Registration Form

موسسات خیریه یکی از کسب و کارهایی است که با انجام کارهای بشردوستانه برای افراد نیازمند مهربانی و محبت را در دنیا گسترش میدهند. یکی از فرصت‌هایی که در فضای مجازی برای موسسات ایجاد شده است، طراحی سایت خیریه میباشد. از اهمیت طراحی سایت موسسه خیریه میتوان به برقراری تعامل با حامیان و خیرین در سراسر دنیا و انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و در نهایت کسب درآمد بیشتر اشاره کرد.
شرکت طراحی سایت ایراکد همراه شماست تا بتوانید با طراحی سایت خیریه مشابه محک بر اساس اصول طراحی سایت ، سئو سایت و هم چنین ارائه انواع خدمات طراحی در این مسیر با پشت سر گذاشتن رقبای خود به یک جایگاه ویژه‌ای دست یابید.

Characteristics

ویژگی‌های طراحی سایت خیریه

شاخص های کلیدی رشد یک سایت خیریه

امنیت

امنیت و پشتیبان گیری منظم از ویژگی های اصلی وبسایت های طراحی شده توسط ایراکد

سرعت

حفظ بازدیدکننده و افزایش نرخ تبدیل تا ۸۰ درصد، با بارگذاری وبسایت شما در کمتر از ۳ ثانیه!

واکنش گرا

طراحی سایت واکنش گرا به منظور سازگاری وب سایت با انواع نمایشگر و این یعنی تجربه کاربری فوق العاده!

رتبه یک گوگل

افزایش بازدیدکنندگان با بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو و ورود به صفحه اول گوگل

features

امکانات طراحی سایت خیریه

امکاناتی فراتر از انتظار شما

طراحی واکنش گرا

انتشار آسان مطالب

به روزرسانی آسان

مدیریت کاربران

مدیریت رسانه

فیلتر پیشرفته

نصب افزونه های کاربردی

مدیریت آسان

امکان درج دیدگاه

براساس اصول سئو

افزونه های امنیتی

امکان جستجو پیشرفته

نقشه سایت

نمودار سلسله مراتبی سازمان

امکان پرداخت کمک‌های غیر نقدی

روش‌های کمک به نیازمند

گواهینامه‌ها و استاندارد‌های مرتبط با سازمان

سیستم تیکت

برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

portfolio

نمونه کار های طراحی سایت

ما در توسعه بیش از 3000 سازمان و کسب و کار سهیم بوده ایم

نمونه کار طراحی سایت گردشگری

فروشگاه اینترنتی مبلمان ایده ال

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی وب مارتیر

فروشگاه اینترنتی وب مار تیر

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی جهان بی بی شاپ

فروشگاه اینترنتی جهان بی بی شاپ

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی کندو

فروشگاه اینترنتی کندو

فروشگاه اینترنتی نگین آرینا

نمونه کار طراحی سایت حقوقی

شرکت حقوقی هرمس لایرز

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1450+ پروژه

موفق

50 پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

500+ شرکت

خصوصی

Pricing Plan

تعرفه طراحی سایت خیریه

بهترین سرمایه گذاری برای کسب و کار شما

طراحی سایت آماده

شروع از 4 میلیون تومان

طراحی سایت با وردپرس

شروع از 12 میلیون تومان

طراحی سایت اختصاصی

شروع از 50 میلیون تومان

برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

Steps

مراحل ساخت سایت

مراحل تبدیل یک رویا به واقعیت

خرید دامنه و هاست

انتخاب قالب سایت

طراحی و پیاده سازی

آموزش و بارگزاری اطلاعات

Further Details

نکات کلیدی پیرامون طراحی سایت خیریه

نقش طراحی سایت خیریه در رونق موسسه خیریه

در چند سال اخیر بسیاری از کسب و کارها برای ماندن در بازار رقابت به فکر طراحی سایت افتادند. به طوری که وب سایت‌ها توانستند نقش موثری در رشد و پیشرفت بیشتر کسب و کارهای آنلاین داشته باشند. طراحی سایت خیریه برای سازمان‌هایی که در این حوزه فعالیت میکنند بسیار ثمربخش بوده است. به طوری که از طریق سایت خیریه میتوان بدون محدودیت با حامیان و خیرین ارتباط برقرار کرد و کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به صورت آنلاین دریافت نمود و در نتیجه موسسات خیریه درآمدی بیشتری را به دست خواهند آورد. از مزیت‌های سایت خیریه که بر روی فروش و رونق این گونه موسسات اثرگذار است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  بازاریابی آنلاین با کمترین هزینه

زمانی که طراحی سایت خیریه به پایان میرسد و وب سایت راه اندازی میشود میتوان از تمامی روش‌های بازاریابی آنلاین از جمله ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی موتور جستجوگر، شبکه‌های اجتماعی و غیره اهداف موسسه را به بازار هدف معرفی نمود و مردم را برای کمک‌های مالی تشویق کرد. این نوع بازاریابی برخلاف بازاریابی‌های سنتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. لازم به ذکر است زمانی بازاریابی آنلاین نتیجه بخش است که تمامی تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ توسط شرکت‌های فعال و با تجربه در این حوزه به صورت اصولی و درست پیاده سازی شود. توجه به این موضوع میتواند هزینه‌های بازاریابی را تا حدودی کاهش یابد.

ویژگی های مهم طراحی سایت خیریه

  • افزایش اهداکنندگان

امروزه وب سایت‌ها در فضای مجازی هویت و تصویر کسب و کارها را نشان میدهند. این وب سایت‌ها هستند که میتوان از طریق آنها مخاطبان و بازدیدکنندگان بسیاری را جذب کرد. تکنیک‌ها و بهینه‌ سازی‌های اصولی وجود دارند که میتواند وب سایت شما را در معرض دید بازیدکنندگان جدید قرار دهد. از این رو طراحی وب سایت خیریه میتواند در جذب خیرین و اهداکنندگان و ایجاد اعتبار موسسه خیریه نقش موثری داشته باشد.

  • تسهیل در کمک‌های مالی

از امکاناتی که در طراحی سایت خیریه به آن توجه ویژه‌ای میشود، فراهم نمودن بستری است که از طریق آن بتوان به راحتی و با امنیت کامل به صورت آنلاین کمک‌های نقدی خود را به حساب موسسه واریز کرد. تسهیل در فرآیند واریز کمک‌های مردمی و ارائه گزینه‌هایی همچون پرداخت از طریق کارت بانکی، انتقال مستقیم بانکی و غیره در وب سایت خیریه موجب افزایش کمک‌های دریافتی خواهد شد.

  •  افزایش تعامل اهداکنندگان

در فضای مجازی وب سایت‎های خیریه پل ارتباطی میان اهداکنندگان و موسسات خیریه هستند. موسسات خیریه میتوانند با استفاده از طراحی سایت خیریه تعامل و مشارکت خیرین و اهداکنندگان را افزایش دهند. از این رو میتوان از طرح‌های موفق اجرا شده، تاریخچه موسسه و غیره در جهت افزایش و بهبود مشارکت اهداکنندگان در سایت خیریه استفاده نمود.

  • تجزیه و تحلیل داده‌ها و بهبود

با طراحی سایت فروشگاهی همچون سایت خیریه میتوانید به داده‌های با ارزشی دست یابید. پس از آن با استفاده از ابزارهای قدرتمند تحلیل‌گر شرایطی فراهم میشود تا بتوان با استفاده از این داده‌ها عملکرد سایت و هم چنین عملکرد بازاریایی را مورد بررسی قرار داد و در جهت بهبود عملکرد سایت و هم چنین به کارگیری تکنیک‌ها و استراتژی‌های بازاریابی آنلاین قدم برداشت.

چگونه یک سایت خیریه موفق و پربازدید داشته باشیم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت در طراحی سایت موسسات خیریه همانند دیگر سایت های فروشگاهی نیاز است تا مواردی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید در این حوزه موفق عمل کنید و به درآمد بیشتری دست یابید. این موارد عبارتند از:

  • انتخاب بازار هدف

شناخت و انتخاب بازار هدف نقش موثری در موفقیت و درآمد موسسات خیریه دارد. به این صورت که موسسات خیریه با در نظر گرفتن بازار هدف خود یعنی خیرین، اهداکنندگان و عموم مردم میتوانند خدمات و کمپین‌های تبلیغاتی خود را متناسب با بازار هدف طراحی و اجرا کنند.

  • تولید محتوای جذاب و قدرتمند

زمانی میتوان گفت سایت عملکرد و بازخورد خوبی از دید مخاطبان خود دارد که از نظر محتوایی موفق عمل کند. در طراحی سایت خیریه مهمترین موضوعی که میبایست به آن توجه ویژه ای شود، تولید محتوای ارزشمند و جذاب است. از این رو برای آن که بازدید کننده بتواند به درستی تصمیم گیری کند نیاز است تا اطلاعات درست و کاربردی را از سایت جمع آوری کند.

  • بهینه سازی موتور جستجوگر

برای آن که سایت خیریه شما در مقایسه با سایر سایت‌های موسسات خیریه در نتایج موتورهای جستجوگر رتبه بالاتری را کسب کند، میبایست پس از طراحی سایت خیریه بهینه سازی سایت انجام شود. از روش‌هایی که در بهینه سازی سایت نقش موثری دارد میتوان به کارگیری کلمات کلیدی، بارگیری سریع سایت و غیره اشاره نمود.

  • بازاریابی

یکی از روش‌هایی که در موفقیت و فروش سایت‌ خیریه تاثیر بسزایی دارد، بازاریایی آنلاین است. برای بازاریابی سایت موسسات خیریه میتوان از روش‌هایی همچون تولید محتوای ویدیویی، شبکه‌های اجتماعی، بهبود SEO و تبلیغات پرداخت بهره گرفت. این روش‌های بازاریابی کمک میکند تا نرخ جذب بازدیدکنندگان سایت افزایش یابد.

  • طراحی زیبا و مناسب

طراحی سایت را میتوان یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت سایت موسسات خیریه دانست. به طور کلی طراحی سایت خیریه مشابه محک تصویر و هویت موسسه در فضای مجازی را نشان میدهد. از این رو سایت میبایست از نظری ظاهری زیبا و از نظر امکانات باعث راحتی و سهولت استفاده بازدید کننده شود.

  • تجزیه و تحلیل

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، داده‌هایی که سایت در اختیارمان قرار میدهد را میتوان با استفاده از ابزارهای تحلیل‌گر مورد ارزیابی قرار داد و در جهت بهبود عملکرد سایت خیریه تمهیدات لازم را به عمل آورد.

  • پشتیبانی

به منظور جلب رضایت و اعتماد بازدیدکننده فراهم نمودن بستری که بتوان نظرات و سوالات بازدیدکنندگان را مورد بررسی قرارداد، امری ضروری است. از این رو ایجاد پشتیبانی سایت میتواند بر روی موفقیت و درآمد سایت خیریه تاثیر گذار باشد.

ویژگی های منحصر به فرد طراحی سایت خیریه

طراحی سایت خیریه از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. دانستن این ویژگی‌ها موجب میشود تا با آگاهی بتوان آنها را در طراحی سایت موسسات خیریه پیاده کرد.

  • طراحی خیره کننده بصری

زمانی میتوانیم یک تصویر به یادماندنی از وب سایت خیریه خود در ذهن دیگران به جا بگذاریم که از نظر طراحی بصری حرفه‌ای عمل کنیم و تمامی عواملی که باعث جذابیت بصری وب سایت میشود را به کار بیریم. استفاده از تصاویری با کیفیت بالا، تاپیوگرافی حرفه‌ای و به کارگیری رنگ‌های جذاب از جمله عواملی است که میتواند بر اعتبار و جذب اهداکنندگان سایت بیفزاید.

  • پیام رسانی واضح و قدرتمند

در طراحی سایت موسسات خیریه بهره مندی از یک زبان قدرتمند و متقاعد کننده برای نشان دادن هدف موسسه و پیام رسانی واضح از طریق تصاویر و تولید محتواهایی جذاب میتواند در افزایش جذب بازدیدکنندگان سایت تاثیر بسزایی داشته باشد.

  • تسهیل در کمک‌های مالی

از ویژگی‌هایی که در طراحی سایت خیریه میبایست به آن توجه ویژه‌ای داشت، تسهیل در کمک‌های مالی است. از این رو طراحی بستری به منظور تسهیل در کمک‌های مالی همانند گزینه‌های اهدای مجدد و ایجاد فرم‌هایی برای کمک مالی و هم چنین راه‌های پرداخت آسان میتواند شرایطی را برای اهدا کننده فراهم کند تا به راحتی فرآیند پرداخت را انجام دهد. این کار نقش موثری در افزایش کمک‌های مالی بازدیدکنندگان دارد.

  • ایجاد اعتماد و اعتبار

برای جلب اعتماد و ایجاد اعتبار نزد بازدیدکنندگان سایت میبایست در طراحی سایت موسسات خیریه فاکتورهایی را مد نظر قرار دهید. نوشتن داستان‌های موفقیت موسسه و اهداف و معیارهای آن میتواند به اثبات اجتماعی و ایجاد اعتماد و اعتبار موسسه کمک بسزایی کند. از این رو برای بالا بردن تعامل و ارتباط بازدیدکننده با موسسه و کمک مالی آنها به کارگیری این عناصر میتواند موثر باشد.

  • دسترسی آسان

دسترسی آسان کاربر به اطلاعات مورد نیاز زمانی است که کاربر تنها با کلیک بر روی دسته بندی‌ها و برچسب‌ها بتواند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. از این رو بهره مندی از منوهای ناوبری کاربر پسند میتواند تجربه لذت بخشی را برای بازدیدکننده به ارمغان بیاورد و به دنبال آن احتمال کمک‌های مالی اهدا کننده و تعامل با سازمان افزایش میباید.

نکات مهم در خصوص امکانات طراحی سایت خیریه

در خصوص امکانات طراحی سایت خیریه میتوان گفت این نمونه از سایت‌ها میبایست از قابلیت‌هایی برخوردار باشند که بازدید کننده پس از ورود به سایت خیریه بتواند با موسسه آشنا شود و تحت تاثیر آن قرار گیرد. دستاوردهایی که خیریه تاکنون به دست آورده میتواند در اثبات اجتماعی موسسه و دید خیر نسبت به شرکت در طرح‌های خیریه نقش موثری داشته باشد.
از طرف دیگر ایجاد یک راه ارتباطی میان خیرین، مدیر موسسه و سایر افراد میتواند کیفیت عملکرد موسسه را به اندازه قابل قبولی افزایش دهد. از این رو امکاناتی نظیر درج اطلاعات تماس خیریه و امکان برقراری تماس و یا ارسال پیام در طراحی سایت موسسات خیریه اهمیت بسیاری دارد. از دیگر امکاناتی که به بهتر شدن سایت خیریه کمک میکند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  اهداف و دیدگاه‌های موسسه
  • عضویت در خبرنامه موسسه
  • گالری تصاویر
  • آرشیو اخبار
  • تاریخچه موسسه
  • تماس با ما
  • مشاهده معضلات

به کارگیری این امکانات در طراحی سایت موسسات خیریه موجب میشود تا خیر یا اهدا کننده بتواند با شناخت کامل موسسه در طرح‌های مختلف شرکت و حمایت‌های مالی خود را از طریق وب سایت انجام دهد.

other services

داشتن وبسایت به تنهایی کافی نیست!

ایراکد هر آنچه برای ارتقا نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد

پشتیبانی VIP

افزایش سرعت و امنیت سایت

رفع تداخل و خطاهای مربوط به افزونه ها

پاسخ دهی شبانه روزی

بک آپ گیری منظم

رفع مشکلات فنی

سئو و دیجیتال مارکتینگ

کسب برترین جایگاه در نتایج گوگل

بهترین کلمات برای پیشی گرفتن از رقبا

خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو خارجی

شبکه های اجتماعی

بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در لینکدین

بازاریابی در تلگرام

بازاریابی در دیگر شبکه های اجتماعی مانند؛

توئیتر، فیسبوک و …

تبلیغات

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات ریمارکتینگ

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات ریتارگتینگ

ایمیل مارکتینگ

Pricing Plan

قیمت پشتیبانی VIP طراحی سایت

تعرفه یک ماهه پشتیبانی VIP طراحی سایت

پلن برنزی

4/5 میلیون تومان

پشتیبانی به صورت تیکت

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید (تعداد محدود)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

پلن نقره ای

7 میلیون تومان

پشتیبانی به صورت تیکت و تلفن

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید ( توافقی)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

درج محتوای ارسالی کارفرما (توافقی)

مشاوره مارکتینگ

پلن طلایی

11 میلیون تومان

پشتیبانی 24 ساعته

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید ( توافقی)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

راه اندازی ابزار گوگل آنالیتیکس + تنظیمات

ارائه گزارش هفتگی

فعال سازی سیستم chaching

گزارش تحلیل عملکرد سایت

جلسه آنلاین ماهیانه با کارفرما

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

آیا سایت‌های خیریه از امنیت بالایی برخوردار هستند؟
بله، امنیت و پشتیبان گیری منظم از ویژگی‌های اصلی سایت‌های خیریه هستند.
آیا سایت‌های خیریه دارای درگاه پرداخت امن بانکی هستند؟
بله میتوان گفت در طراحی سایت خیریه ایجاد یک درگاه پرداخت امن بانکی اهمیت بسیاری دارد.
چگونه میتوان مشارکت اهداکنندگان را از طریق سایت خیریه افزایش داد؟
در طراحی سایت خیریه افزودن مطالبی مانندطرح‌های موفق اجرا شده، تاریخچه موسسه و غیره نقش موثری در افزایش مشارکت و تعامل بازدیدکنندگان دارد.
برای جلب رضایت و اعتماد بازدیدکنندگان سایت خیریه چه باید کرد؟
برای جلب رضایت و اعتماد بازدیدکنندگان سایت خیریه میتوان از طریق پشتیبانی تمامی نظرات و سوالات بازدیدکنندگان را مورد بررسی قرار داد.

برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

Our customers said

حس و حال خوب شما

خانم محمودی
خانم محمودیمزون لاوین
بیشتر بخوانید
یکی از شاخصه های مهم شرکت ایراکد طراحی سایت با المان های روز دنیا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد که کمک بزرگی برای سازماندهی سفارشات ما انجام داد.
آقای کمالی
آقای کمالیبهزیستی فارس
بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه به عنوان میز خدمتی در جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضیان مطرح بود که شرکت ایراکد با مدیریت و پشتیبانی هدفمند و منظم ما را در این راستا یاری نمود.
آقای ترشابی
آقای ترشابیشهرداری بیرجند
بیشتر بخوانید
شهرداری ها برای نیل به ارائه خدمات به صورت الکترونیک و به انجام رساندن دولت الکترونیک نیازمند طراحی سایت میباشند و ما خوشحالیم که برای این منظور شرکت ایراکد را برگزیدیم.
آقای خادم
آقای خادموبسایت کوه نوردی
بیشتر بخوانید
یکی از معیارهای ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت سابقه و تجربه کاری و تعداد بالای نمونه کارها بود که شرکت ایراکد از این نظر مورد توجه قرار گرفت.
خانم علیپور
خانم علیپورموسسه هرمس اپلای
بیشتر بخوانید
شرکت ایراکد با انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ برای موسسه مهاجرتی ما در جهت بهبود و ارتقا ارائه خدمات کمک نمود و با پشتیبانی تیم طراحی سایت تجربه موفقی را داشته ایم.
آقای فخرالدین
آقای فخرالدینشرکت مبتکران سلامت فاخر
بیشتر بخوانید
با طراحی سایت ویکتلب توانستیم کمک بزرگی در راستای شناسایی بیماری های قلب و عروق به پزشکان محترم داشته باشیم و اجرای این ایده توسط شرکت ایراکد با تکنولوژی های روز دنیا انجام گرفت.
آقای علی آبادی
آقای علی آبادیسایت نمایشگاهی نماتا
بیشتر بخوانید
مدیریت و ساماندهی غرفه و نمایشگاه ها یکی از چالش های ما در نماتا بود که به روش سنتی زمان و انرژی زیادی از تیم ما را میگرفت که با طراحی سایت توسط شرکت ایراکد این موضوع به طور کامل رفع گردید.
قبل
بعدی

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form