طراحی سایت مدرسه

ساخت سایت مدرسه، شعبه دوم مدرسه شما در فضای مجازی

ساخت سایت مدرسه

در عصر دیجیتال با پیشرفت تکنولوژی تمامی حوزه‌ها دچار تغییر و تحول شده‌اند که حوزه آموزشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروزه نیاز هر مدرسه‌ یا آموزشگاهی به یک وب سایت کارآمد بیشتر از همیشه احساس میشود. این در حالی است که دانش آموزان و والدین به دنبال فضایی هستند تا بتوانند از اطلاعات آموزشی مانند برنامه درسی، فعالیت‌های فوق برنامه و هم چنین آخرین اخبار و مراحل پذیرش در مدارس باخبر شوند.
با طراحی سایت مدرسه بستری فراهم میشود تا مدارس بتوانند خدمات و سازمان خود را در فضای آنلاین با جلوه بهتری معرفی و با به اشتراک گذاری مطالب و اطلاعات آموزشی، والدین را به ثبت نام ترغیب کنند.
شرکت طراحی سایت ایراکد به شما این اطمینان را میدهد تا با پیاده سازی اصول و سئو سایت، وب سایتی را در اختیارتان قرار دهد که سازمان شما با جلوه بصری جذاب و زیبا به بازار هدف معرفی و نسبت به رقبای خود در جایگاه بهتری قرار بگیرید

Services Type

انواع طراحی سایت مدرسه

هر نوع وبسایتی که اراده کنید با ایراکد قابل انجام است

طراحی سایت موسسات آموزشی

طراحی سایت هنرستان

طراحی سایت مهدکودک

طراحی سایت مقطع دبستان

طراحی سایت مقطع دبیرستان

طراحی سایت مدارس استثنایی

فرم ثبت سفارش

Registration Form

Characteristics

ویژگی‌های طراحی سایت مدرسه

شاخص کلیدی برای رشد یک سایت مدرسه

امنیت

امنیت و پشتیبان گیری منظم از ویژگی های اصلی وبسایت های طراحی شده توسط ایراکد

سرعت

حفظ مشتری و افزایش نرخ تبدیل تا ۸۰ درصد، با بارگذاری وبسایت شما در کمتر از ۳ ثانیه!

واکنش گرا

طراحی سایت واکنش گرا به منظور سازگاری وب سایت با انواع نمایشگر و این یعنی تجربه کاربری فوق العاده!

رتبه یک گوگل

فروش انفجاری با بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو و ورود به صفحه اول گوگل

features

امکانات طراحی سایت مدرسه

امکاناتی فراتر از انتظار شما

طراحی واکنش گرا

انتشار آسان مطالب

به روزرسانی آسان

مدیریت کاربران

مدیریت رسانه

فیلتر پیشرفته

نصب افزونه های کاربردی

مدیریت آسان

امکان درج دیدگاه

براساس اصول سئو

افزونه های امنیتی

امکان جستجو پیشرفته

کنترل و مدیریت دانش آموزان در پایه‌های مختلف

برگزاری کلاس‌های آمورشی به صورت آنلاین

امکان ثبت نام غیر حضوری

معرفی کادر آموزشی مدارس

ارائه برنامه درسی برای پایه‌های مختلف

قابلیت ارسال فایل تکالیف به صورت تصویری یا ویدیویی برای معلمان

برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

portfolio

نمونه کارهای طراحی سایت

ما در توسعه بیش از 3000 سازمان و کسب و کار سهیم بوده ایم

نمونه کار طراحی سایت گردشگری

فروشگاه اینترنتی مبلمان ایده ال

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی وب مارتیر

فروشگاه لوازم خانگی وب مارتیر

فروشگاه لباس زنانه نگین آرینا

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی جهان بی بی شاپ

فروشگاه اینترنتی جهان بی بی شاپ

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی کندو

فروشگاه اینترنتی کندو

نمونه کار طراحی سایت حقوقی

شرکت حقوقی هرمس لایرز

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1450+ پروژه

موفق

50 پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

500+ شرکت

خصوصی

Pricing Plan

بهترین سرمایه گذاری برای کسب و کار شما

طراحی سایت آماده

شروع از 4 میلیون تومان

طراحی سایت با وردپرس

شروع از 12 میلیون تومان

طراحی سایت اختصاصی

شروع از 50 میلیون تومان

برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

Steps

مراحل ساخت سایت

مراحل تبدیل یک رویا به واقعیت

خرید دامنه و هاست

انتخاب قالب سایت

طراحی و پیاده سازی

آموزش و بارگزاری اطلاعات

Further Details

نکات جادویی پیرامون طراحی سایت مدرسه

امروزه با توجه به حضور گسترده کاربران در فضای مجازی به ویژه دانش آموزان، طراحی سایت مدرسه به یک امری ضروری تبدیل شده است. از این رو تمامی مقاطع تحصیلی و حتی مراکز آموزشی نیازمند سایتی هستند که از نظر ظاهری از رنگ‌ها و المان‌های گرافیکی به صورت اصولی و اثر بخش استفاده شده باشد و از طرفی با تولید انواع محتواها( متنی، صوتی و تصویری) بتواند کاربران بسیاری را ترغیب به ثبت نام کند. شرکت طراحی سایت ایراکد با به کارگیری طراحان با تجربه و کاربلد همراه شماست تا بتوانید با طراحی سایت مدرسه با پیشی گرفتن از رقبا در حوزه خود به موفقیت‌های بیشتری دست یابید.
از ضرورت‌های دیگر طراحی سایت برای مدارس میتوان به :

  •  افزایش نرخ ثبت نام
  • اطلاع رسانی‌ به دانش آموزان در خصوص زمان حضور در کلاس و ثبت نام
  • معرفی خدمات و موفقیت‌های مدرسه در زمینه‌های مختلف
  •  ارائه تصاویری از کادر آموزشی و ساختمان مدرسه
  • کسب جایگاهی برتر در موتورهای جستجو به منظور دیده شدن سازمان و جذب کاربر

باید خاطر نشان کرد با طراحی سایت مدرسه و پیاده سازی اصول سئو بر روی سایت شرایطی فراهم میشود تا سایت در موتورهای جستجو به خوبی دیده شود. این مسئله نقش موثری در افزایش نرخ ورود کاربر ایفا میکند. البته ناگفته نماند ارائه مطالبی همچون معرفی و سابقه کار کادر آموزشی، خدمات و امکانات رفاهی و آموزشی مدارس، فعالیت‌های فوق برنامه، کلاس‌های کمکی و غیره در سایت مدرسه میتواند کاربر را در امر تصمیم گیری برای ثبت نام یاری کند و در نهایت افزایش تعداد دانش آموزان مدرسه را به دنبال خواهد داشت. بنابراین تولید و ارائه محتواهایی با کیفیت و قدرتمند در طراحی سایت برای مدرسه باعث موفقیت و پیشرفت سازمان میشود.

برای آن که بتوانید در طراحی سایت مدرسه موفق عمل کنید، نیاز است تا مهمترین خدمات و امکانات را برای سایت در نظر بگیرید. از جمله امکاناتی که در طراحی سایت مدارس میتوان به کار گرفت عبارتند از :

  •  ثبت نام آنلاین دانش آموزان

با افزودن گزینه‌‌ی ثبت نام آنلاین دانش آموزان در طراحی سایت مدرسه والدین میتوانند با ورود به سایت، ثبت نام در مدرسه را به صورت غیر حضوری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. صرفه جویی در زمان و هزینه دانش آموز و کادر مدرسه، جلوگیری از تجمع در مدرسه در زمان ثبت نام و آپلود مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به صورت فایل در سایت از مزایای ثبت نام آنلاین به شمار می‌آید.

  • قرار دادن آزمون آنلاین

معلمان میتوانند از طریق سایت در فضای مجازی از دانش آموزان، آزمون آنلاین بگیرند. روال برگزاری آزمون‌های آنلاین به این صورت است که در مدت زمان مشخص اگر دانش آموز آزمون را ثبت نکند به منزله غیبت و با خارج شدن از صفحه آزمون نمره صفر برای آزمون او در نظر گرفته میشود.

  • پنل مخصوص معلمان

با ایجاد پنل مخصوص معلمان در طراحی سایت مدرسه، معلمان میتوانند از مزایای این قابلیت بهره مند شوند. ثبت نمرات دانش آموزان، آپلود تمرینات به صورت روزانه، بررسی تکالیف به صورت آنلاین از امکانات پنل مخصوص معلمان به شمار می‌آید. از طرفی معلمان قادرند از طریق این پنل آموزش‌های خود را در سایت به صورت مجازی در اختیار دانش آموزان قرار دهند. تعامل معلمان با اولیا و ارتباط با مدیر مدرسه از طریق پنل مخصوص معلمان امکان پذیر است.

  •  پنل مخصوص دانش آموزان

مشاهده نمرات و وضعیت تحصیلی از جمله امکاناتی است که برای پنل مخصوص دانش آموزان در نظر گرفته میشود. هم چنین با طراحی سایت مدرسه دانش آموزان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز به فیلم‌‌ها و یا فایل‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

  • مقالات و جزوات

زمانی میتوان گفت طراحی سایت مدرسه اثر بخش و کارآمد است که محتواهای قدرتمند و اثربخشی تولید و در سایت ارائه شود. مقالات و جزوات آموزشی بر اساس پایه‌های مختلف و هم چنین مطالبی جذاب و علمی میتواند در جذب و ماندگاری کاربر نقش موثری داشته باشد.

  •  آخرین اخبار و اطلاع رسانی

اولیا و دانش آموزان میتوانند از طریق سایت مدرسه از تاریخ جلسات اولیا و مربیان و دیگر مراسمات، نحوه و زمان ثبت نام مطلع شوند. هم چنین مدیر مدرسه قادر است گزارشاتی را در مورد خرید تجهیزات و غیره در سایت آپلود کنند.

  •  معرفی مدرسه

از دیگر امکانات طراحی سایت برای مدرسه میتوان به معرفی مدرسه اشاره کرد. در این بخش با ارائه تصاویر و آپلود ویدیوهایی با مضمون آشنایی با محیط مدرسه، مراسمات برگزار شده و کارهای فرهنگی میتوان والدین را با امکانات و خدماتی که مدرسه ارائه میدهد آشنا نمود و آنها را ترغیب به ثبت نام فرزندان خود در مدرسه کرد. این کار تاثیر بسزایی در افزایش نرخ ثبت نام کنندگان دارد .

  •  معرفی کادر آموزشی و پرسنل مدرسه

در بخش معرفی کادر آموزشی و پرسنل مدرسه بستری فراهم میشود که برای آشنایی و شناخت بیشتر، تمامی کادر آموزشی و پرسنل مدرسه با ذکر نام و نام خانوادگی، سمت و سابقه کار و غیره به همراه تصاویر آنها به اولیا و دانش آموزان معرفی شوند.

باید خاطر نشان کرد اگر میخواهید مدرسه شما با موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزشمندی روبه رو شود و هم چنین در مقایسه با رقبای خود حرفه‌ای عمل کنید، طراحی سایت برای مدرسه بهترین گزینه است. این در حالی است که طراحی وب سایت برای مدارس مزایایی را به همراه دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت آسان

با طراحی یک وب سایت حرفه‌ای برای مدرسه میتوان در جهت ارتقا و بهبود شیوه آموزشی و رفاه حال دانش آموزان و اولیا تمامی کارها را با صرفه جویی در زمان به راحتی انجام داد و مدیریت نمود. به عنوان مثال از طریق افزونه ثبت نام آنلاین والدین قادر خواهند بود تا فرزندان خود را به صورت غیر حضوری در مدرسه ثبت نام کنند و پرداخت شهریه را با درگاه‌های پرداختی امن انجام دهند. گفتنی است این کار رضایت اولیا را به همراه خواهد داشت.

  •  بهبود مشارکت اجتماعی

بهبود مشارکت اجتماعی از دیگر مزایای طراحی سایت مدرسه است. به طوری که دانش آموزان میتوانند حتی در روزهای تعطیل و یا روزهایی که در مدرسه حضور ندارند به کلاس‌های ویدیویی دسترسی داشته باشند. از طرفی والدین نیز قادر خواهند بود به واسطه وب سایت مدرسه در گفتگوها و جلسات به صورت آنلاین شرکت کنند.

  • افزایش سطح آموزشی

برگزاری کلاس‌ها و ویدیوهایی آموزشی و کمک آموزشی، ارائه مقالات و جزوات به صورت آنلاین و کتابخانه‌ دیجیتال در فضای وب سایت مدرسه نقش موثری در افزایش سطح آموزشی دارد.

  •  اطلاع رسانی بهتر

معلمان، اولیا و دانش آموزان میتوانند از طریق سایت مدرسه به راحتی از رویدادها و اطلاعیه‌های مهم مانند مسابقات، آزمون‌‌ها و وبینارهای آنلاین آگاه شوند. از طرفی آپدیت تقویم اعلان‌ها توسط کادر مدرسه میتواند موجب اطلاع رسانی بهتر شود.

  •  بالا رفتن سطح اجتماعی

با طراحی سایت مدرسه بستری فراهم میشود تا افراد بیشتری با مدرسه شما آشنا شوند و بتوانید در میدان رقابت نسبت به رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشید. از طرف دیگر والدین و دانش آموزان میتوانند در هر موقعیت مکانی با کادر آموزشی و مدیر مدرسه در ارتباط باشند و از برنامه‌ها و دستاوردها، جوایز و فعالیت‌های فوق برنامه مدرسه باخبر شوند.

  • تبلیغات با کمترین هزینه

ساخت سایت برای مدارس و به کارگیری اصول سئو میتواند موجب دیده شدن و تبلیغ مدرسه شما شود . این در حالی است که شما به جای صرف هزینه زیادی برای تبلیغات چاپی یا بنری میتوانید با کمترین هزینه مدرسه یا آموزشگاه خود را به دیگران معرفی کنید. هم چنین استفاده از روش‌های بازاریابی آنلاین مانند بازاریابی پیامکی، شبکه‌های اجتماعی و غیره میتواند در معرفی مدرسه شما تاثیر گذار باشد.

other services

داشتن وبسایت به تنهایی کافی نیست!

ایراکد هر آنچه برای ارتقا نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد

پشتیبانی VIP

افزایش سرعت و امنیت سایت

رفع تداخل و خطاهای مربوط به افزونه ها

پاسخ دهی شبانه روزی

بک آپ گیری منظم

رفع مشکلات فنی

سئو و دیجیتال مارکتینگ

کسب برترین جایگاه در نتایج گوگل

بهترین کلمات برای پیشی گرفتن از رقبا

خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو خارجی

شبکه های اجتماعی

بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در لینکدین

بازاریابی در تلگرام

بازاریابی در دیگر شبکه های اجتماعی مانند؛

توئیتر، فیسبوک و …

تبلیغات

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات ریمارکتینگ

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات ریتارگتینگ

ایمیل مارکتینگ

Pricing Plan

قیمت پشتیبانی VIP طراحی سایت

تعرفه یک ماهه پشتیبانی VIP طراحی سایت

پلن برنزی

4/5 میلیون تومان

پشتیبانی به صورت تیکت

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید (تعداد محدود)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

پلن نقره ای

7 میلیون تومان

پشتیبانی به صورت تیکت و تلفن

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید ( توافقی)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

درج محتوای ارسالی کارفرما (توافقی)

مشاوره مارکتینگ

پلن طلایی

11 میلیون تومان

پشتیبانی 24 ساعته

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید ( توافقی)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

راه اندازی ابزار گوگل آنالیتیکس + تنظیمات

ارائه گزارش هفتگی

فعال سازی سیستم chaching

گزارش تحلیل عملکرد سایت

جلسه آنلاین ماهیانه با کارفرما

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

چرا طراحی سایت برای مدارس ضرورت دارد؟
طراحی سایت برای مدارس موجب افزایش نرخ ثبت نام کننده‌ها، اطلاع رسانی‌ به دانش آموزان در خصوص زمان حضور در کلاس و ثبت نام، کسب جایگاهی برتر در موتورهای جستجو به منظور دیده شدن سازمان و جذب کاربر میشود.
چگونه طراحی سایت مدرسه باعث افزایش سطح آموزشی میشود؟
برگزاری کلاس‌ها و ویدیوهایی آموزشی و کمک آموزشی ،ارائه مقالات و جزوات به صورت آنلاین و کتابخانه‌ دیجیتال در فضای وب سایت مدرسه نقش موثری در افزایش سطح آموزشی دارد.
آیا امکان ثبت نام به صورت آنلاین در سایت مدرسه وجود دارد؟
بله، امکان ثبت نام آنلاین دانش آموزان از مهمترین قابلیت‌های طراحی سایت مدرسه به شمار می‌آید.
آیا میتوان نمرات و وضعیت تحصیلی دانش آموزان را از طریق سایت بررسی کرد؟
بله، مشاهده نمرات و وضعیت تحصیلی از جمله امکاناتی است که برای پنل مخصوص دانش آموزان در نظر گرفته میشود.

برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید

Our customers said

حس و حال خوب شما

خانم محمودی
خانم محمودیمزون لاوین
بیشتر بخوانید
یکی از شاخصه های مهم شرکت ایراکد طراحی سایت با المان های روز دنیا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد که کمک بزرگی برای سازماندهی سفارشات ما انجام داد.
آقای کمالی
آقای کمالیبهزیستی فارس
بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه به عنوان میز خدمتی در جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضیان مطرح بود که شرکت ایراکد با مدیریت و پشتیبانی هدفمند و منظم ما را در این راستا یاری نمود.
آقای ترشابی
آقای ترشابیشهرداری بیرجند
بیشتر بخوانید
شهرداری ها برای نیل به ارائه خدمات به صورت الکترونیک و به انجام رساندن دولت الکترونیک نیازمند طراحی سایت میباشند و ما خوشحالیم که برای این منظور شرکت ایراکد را برگزیدیم.
آقای خادم
آقای خادموبسایت کوه نوردی
بیشتر بخوانید
یکی از معیارهای ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت سابقه و تجربه کاری و تعداد بالای نمونه کارها بود که شرکت ایراکد از این نظر مورد توجه قرار گرفت.
خانم علیپور
خانم علیپورموسسه هرمس اپلای
بیشتر بخوانید
شرکت ایراکد با انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ برای موسسه مهاجرتی ما در جهت بهبود و ارتقا ارائه خدمات کمک نمود و با پشتیبانی تیم طراحی سایت تجربه موفقی را داشته ایم.
آقای فخرالدین
آقای فخرالدینشرکت مبتکران سلامت فاخر
بیشتر بخوانید
با طراحی سایت ویکتلب توانستیم کمک بزرگی در راستای شناسایی بیماری های قلب و عروق به پزشکان محترم داشته باشیم و اجرای این ایده توسط شرکت ایراکد با تکنولوژی های روز دنیا انجام گرفت.
آقای علی آبادی
آقای علی آبادیسایت نمایشگاهی نماتا
بیشتر بخوانید
مدیریت و ساماندهی غرفه و نمایشگاه ها یکی از چالش های ما در نماتا بود که به روش سنتی زمان و انرژی زیادی از تیم ما را میگرفت که با طراحی سایت توسط شرکت ایراکد این موضوع به طور کامل رفع گردید.
قبل
بعدی

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form