نرم افزار CRM ایراکد

نرم افزار CHRM ایراکد، نرم افزاری جامع برای مدیریت مشتریان و کارمندان سازمان به صورت آنلاین

معرفی نرم افزار CRM ایراکد

نرم‌افزار CRM ایراکد بستری کارآمد برای ارتباط موثر با مشتریان فراهم می‌کند که منجر به افزایش قابل توجه فروش می‌شود. با توجه به اینکه 78 درصد مشتریان کیفیت خدمات مشتری را مهمترین عامل در تصمیم‌گیری خرید می‌دانند، استفاده از سیستم CRM ضروری است. نرم‌افزار CHRM ایراکد با ذخیره و سازماندهی اطلاعات مشتریان، ردیابی فرصت‌های فروش و ارائه خدمات مشتری، مسیر موفقیت کسب و کارها را هموار می‌کند. امکانات این نرم‌افزار شامل مدیریت ارتباطات، پاسخ به سوالات و مشکلات مشتریان و ایجاد گزارش‌های دقیق است. همچنین، با پشتیبانی 6 ماهه رایگان و قابلیت توسعه‌پذیری، انتخابی ایده‌آل برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود.

شروع قیمت از :

15,000,000 تومان

نصب و راه اندازي محصول تا 3 روز بعد از خريد محصول

Features

آنچه با خرید نرم افزار CHRM ایراکد به دست می آورید!

آنچه با خرید نرم افزار CHRM ایراکد به دست می آورید!
چرا هر کسب و کاری به پنل CRM ایراکد نیاز دارد؟
Demo

چرا هر کسب و کاری به نرم افزار CHRM ایراکد نیاز دارد؟

اگر به دنبال راهی برای ارتقای کسب و کار خود هستید، پنل CRM ایراکد بهترین راه حل برای شما است. از آن جایی که این پنل با هدف برقراری ارتباط موثر با مشتریان و در نهایت افزایش فروش مطابق با نیازهای کسب و کارها طراحی شده این ویژگی ها و مزیت های پنل CHRM ایراکد است که کسب و کارها را در مسیر دست یابی به اهدافشان یاری می کند. به عبارتی دیگر این پنل به کسب و کارها کمک می کند تا در کنار بهبود روابط با مشتریان و ارائه بهتر خدمات مشتری بتوان تصمیمات بهتری گرفت و فروش و کارایی را تا چندین برابر افزایش داد. شاید بتوان قابلیت شخصی سازی این پنل را به عنوان برجسته ترین مزیت پنل CRM ایراکد بیان نمود. با توجه به این که نرم افزار CHRM ایراکد محصولی آماده است اما با قابلیت شخصی سازی آن می توان تمامی داده ها و اطلاعات برند و سازمان را به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن، پیاده سازی کرد. افزایش بهره وری، گزارش دهی قدرتمند و قابلیت مقیاس پذیری از دیگر مزیت های این نرم افزار به شمار می آید.

Product At A Glance

نرم افزار CRM ایراکد در یک نگاه

نرم افزار CRM ایراکد، راه حلی آسان و مقرون به صرفه برای مدیریت مشتریان شما

•مدیریت ارتباط با مشتری آسان با نرم افزار CHRM ایراکد
• امکان گزارش گیری چند وجهی و تجزیه و تحلیل های دقیق
• رابط کاربری بصری و آسان برای استفاده
• ابزارهای بازاریابی و فروش خودکار
• پشتیبانی عالی مشتری
• قابلیت های قدرتمند و پیشرفته مدیریت اطلاعات مشتری
• ردیابی فرصت های فروش با منابع سر نخ
• ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات مربوط به مشتریان
• سیستم صدورفاکتور محصولات
• قابلیت ثبت تگ برای هر مشتری
• مدیریت منابع انسانی
• مدیریت وظایف، رویدادها و سررسیدها با تقویم
• فیلد اختصاصی

نرم افزار CRM ایراکد

Technologies Used

فناوری مورد استفاده در سامانه رزرو اقامتگاه های سازمانی

html در فروشگاه اينترنتي ايراشاپ مشابه ديجي کالا
زبان جاوااسکريپت در فروشگاه اينترنتي ايراشاپ
php در نرم افزار جامع تاکسيراني ايراکد
css براي صفحه فروشگاه اينترنتي ايراشاپ مشابه ديجي کالا

Internal Pages

امکانات اختصاصی نرم افزار CRM ایراکد

مدیریت اطلاعات دقیق مشتریان با سیستم مدیریت نامه نگاری CRM ایراکد

با بهره مندی از سیستم مدیریت نامه نگاری  می توان تمامی اطلاعات کلیدی و دقیق مشتریان را در یک مکان ثبت و ذخیره سازی نمود. این اطلاعات شامل شماره ثبت نامه، تاریخ ثبت، آدرس، اطلاعات تماس، نام سازمان، جزئیات خرید و سابقه تعاملات و غیره است به طوری که کاربر با استفاده از این اطلاعات به راحتی می تواند به سابقه کامل هر مشتری دسترسی داشته باشد. از قابلیت های کلیدی سیستم مدیریت نامه نگاری نرم افزار CRM ایراکد می توان به جستجوی آسان و فیلتر نمودن اطلاعات بر اساس فاکتورهای مختلف، اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان با سایر اعضای سازمان، به روز رسانی آسان اطلاعات مشتریان، پیوست چندین فایل، محدودیت در آپلود نوع فایل، برقراری ارتباط پیرو نامه های قبلی، افزودن خلاصه متن نامه، انتخاب نوع مخاطب نامه اشاره نمود. در حالت کلی با بهره مندی از این قابلیت می توان علاوه بر ایجاد تعاملات قوی با مشتریان، خدمات خود را به طرز قابل توجهی ارتقا داد و بر اساس داده های مشتریان تصمیم گیری های آگاهانه تری را گرفت.
قابلیت های کلیدی سیستم مدیریت نامه نگاری CRM ایراکد
• سهولت در به روزرسانی اطلاعات مشتریان
• امکان جستجو و فیلتر کردن بر مبنای فاکتورهای مختلف
• امکان مشاهده سابقه تعاملات با هر مشتری
• اشتراک گذاری اطلاعات مشتریان با سایر اعضای تیم
• ثبت و ذخیره سازی اطلاعات مشتریان با جزئیات دقیق و کامل
•امکان نامه نگاری به هر سازمان و ارگان های مختلف به صورت مجزا و بر اساس فیلتر

مدیریت و سازماندهی اطلاعات مشتری نرم افزار CRM ایراکد

در برد مشتریان نرم افزار CRM ایراکد می توان در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسانی براساس معیارهای مختلفی همچون تماس، ارسال پروپوزال یا دمو،قرارداد، تایید و واریز شده و کنسل شده و موارد دیگر مشتریان را فیلتر و دسته بندی کرد تا بتوان به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کرد. این بخش به سازمان شما کمک میکند تا با شخصی سازی خدمات به مشتریان، پیشنهادات فروش مرتبطی را به آنها ارائه داده و با برپایی کمپین های بازاریابی هدفمند فروش خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید. از طرفی افزایش کارایی و بهره وری سازمان، برقراری ارتباطات قوی با مشتریان و هم چنین افزایش نرخ تبدیل از مزیت های استفاده از بورد مشتریان این محصول ایراکد به شمار می آید.
قابلیت های کلیدی برد مشتریان نرم افزار CRM ایراکد
• امکان مشاهده اطلاعات مهم و کلیدی هر مشتری
• جستجوی سریع مشتریان براساس فاکتورهای مختلف
• نمایش لیست کاملی از تمامی مشتریان
• دسترسی به جزئیات هر مشتری
• فیلتر و دسته بندی مشتریان

برد مشتریان نرم افزار CRM ایراکد

نظارت و مدیریت کامل روابط مشتریان با سیستم جامع مدیریت مشتریان CRM ایراکد

با استفاده از سیستم جامع مدیریت مشتریان CRM ایراکد میتوان از پیگیری تعاملات، ثبت فرصت های فروش، تجزیه و تحلیل عملکرد گرفته تا ارائه خدمات به مشتریان و تماس ها را به صورت دقیق و جامع مدیریت نمود. این سیستم به کاربر این امکان را میدهد تا با داشتن یک دید کلی از چرخه عمر مشتری، با ایجاد روابط قوی با مشتریان میزان رضایت و وفاداری در آنها را افزایش داد و به دنبال آن شاهد روند صعودی نرخ فروش و سود سازمان شد. این بهینه سازی فرآیند کسب و کارها و بهبود نرخ تبدیل و حفظ مشتریان است که میتوان از دیگر مزیت های سیستم جامع مدیریت مشتریان CRM به شمار آورد.
قابلیت های کلیدی سیستم جامع مدیریت مشتریان CRM ایراکد
• امکان مشاهده و پیگیری از طریق تاریخچه ی تعاملات با هر مشتری
• ایجاد، مدیریت و پیگیری فرصت های فروش
• ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان از روش های مختلف
• ایجاد و مدیریت پروفایل هایی برای هر مشتری
• گزارش دهی و تجزیه و تحلیل از داده های مشتریان

سیستم صدور فاکتورهای دقیق و حرفه ای محصولات در CRM ایراکد

پس از خرید هر محصول توسط مشتریان شما میتوانید با بهره مندی از سیستم صدور فاکتور به صورت دقیق فاکتورهای حرفه ای را در قالب فایل PDF به مشتریان خود ارائه دهید تا به راحتی ذخیره و چاپ نمایند. گفتنی است این فاکتورها اطلاعاتی همچون نام مشتری، آدرس، شماره فاکتور، تاریخ، جزئیات محصول، مالیات، قیمت ها و قیمت کل را شامل میشوند. با استفاده از سیستم صدور فاکتورهای دقیق و حرفه ای میتوان از بروز خطاهای انسانی جلوگیری نموده و فرآیند صدور فاکتور را برای هر سازمان ساده سازی کرد. صرفه جویی در زمان و هزینه ، افزایش کارایی و بهره وری سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارتقا تصویر حرفه ای از سازمان و برند شما را میتوان به عنوان مزیت های بهره مندی از این سیستم بیان نمود.
قابلیت های کلیدی سیستم صدور فاکتورهای دقیق محصولات در CRM ایراکد
• سفارشی سازی فاکتورها بر اساس رنگ و برند و لوگوی هر سازمان
• امکان صدور فاکتور برای هر خرید مشتری
• ارائه اطلاعات دقیق و ضروری در هر فاکتور
• ارسال فاکتورها از طریق ایمیل
• ارائه فاکتورها به مشتریان در قالب PDF

گزارشات چند وجهی درنرم افزار CRM ایراکد

یکی از مهمترین و کلیدی ترین امکانات نرم افزار CRM ایراکد میتوان به ارائه گزارشات چند وجهی آن اشاره نمود . این در حالی است که با استفاده از این قابلیت میتوان قدرت تحلیل داده ها را به طرز قابل توجهی افزایش داده و با بررسی داده های مشتریان از زوایای مختلف تصمیم گیری های آگاهانه تری گرفت و در جهت بهبود عملکرد، کارآیی و بهره وری سازمان خود گام برداشت. با توجه به اهمیت بالای این قابلیت در ادامه به تشریح ویژگی های این محصول ایراکد میپردازیم:

تحلیل بر اساس تاریخ و هشتگ ها

در گزارشات چند وجهی این نرم افزار میتوان بر اساس تاریخ و هشتگ ها به تحلیل و بررسی آمار سفارشات ثبت شده پرداخت.
ثبت سفارشات بر مبنای تاریخ: کاربر میتواند با بهره مندی از این قابلیت به راحتی به این اطلاعات دست یابد که در هر تاریخ چه تعداد سفارش در این سیستم ثبت شده است. گفتنی است با در اختیار داشتن این اطلاعات میتوان روندهای زمانی را شناسایی نمود و در جهت بهبود آن برنامه ریزی هایی را انجام داد.
تحلیل هشتگ ها: در خصوص تحلیل هشتگ ها در گزارشات چند وجهی میتوان چنین گفت که این امکان برای کاربر فراهم میشود تا متوجه شود که مشتریان از طریق چه هشتگ هایی اقدام به ثبت سفارش محصولات نموده اند. با استفاده این اطلاعات میتوان استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی سازمان خود را به راحتی بهینه سازی نمود.

مقایسه ثبت سفارشات ماهانه

مقایسه عملکرد ماهانه سازمان با استفاده از گزارشات چندوجهی نرم افزار CRM ایراکد امکان پذیر است. این در حالی است که کاربر میتواند به مقایسه ثبت سفارشات هر ماه با قبلی بپردازد و تغییرات و روندهای مثبت یا منفی سازمان را شناسایی و در جهت بهبود آن اقداماتی را انجام دهد.

امکانات نرم افزار CRM ایراکد

گزارشات پیگیری مشتریان

تهیه گزارشاتی در مورد نحوه پیگیری مشتریان با گزارشات چند وجهی این محصول قابل انجام است. به طوری که کاربر به راحتی میتواند متوجه شود پیگیری مشتریان چگونه بوده و در چه مرحله ای قرار دارد. گفته میشود با داشتن این اطلاعات میتوان فرآیندهای ارتباط با مشتریان را بهبود بخشید.

گزارشات سفارشی

سازمان شما میتواند براساس نیازهای خاصی که دارد از طریق این سیستم گزارشات سفارشی تهیه نماید. به بیان دیگر میتوان با استفاده از این قابلیت تمامی داده های مورد نیاز را تحلیل و بررسی کرد.

نمایش گرافیکی داده ها

تمامی داده و گزارشات به صورت نموداری و آماری در بخش گزارشات چند وجهی نمایش داده میشوند. این کار تحلیل را ساده تر و در عین حال کارآمدتر می کند.

خروجی های متنوع

تمامی گزارشات را میتوانید در قالب های مختلفی همچون PDF و EXCEL دریافت نموده و به راحتی آنها را به اشتراک گذارید.

مدیریت منابع انسانی CRM ایراکد برای جذب، استخدام، مدیریت و توسعه کارمندان

در خصوص مدیریت منابع انسانی نرم افزار CRM میتوان چنین گفت این قابلیت به مدیران سازمان ها این امکان را میدهد تا بتوانند منابع انسانی خود را از جنبه های مختلف در یک مکان مدیریت نمایند که شامل پیگیری فرآیندهای جذب کارآموز و استخدام، مدیریت عملکرد، ایجاد پرتال کارکنان، سیستم های مدیریت آموزش و توسعه و رسیدگی به حقوق و دستمزد می باشد. با بهره مندی از این سیستم میتوان استعدادهای برتر را در فیلد کارآموزی ثبت و به پرورش آنها پرداخت و هم چنین فرآیندهای استخدام را بهینه سازی نمود و به صورت آنلاین آنها را مدیریت کرد. دسترسی سریع به اطلاعات و مدیریت تمام جنبه های مرتبط با منابع انسانی، کاهش هزینه های منابع انسانی را میتوان از مزیت های این سیستم بیان نمود.
قابلیت های کلیدی مدیریت منابع انسانی CRM ایراکد
• دسترسی به پورتال کارکنان و مدیریت آنها
• بهینه سازی فرآیند استخدام و جذب کارآموز
• توسعه کارکنان سازمان
• مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان

شناسایی موثر کانال های بازاریابی با منابع سرنخ CRM ایراکد

با استفاده از منابع سرنخCRM ایراکد میتوان به طور دقیق مشخص نمود که مشتری از چه راهی وارد شده از طریق موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی یا ایمیل مارکتینگ! با بهره مندی از این اطلاعات میتوان کمپین های بازاریابی سازمان را در کانال های موثر اجرا نمود و با بهینه سازی این کمپین ها نرخ تبدیل را به حداکثر رساند. به طور کلی با منابع سرنخ CRM ایراکد میتوان بازگشت سرمایه را افزایش داد و با کاهش هزینه های بازاریابی به رشد کسب و کارتان کمک نمود.
قابلیت های کلیدی منابع سرنخ CRM ایراکد
• شناسایی منبع هر سرنخ
• بهینه سازی کمپین های بازاریابی
• شناسایی کانال های بازاریابی موثر
• تهیه گزارش های منبع سرنخ

منابع سر نخ نرم افزار CRM ایراکد

سایر امکانات نرم افزار CRM ایراکد

از دیگر امکانات نرم افزار CRM ایراکد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• این محصول را میتوان مطابق با نیازها و خواسته های منحصر به فرد شخصی سازی کرد. این شخصی سازی شامل تنظیم رابط کاربری بر اساس سلیقه سازمان، ایجاد گزارشات و داشبوردهای سفارشی، حذف یا افزودن فیلدهای داده و غیره میباشد.
• نرم افزار CRM ایراکد با قابلیت چند زبانه این امکان را به سازمان ها میدهد تا با از بین بردن موانع زبانی در بازارهای جهانی حضور پیدا کنند و وفاداری و اعتماد مشتریان خود را افزایش دهند.
• برای سازماندهی و دسته بندی آسان مشتریان میتوان از قابلیت ثبت تگ این محصول ایراکد استفاده کرد. این تگ ها را میتوان بر مبنای فاکتورهای مختلفی همچون ارزش مشتری، نوع مشتری، وضعیت فعلی و غیره به هر مشتری اختصاص داد.
• به منظور درک بهتر رفتار مشتری و تجسم بهتر، داده ها به صورت نموداری های بصری در این سیستم نمایش داده میشود.
• مدیریت وظایف، رویدادها و سررسیدهای مرتبط با مشتریان را میتوان به واسطه ی تقویم این محصول انجام داد.
• با افزودن فیلدهای سفارشی به پروفایل های مشتریان همچون تاریخ تولد، شرکت ، شغل و غیره میتوان اطلاعات منحصر به فردی برای سازمان و داده های مشتریان را به صورت جامع و دقیق ذخیره نمود.
• قابلیت اتصال به پیام رسان ها از دیگر قابلیت های نرم افزار CRM ایراکد به شمار می آید که با برقراری ارتباط با مشتریان از طریق پیام رسان هایی همچون تلگرام، اینستاگرام و… میتوان فرصت های جدید فروش را شناسایی و از آنها استفاده نمود.
•مجهز به سیستم مدیریت مالی به منظور سهولت در مدیریت بخش مالی هر سازمان و جلوگیری از خطاهای انسانی

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1489+ پروژه

موفق

40+ پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

1000+ شرکت

خصوصی

المان در فروشگاه اينترنتي ايراشاپ
support

پشتيباني نرم افزار CHRM ایراکد

تا 6 ماه پشتيباني رايگان بعد از خريد محصول 

بعد از اتمام پشتيباني رايگان، با برگزاري يک جلسه و توافق طرفين مدت زمان و هزينه پشتيباني تعيين ميشود.

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

آیا پشتیبانی برای استفاده از این پلتفرم وجود دارد؟

بله، نرم افزار CHRM ایراکد به مدت 6 ماه پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهد. پس از این مدت، مشتریان می‌توانند با عقد قرارداد مطابق با تعرفه‌های نظام صنفی از خدمات پشتیبانی شرکت ایراکد بهره‌مند شوند.

آیا توسعه نرم افزار CHRM ایراکد پس از خرید امکان‌پذیر است؟

بله، مشتریان می‌توانند پس از خرید این نرم افزار با پرداخت هزینه جزئی، توسعه نرم افزار CHRM ایراکد را به شرکت سفارش داده و امکانات آن را به روزرسانی کنند.

نرم افزار CHRM ایراکد با چه زبانی نوشته شده است؟

نرم افزار CHRM ایراکد با زبان برنامه‌نویسی لاراول نوشته شده است.

آیا سیستم CHRM ایراکد قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم‌افزارها را دارد؟

بله، سیستم CHRM ایراکد قابلیت یکپارچه‌سازی با سایر نرم‌افزارها و ابزارهای مختلف مانند نرم‌افزارهای حسابداری، اتوماسیون بازاریابی، سیستم‌های مدیریت پروژه و غیره را دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا تمامی اطلاعات خود را در یک پلتفرم متمرکز داشته باشید.

فرم ثبت سفارش

Registration Form