رونمایی از سامانه جدید رزرو اقامتگاه‌ها و تورهای سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی کشور

رونمایی تگتاپ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه جدیدی با هدف تسهیل رزرو اقامتگاه‌های سازمانی، پروازها و تورهای گردشگری تخت عنوان ” تگتاب” راه‌اندازی شد. این سامانه که توسط شرکت ایراکد طراحی و توسعه یافته است، به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین جامع، امکانات متعددی را در اختیار کارکنان و اعضای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌دهد تا به‌سادگی و با دسترسی آسان، خدمات مورد نیاز خود را رزرو کنند.

تگتاپ تاکنون ، تدوین ضوابط معماری مراکز اقامتی، برنامه ریزی فعال کردن بخش گردشگری سلامت در هتل بیمارستان فرهیختگان، شناسایی و تعریف 22 طرح اولویت دار گردشگری در استان های مازندران، گیلان، هرمزگان و بوشهر در بیش از 292 هکتار از اراضی دانشگاه و عقد قرارداد تبلیغات محیطی و مجازی و اقداماتی در جهت برندینگ، تشکیل هبات عامل 17 استان، عقد تفاهم نامه، تهیه غذا و بازدید میدانی از امکانات رفاهی اقامتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بیش از 10 استان، حضور و تشکیل بیش از 50 جلسه و نشست و شرکت در نمایشگاه ها و دستاوردهای حوزه گردشگری و مطالعه و بررسی بیش از100 پروژه گردشگری، رفاهی و اقامتی در سراسر کشور کرده است.

سامانه مذکور با ارائه امکاناتی همچون رزرو آنلاین اقامتگاه‌های سازمانی در سراسر کشور، مدیریت سفرهای کاری و تورهای سازمانی، و همچنین هماهنگی برای پروازهای داخلی و خارجی، توانسته است به شکل قابل توجهی در کاهش پیچیدگی‌های فرآیندهای اداری مرتبط با رزرو و برنامه‌ریزی سفرهای سازمانی کمک کند.

طراحی این سامانه توسط شرکت ایراکد انجام شده و با توجه به نیازهای دانشگاه آزاد اسلامی، امکاناتی کاربردی و کاربرپسند در آن پیش‌بینی شده است. این سامانه به کارمندان و اعضای دانشگاه امکان می‌دهد تا به شکلی ساده‌تر و سریع‌تر سفرها و اقامت‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و از مزایای گسترده‌ای که این پلتفرم فراهم می‌کند، بهره‌مند شوند.

با راه‌اندازی این سامانه، دانشگاه آزاد اسلامی گامی بلند در جهت بهینه‌سازی و دیجیتالی‌سازی خدمات سازمانی خود برداشته و این اقدام به بهبود کارایی و کاهش هزینه‌های اداری کمک شایانی خواهد کرد.

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

آکادمی ایراکد

مشاوره رایگان

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form