طراحی اپلیکیشن بیمه

برای مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۴۷۳۷ ۴۸۱ ۰۹۱۲ تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن بیمه

امروزه با گسترش دسترسی به اینترنت و افزایش استفاده از گوشی های هوشمند، اپلیکیشن ها و نرم افزارها نقش عمده ای در زندگی روزمره دارند به طوری که می توان هر نوع خدماتی را بدون نیاز به مراجعه حضوری و به راحتی و به صورت آنلاین دریافت کرد.

به همین دلیل کسب و کارهای مختلف در کنار طراحی سایت بیمه ، به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارشان هستند تا کار خود و مشتریانشان را راحت تر کرده و خدماتشان را در قالب یک اپلیکیشن موبایل ارائه دهند و با این کار کسب و کارشان را توسعه دهند.

طراحی اپلیکیشن بیمه برای شرکت های بیمه نیز یکی از راه های مهم و اصولی برای ارائه خدمات به مشتریان است. بخش های مختلف این اپلیکیشن ها در راستای ارائه خدمات مختلف بیمه کاربرد دارد. همچنین در طراحی اپلیکیشن بیمه می توان امکانات بخش کیف پول و پرداخت آنلاین را هم در نظر گرفت.

Services Type

انواع خدمات طراحی اپلیکیشن بیمه

تخصص، تجربه، تیم حرفه ای

طراحی اپلیکیشن بیمه عمر

طراحی اپلیکیشن بیمه خودرو

طراحی اپلیکیشن بیمه سلامت

طراحی اپلیکیشن استعلام بیمه

طراحی اپلیکیشن بیمه مسکن

طراحی اپلیکیشن بیمه سفر

امکانات طراحی سایت بیمه

طراحی اپلیکیشن بیمه چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

هدف از طراحی اپلیکیشن بیمه، تولید یک ابزار در دسترس برای افزایش مشتریان، گسترش کسب و کار و سهولت در ارائه خدمات است تا به به سود آوری بیشتر بیمه و بیمه گذاری ها منجر شود. به این نکته توجه کنید که با طراحی اپلیکیشن بیمه، خدمات شما با بیرون آوردن گوشی و لمس کردن صفحه آن در دسترس خواهد بود؛ بنابراین در هر ساعات از شبانه روز و در هر مکانی استفاده از آن ممکن است و محدودیتی در ارائه خدمات نخواهید داشت.

تسریع در روند کار، سهولت در اطلاع رسانی ها، سهولت در معرفی خدمات و ارائه آنها، سهولت در مدیریت مشتریان و کاهش هزینه ها چند مورد از مزایای طراحی اپلیکیشن بیمه خواهد بود.

اپلیکیشن بیمه همانطور که از نامش پیداست برای کلیه فعالان در حوزه بیمه کاربرد دارد.

Characteristics

ویژگی و قابلیت ها

هر آنچه برای تحول نیاز دارید

رابط کاربری جذاب

افزایش وفاداری و نرخ تبدیل کاربر با طراحی UI/UX حرفه ای و کاربردی

امنیت

تضمین امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران

به روزترین فناوری

کدنویسی بهینه و حرفه ای با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها و زبانهای برنامه نویسی

انتشار در پلتفرم های معتبر

انتشار اپلیکیشن در پلتفرم های معتبر مثل گوگل پلی، اپ استور و غیره به منظور افزایش دسترسی کاربران

features

امکانات طراحی اپلیکیشن بیمه

پکیج کامل از امکانات مورد نیاز شما

توسعه بینهایت

طراحی اختصاصی

چندکاربری

جستجوی کاربردی

پنل حرفه ای

فیلتر پیشرفته

دسته بندی بینهایت

طراحی با رنگ سازمانی

اتصال به وبسایت

اتصال درگاه پرداخت

امکان ثبت نام کاربر

امکان استعلام گیری

معرفی انواع بیمه ها

امکان پرداخت آنلاین

امکان گزارش گیری

Portfolio

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

ما در توسعه بیش از 3000 سازمان و کسب و کار سهیم بوده ایم

اپلیکیشن سازمان امداد و نجات

اپلیکیشن سازمان بهزیستی کل کشور

اپلیکیشن گردشگری خانواده سفر

اپلیکیشن هلال من

اپلیکیشن فروشگاهی ایرانیول

اپلیکیشن کلینیک فیروزه

همیشه در کنار شما هستیم

Our Technologie

تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت اپلیکیشن

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین  (Artificial Intelligence And Machine learning)

حضور تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین حوزه طراحی اپلیکیشن را با تغییر و تحولاتی روبه رو کرده است. هوش مصنوعی را می توان فناوری نامید که تمامی فرآیندهایی که توسط نیروی انسانی انجام می شود را توسط یک سیستم کامیپوتری بر اساس الگوریتم‌هایی شبیه سازی می کند. از طرف دیگر یادگیری ماشین یا ML را می توان زیر شاخه‌ای از تکنولوژی هوش مصنوعی معرفی نمود که به عنوان یک ماشین از توانایی تقلید رفتارهای انسانی برخوردار است.

اما استفاده از این دو تکنولوژی در ساخت اپلیکیشن بستری را فراهم می کند تا بتواند در کنار بهینه سازی  اپلیکیشن‌های موبایل، بروز خطاهای کد را به میزان قابل توجهی به حداقل برساند. با ادغام هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تمامی مشکلاتی که در فرآیندهای طراحی و توسعه اپلیکیشن به وجود می‌آید به راحتی قابل حل است. به طوری که با یادگیری داده‌ها و اطلاعات قبلی، مشکلات را به خوبی شناسایی می کند و در زمان واقعی به حل آنها می پردازد. حتی با یادگیری از رفتارهای انسانی اقدامات لازم را بدون نیاز به دستورالعملی در برنامه انجام می دهد. افزایش شخصی سازی و خودکار نمودن وظایف تکراری را می توان از مزیت‌های بهره مندی از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بیان نمود.

ادغام اینترنت اشیاء(Internet Of Things)

در حال حاضر اینترنت اشیا به عنوان جدیدترین تکنولوژی‌ در طراحی اپلیکیشن شناخته می شود.به بیانی دیگر، اینترنت اشیا را می توان یک شبکه‌ی مجازی که با بسیاری از دستگاه‌ها از طریق اینترنت در ارتباط است، معرفی نمود که قادر به جمع آوری و مبادله داده‌ها می باشد و به صورت یکپارچه کارمی کند.

خانه‌های هوشمند را می توان به عنوان نمونه بارزی از بهره مندی اینترنت اشیا در طراحی اپلیکیشن‌های موبایل معرفی نمود. به طوری که با استفاده از این تکنولوژی می توان تجربه اتصال میان دستگاه‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

گفتنی است اینترنت اشیا مزیت‌های بسیاری همچون نظارت بر تمامی فرآیندها، صرفه جویی در هزینه و زمان و غیره را برای کاربران به همراه دارد. به عنوان مثال در خانه‌های هوشمند می توان در صورت فراموشی قفل نمودن درب ورودی منزل با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که مجهز به تکنولوژی اینترنت اشیا هستند از مکان فعلی خود درب ورودی را قفل نمود.

بلاک چین (Blockchain)

فناوری بلاک چین از دیگر تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی اپلیکیشن است که در حالت کلی بیشتر در ارزهای دیجیتال ایفای نقش می کنند. این در حالی است که با نفوذ به حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی می تواند امنیت و شفافیت بیشتری را ارائه دهد.

به عبارت دیگر این تکنولوژی در طراحی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز یا Dapp  بیشترین کاربرد را دارد.

به طوری که برنامه‌های غیر متمرکز بدون نیاز به واسطه مدیریت یا عملکرد اطلاعات یا تراکنش را انجام می دهند و کاربران و ارائه دهندگان را به طور مستقیم بهم وصل می کنند.

گفتنی است ماهیت غیر متمرکز تکنولوژی بلاک چین به نحوی است که احتمال خطر نقض داده‌ها را کاهش داده و این اطمینان را می دهد که تمامی اطلاعات و داده‌های کاربر بدون تغییر و در یک فضای امن نگهداری شود.

از سوی دیگر این فناوری قادر است تمامی معاملات و تراکنش‌های یک شرکت را ثبت نماید و بستری را فراهم کند تا نتوان رکوردهای ذخیره شده را تغییر داد. از این رو استفاده از فناوری بلاک چین در طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فناوری ابری (Cloud Technology)

از دیگر تکنولوژی‌هایی که توانسته علاوه بر توسعه دهندگان اپلیکیشن برای کاربران نیز بسیار اثر بخش باشد، فناوری ابری نام دارد. در ابتدا فناوری ابری به عنوان سرویس میزبانی مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون به عنوان پلتفرمی به منظور ذخیره سازی ایمن و دسترسی به داده ها معرفی می شود. گفتنی است تکنولوژی ابری این امکان را به توسعه دهندگان می دهند تا در کنار کاهش هزینه‌های توسعه  برنامه‌ها آسان‌تر و سریع‌تر اجرا شود. از طرفی برای کاربران دسترسی به برنامه ها را بدون نیاز به نصب امکان پذیر می کند.

خوب است بدانید با بهره مندی از تکنولوژی ابری می توان ادغام تمامی اپلیکیشن‌های موبایلی را انجام داد و بر روی ابر اجرا نمود.به همین خاطر اپلیکیشن‌هایی که با استفاده از این فناوری طراحی می شوند حافظه داخلی تلفن همراه را کمتر تحت فشار قرار می دهند و هیچ محدودیتی را برای ذخیره اطلاعات کاربران ایجاد نمی کنند. پیش بینی می شود در آینده شاهد افزایش ترافیک اپلیکیشن‌های ابری باشیم.

اپلیکیشن های نیتیو از جمله اپ هایی هستند که برای یک سیستم عامل خاص توسعه میبابند. از آنجا که این اپلیکیشن ها با API ها و ابزارهای مربوط به همان سیستم عامل بهره میبرندف به بهترین عملکرد بر روی همان دستگاه ها اجرا میشوند. تکنولوژی های به کار رفته در اپلیکیشن های نیتیو عبارتند از:

1. برنامه‌نویسی iOS با Swift و Objective-C:

اپلیکیشن‌های نیتیو iOS معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Swift و Objective-C توسعه می‌یابند. Swift زبان جدید‌تری است که توسط اپل توسعه داده شده و از قابلیت‌ها و عملکردهای بهتری نسبت به Objective-C برخوردار است.

۲. برنامه‌نویسی اندروید با Java و Kotlin:

اپلیکیشن‌های نیتیو اندروید با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Java و Kotlin توسعه می‌یابند. Kotlin به عنوان زبان جدید‌تر و پیشرفته‌تر معرفی شده است و به طور رسمی توسط گوگل پشتیبانی می‌شود.

۳. برنامه‌نویسی مک (macOS) با Swift:

برنامه‌های نیتیو برای مک با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Swift توسعه داده می‌شوند.

۴. برنامه‌نویسی ویندوز (Windows) با C# و Visual Basic:

برنامه‌های نیتیو برای ویندوز معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C# و Visual Basic توسعه می‌یابند.

اپلیکیشن‌های نیتیو بهینه‌ترین تجربه کاربری را برای کاربران ارائه می‌دهند و به دلیل استفاده از منابع و ابزارهای مستقیم سیستم‌عامل، عملکرد بهتری نسبت به اپلیکیشن‌های هیبریدی دارند. همچنین، توانایی بهره‌برداری از ویژگی‌ها و سرویس‌های نیتیو دستگاه‌ها، از جمله دوربین، حسگرها و اطلاعات محلی، از مزیت‌های اپلیکیشن‌های نیتیو به شمار می‌آید.

اپلیکیشن های Cross-Platform، اپ هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی ها و فریم ورک های خاص برای چندین سیستم عامل به صورت همزمان و با یک کد مشترک توسعه میابد. از آنجا که این رویکرد باعث کاهش هزینه ها و زمان توسعه میشود و امکان راه اندازی اپلیکیشن ها روی سیستم عامل های مختلف مانند ios، اندروید، ویندوز، مک و… را فراهم می آورد. تکنولوژی ها و فریم ورک های معروفی که برای توسعه اپلیکیشن های Cross-Platformمورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

React Native .1:

این فریم‌ورک مبتنی بر React.js است و اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های موبایل Cross-Platform با رابط کاربری نیتیو را توسعه دهید. با استفاده از زبان برنامه‌نویسی JavaScript و React، توانایی اشتراک‌گذاری کد بین iOS و اندروید فراهم می‌شود.

۲. Flutter:

این فریم‌ورک توسط گوگل توسعه داده شده است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Dart اپلیکیشن‌های Cross-Platform را ایجاد می‌کند. Flutter از یک مجموعه کامل ابزارها و ویجت‌ها برای طراحی رابط کاربری نیتیو پشتیبانی می‌کند.

۳. Xamarin:

این فریم‌ورک توسط شرکت Microsoft توسعه داده شده است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی C# امکان ایجاد اپلیکیشن‌های Cross-Platform را فراهم می‌کند. Xamarin از ویژگی‌ها و APIهای نیتیو سیستم‌عامل‌ها بهره‌برداری می‌کند.

۴. Ionic:

این فریم‌ورک بر پایه HTML، CSS و JavaScript توسعه می‌یابد و امکان ایجاد اپلیکیشن‌های Cross-Platform با رابط کاربری واکنش‌گرا را فراهم می‌کند.

از این تکنولوژی‌ها بهره‌برداری می‌کنند تا توسعه‌دهندگان بتوانند با کمترین تغییرات، اپلیکیشن‌هایی را برای چندین سیستم‌عامل ایجاد کنند و با کاهش هزینه‌ها و زمان توسعه، اپلیکیشن‌ها را به بازار عرضه کنند. همچنین، اپلیکیشن‌های Cross-Platform امکان استفاده از ویژگی‌ها و سرویس‌های نیتیو دستگاه‌ها را نیز دارند که بهبود تجربه کاربری را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن های هیبریدی اپ هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی های وب و زبان های اندروید و ios توسعه میابند. و به طور همزمان برای پلتفرم های مختلف اجرا میشوند. بر خلاف اپلیکیشن های نیتیو که برای هر پلتفرم به صورت جداگانه نوشته میشوند، اپلیکیشن های هیبریدی امکان توسعه سریع تر و کمترین نیاز به منابع انسانی را فراهم میکند. تکنولوژی های مورد استفاده در اپ های هیبریدی:

1. فریم‌ورک‌های هیبریدی:

از جمله معروف‌ترین فریم‌ورک‌های هیبریدی می‌توان به Ionic، React Native، Xamarin و Flutter اشاره کرد. این فریم‌ورک‌ها امکان ایجاد و توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، و JavaScript فراهم می‌کنند.

۲. Cordova/PhoneGap:

این ابزارها به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های هیبریدی با استفاده از HTML، CSS و JavaScript را می‌دهند و امکان دسترسی به ویژگی‌های دستگاه‌های موبایل نیز فراهم می‌کنند.

۳. React Native:

این فریم‌ورک بر پایه React.js بنا شده است و به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های هیبریدی با رابط کاربری نیتیو را می‌دهد.

۴. Xamarin:

این فریم‌ورک تحت مالکیت شرکت Microsoft است و از زبان برنامه‌نویسی C# برای توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی استفاده می‌کند.

۵. Flutter:

این فریم‌ورک نیز متعلق به شرکت Google است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Dart، اپلیکیشن‌های هیبریدی با رابط کاربری نیتیو را ایجاد می‌کند.

این تکنولوژی‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا با کدهایی مشابه برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید، اپلیکیشن‌های همگرا و قابل اجرا بر روی هر دو سیستم‌عامل ایجاد کنند و همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نیتیو دستگاه‌ها نیز بهره‌برداری کنند. این رویکرد می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و زمان توسعه کمک کند و تجربه کاربری همگرا را تضمین می‌کند.

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ( (Augmented Reality And Virtual Reality

از تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن که بیشترین کاربرد را در اپلیکیشن‌های بازی دارد می توان به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اشاره نمود.ویژگی‌های این فناوری به نحوی است که پیش بینی می شود در آینده بیشترین کارآیی را در حوزه طراحی اپلیکیشن داشته باشد. با استفاده از این فناوری می توان تجربیات تعاملی و فراگیر برای کاربران، تجربه‌های بازی همه جانبه و تجسم داده‌ها را ایجاد نمود. ازسوی دیگر این فناوری برای همپوشانی عناصر مجازی در بالای یک فضای دنیای واقعی مورد استفاده قرار می گیرد.هم چنین باید خاطر نشان کرد پیاده سازی دشوار و گران قیمت این فناوری را می توان از معایب تکنولوژی واقعیت افزوده و مجازی به شمار آورد.

AMP (Accelerated Mobile Page)

اهمیت سرعت بارگذاری و لود صفحات با توجه به گسترش استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی پیش از گذشته احساس می شود. از این رو گوگل با رونمایی از تکنولوژی AMP  بستری را برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات موبایل فراهم نموده است. این در حالی است که هر چه لود و سرعت صفحات بیشتر باشد آمار بازدیدکنندگان از صفحه افزایش خواهد یافت. برنامه نویسان با کمک این فناوری می توانند ایجاد صفحات HTML را با حجم کم انجام دهند. با توجه به سرعت لود بسیار بالای کدهای AMP ، بارگذاری صفحات موبایل به سرعت انجام خواهد گرفت و به دنبال آن باعث سهولت در خواندن این صفحات برای کاربران می شود.

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1489+ پروژه

موفق

40+ پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

1000+ شرکت

خصوصی

Pricing Plan

قیمت طراحی اپلیکیشن بیمه

هزینه طراحی اپلیکیشن براساس نیاز و نوع کسب و کار شما

پلن پایه

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری متناسب با تم های موجود

پلن پیشرفته

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری متناسب با تم های موجود

پلن اختصاصی

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری مناسب با نیاز کارفرما

Steps

مراحل ساخت اپلیکیشن

از ایده تا اجرا

تحلیل سیستم و فرآیندها

طراحی UI و UX

معماری و طراحی بانک اطلاعاتی

تست و استقرار سیستم

Further Details

همه چیز درباره طراحی اپلیکیشن بیمه

مزایا طراحی اپلیکیشن بیمه

با پیشرفت تکنولوژی های روز دنیا و همچنین دسترسی اعم افراد جامعه به اینترنت و تلفن های همراه هوشمند، تقاضا برای انجام امور ساده و قابل انجام به صورت آنلاین، شدت گرفته است.
یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها، مربوط به حوزه بیمه است. با استفاده از این اپلیکیشن ها، دفاتر بیمه قادرند تا کلیه خدمات و انواع بیمه خود را در کوتاه ترین زمان و به بیشترین کاربر ممکن معرفی و ارائه نمایند و در مقابل، متقاضیان بیمه نیز بدون دردسر مراجعه حضوری به دفاتر بیمه و تنها با چند کلیک در اپلیکیشن، به اهداف خود خواهند رسید.

انواع طراحی اپلیکیشن بیمه

با توجه به اینکه موضوع بیمه دارای شاخه های مختلفی است،در نتیجه اپلیکیشن های متنوعی نیز در این حوزه قابل پیاده سازی هستند. هر یک دارای امکانات و قابلیت های مختص خود می باشند که در دیگری کاربرد چندانی ندارد.
برخی از اصلی ترین انواع اپلیکیشن های بیمه به شرح زیر است:

1. اپلیکیشن بیمه عمر:

بیمه عمر یک راه تضمین شده و آتیه دار برای سرمایه گذاری است که از طرف دفاتر بیمه گذاری بسیاری ارائه میگردد. اما اگر ارائه خدمات و دسترسی به اطلاعات مورد نیاز بیمه گذار و بیمه شونده، به صورت آنلاین قابل انجام باشد، حجم بالایی از دغدغه و نگرانی از بابت این موضوع برطرف می گردد.
طراحی اپلیکیشن بیمه عمر می تواند یک ابزار کاربردی و همواره در دسترس برای این موضوع باشد.

2. اپلیکیشن بیمه سلامت:

بیمه سلامت و درمان یکی از محبوب ترین انواع بیمه در کشورها به حساب میآید زیرا پرداخت بسیاری از هزینه های حیاتی درمان را به انجام می رساند. از همین روی ارائه خدمات سلامت به صورت آنلاین، سرعت و سهولت این روند را بهبود می بخشد.

3. اپلیکیشن بیمه مسافرت:

یک اپلیکیشن حوزه بیمه مسافرت با ارائه اطلاعات کاربردی در زمان سفر همچون؛ وضعیت آب و هوایی، نقشه، پروازها و … در کنار اطلاعات مربوط به خود بیمه، میتواند پاسخگوی نیاز کاربران بسیاری باشد.

4. اپلیکیشن بیمه آتش سوزی:

بیمه آتش سوزی مسئول تامین هزینه های تعویض و یا تعمیر خسارات حاصل از حوادث آتش سوزی است. با طراحی اپلیکیشن بیمه آتش سوزی، دسترسی به خدمات این حوزه، خرید بیمه و یا تمدید آن را به صورت آنلاین صورت دهند.

5. اپلیکیشن بیمه خودرو:

اپلیکیشن های بیمه خودرو بر نحوه رانندگی شما نظارت داشته و سعی در کاهش هر چه بیشتر خطرات و حوادث ناشی از تصادفات دارند.

6. اپلیکیشن بیمه مسکن:

با استفاده از اپلیکیشن های بیمه مسکن، کاربران میتوانند خدمات این شاخه از بیمه را به صورت آنلاین و همیشه در دسترس در اختیار داشته باشند.

 

امکانات اپلیکیشن بیمه

اپلیکیشن های بیمه باید حداکثر امکانات و قابلیت هایی که یک دفتر بیمه به متقاضی ارائه می دهد را دارا بوده و حدالامکان وی را از مراجعه حضوری به دفتر بیمه بی نیاز سازد.

برخی از امکانات و قابلیت های یک اپلیکیشن بیمه حرفه ای :

  • تعریف نقش های کاربری یا دسترسی و قابلیت های متفاوت
  • عضویت و ورود کاربر
  • جستجو
  • چت آنلاین نماینده بیمه و مشتریان
  • معرفی واضح و روشن خدمات و انواع آن
  • درج اخبار و اطلاعات
  • ماشین حساب آنلاین هزینه های بیمه
  • پرداخت آنلاین
  • نمایش تاریخچه سفارشات و پرداخت ها
  • امکان تعریف انواع فرم بیمه
  • اعمال کدهای تخفیف
  • و …

ساخت اپلیکیشن بیمه اختصاصی

در ایراکد شما می توانید یک اپلیکیشن بیمه اختصاصی با قابلیت و ویژگی های مورد نیاز خود داشته باشید. با توجه به گستردگی انواع بیمه و تنوع ارائه خدمات در دفاتر بیمه گذار، برای کاهش حداکثری هزینه ها، بهتر است تنها آن نوع و امکاناتی که به آن نیاز دارید را در اپلیکیشن خود بگنجانید.

برای ساخت اپلیکیشن بیمه اختصاصی کافیست با مشاوران ما تماس گرفته تا طی یک یا چندین جلسه مشاوره، هر چه بیشتر و بهتر با مدل ذهنی شما برای اپلیکیشن آشنا شده و با حداقل بودجه، بهترین اپلیکیشن ممکن را برای دفتر بیمه خود پیاده سازی نمایید.

برترین اپلیکیشن های بیمه

در این بخش چند مورد از برترین و کارآمدترین اپلیکیشن های بیمه را نام خواهیم برد:
1. بیمه بیدار:
در این اپلیکیشن بیمه تمام اطلاعاتی که باید در خصوص بیمه خود و افراد تحت پوشش آن بدانید، موجود است. اطلاعاتی از قبیل؛ یادآوری پرداخت اقساط بیمه، افراد تحت پوشش آن، آمار فروش و … .
2. هشتگ بیمه :
در هشتگ بیمه امکان ثبت درخواست های بیمه به صورت آنلاین و با حداکثر سهولت پیاده سازی شده است تا برای امور مربوط به بیمه درمان دغدغه و نگرانی وجود نداشته باشد.
3. بیمه بیمیتو:
در اپلیکیشن بیمیتو که به سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه نیز شهرت دارد، کلیه خدمات بیمه به متقاضیان ارائه می گردد. از بریترین قابلیت های این اپلیکیشن میتوان به امکان مقایسه انواع بیمه از نظر قیمت و سطح پوشش و … اشاره کرد.
4. بیمه مرکوری:
اپلیکیشن بیمه مرکوری صرفا در حوزه بیمه خودرو و سفر فعالیت دارد و بیمه کوتاه مدت بدنه خودرو را شامل می شود. در واقع در ابتدای هر سفر درون شهری و برون شهری، با توجه به مسافت، نوع خودرو و … قیمت بیمه را محاسبه و امکان تهیه آن به صورت آنلاین را در اختیار کاربر قرار می دهد.

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

طراحی اپلیکیشن بیمه چقدر زمان می برد؟
مدت زمان ساخت اپ بیمه به روش طراحی اپلیکیشن شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر قصد طراحی اپلیکیشن بیمه اختصاصی دارید ۲-۳ ماه زمان می برد درحالیکه اگر اپلیکشن بیمه آماده را انتخاب کنید در کمتر از یک ماه اپلیکیشن شما آماده است.
جرا ایراکد را برای طراحی اپلیکیشن انتخاب کنیم؟
ایراکد با بیش از ۱۸ سال تجربه و دانش و با کمک برنامه نویسان حرفه ای در زمینه ی طراحی سایت و اپلیکیشن در کنار شماست.می توانید نمونه اپلیکشنهای طراحی شده توسط ایراکد را در صفحه نمونه کارهای طراحی اپلیکیشن مشاهده کنید.
چه نکاتی را در طراحی رابط کاربری اپلیکیشن بیمه باید در نظر داشت؟
برخی نکات مهم برای طراحی رابط کاربری اپلیکیشن بیمه عبارتند از: سادگی و کاربرپسندی: ایجاد رابطی ساده و کاربرپسند برای راحتی کاربران و فهم آسان از قابلیت‌ها و امکانات اپلیکیشن. طراحی یکپارچه: استفاده از یک طراحی یکپارچه و هماهنگ بین صفحات و اجزای مختلف اپلیکیشن برای ایجاد تجربه کاربری هماهنگ و آراسته. نمایش داده‌های مهم: نمایش داده‌ها و اطلاعات مهم مرتبط با مکان‌ها، رزروها و فعالیت‌های بیمه به شکل واضح و جذاب. راهنمایی و راهبرد: ارائه راهنما و راهبرد در هر قدم از استفاده از اپلیکیشن برای افزایش راحتی و اطمینان کاربران در استفاده از آن.
چه فناوری‌هایی برای توسعه اپلیکیشن بیمه استفاده می‌شود؟
توسعه اپلیکیشن بیمه می‌تواند از فناوری‌های مختلف استفاده کند. به عنوان مثال: برنامه‌نویسی موبایل: استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی موبایل مانند Java یا Swift برای توسعه اپلیکیشن‌های iOS و Android. پایگاه داده: استفاده از سیستم‌های مدیریت پایگاه داده برای ذخیره و بازیابی اطلاعات افراد، مشمولین بیمه و دسترسی به داده‌های مربوط به استعلامات. ارتباطات بی‌سیم: استفاده از فناوری‌های مختلف ارتباطی مانند شبکه‌های بی‌سیم، GPS و NFC برای اتصال و جمع‌آوری اطلاعات مکانی و تعامل با کاربران. ابر: استفاده از سرویس‌های ابری برای ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها، امکانات بک‌آپ و به اشتراک گذاری اطلاعات بین کاربران.

Our customers said

حس و حال خوب شما

خانم محمودی
خانم محمودیمزون لاوین
بیشتر بخوانید
یکی از شاخصه های مهم شرکت ایراکد طراحی سایت با المان های روز دنیا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد که کمک بزرگی برای سازماندهی سفارشات ما انجام داد.
آقای کمالی
آقای کمالیبهزیستی فارس
بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه به عنوان میز خدمتی در جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضیان مطرح بود که شرکت ایراکد با مدیریت و پشتیبانی هدفمند و منظم ما را در این راستا یاری نمود.
آقای ترشابی
آقای ترشابیشهرداری بیرجند
بیشتر بخوانید
شهرداری ها برای نیل به ارائه خدمات به صورت الکترونیک و به انجام رساندن دولت الکترونیک نیازمند طراحی سایت میباشند و ما خوشحالیم که برای این منظور شرکت ایراکد را برگزیدیم.
آقای خادم
آقای خادموبسایت کوه نوردی
بیشتر بخوانید
یکی از معیارهای ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت سابقه و تجربه کاری و تعداد بالای نمونه کارها بود که شرکت ایراکد از این نظر مورد توجه قرار گرفت.
خانم علیپور
خانم علیپورموسسه هرمس اپلای
بیشتر بخوانید
شرکت ایراکد با انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ برای موسسه مهاجرتی ما در جهت بهبود و ارتقا ارائه خدمات کمک نمود و با پشتیبانی تیم طراحی سایت تجربه موفقی را داشته ایم.
آقای فخرالدین
آقای فخرالدینشرکت مبتکران سلامت فاخر
بیشتر بخوانید
با طراحی سایت ویکتلب توانستیم کمک بزرگی در راستای شناسایی بیماری های قلب و عروق به پزشکان محترم داشته باشیم و اجرای این ایده توسط شرکت ایراکد با تکنولوژی های روز دنیا انجام گرفت.
آقای علی آبادی
آقای علی آبادیسایت نمایشگاهی نماتا
بیشتر بخوانید
مدیریت و ساماندهی غرفه و نمایشگاه ها یکی از چالش های ما در نماتا بود که به روش سنتی زمان و انرژی زیادی از تیم ما را میگرفت که با طراحی سایت توسط شرکت ایراکد این موضوع به طور کامل رفع گردید.
قبل
بعدی

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form