طراحی اپلیکیشن شرکتی

با طراحی اپلیکیشن شرکتی، به انتخاب اول مشتریان تبدیل شوید!

طراحی اپلیکیشن شرکتی

امروزه به دلیل پیشرفت های صورت گرفته در امر تکنولوژی افراد بیشتر زمان خود را در فضای مجازی می گذرانند که این موضوع باعث شده تا روش های جدیدی برای کسانی که می خواهند کسب وکار خود را گسترش دهند به وجود آید، زیرا آنها می توانند با استفاده از طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت شرکتی بر میزان مخاطبان و مشتریان خود به میزان چشمگیری اضافه کنند و با این کار در مدت زمان کوتاهی به سودهای بسیار زیاد برسند.

Services Type

انواع محصولات مناسب اپلیکیشن شرکتی

تخصص، تجربه، تیم حرفه ای

طراحی اپلیکیشن شرکتی فروش خودرو

طراحی اپلیکیشن شرکت خدماتی

طراحی اپلیکیشن شرکتی برای موسسات آموزشی

طراحی اپلیکیشن شرکتی تجهیزات الکترونیکی

طراحی اپلیکیشن شرکتی نمایندگی فروش

طراحی اپلیکیشن شرکتی فروش لوازم آرایشی

طراحی اپلیکیشن شرکت های تولیدی

طراحی اپلیکیشن شرکتی کارخانه های صنعتی

طراحی اپلیکیشن شرکتی صنایع دستی

طراحی اپلیکیشن شرکتی استارتاپ ها

طراحی اپلیکیشن شرکتی صرافی

طراحی اپلیکیشن شرکتی خدمات کامپیوتری

تاثیر طراحی اپلیکیشن شرکتی بر کسب و کار

با کمک این روش کسانی که تازه کسب و کار خود را استارت زدند می‌توانند بازار هدف خود را با استفاده این اپلیکیشن ها شناسایی کنند و آن را به طور قابل توجه ای گسترش دهند به بیان دیگر برخلاف روش های سنتی که کسب و کار تنها محدود به یک شهر بود امروزه با کمک طراحی اپلیکیشن شرکتی مرزهای بازار هدف گسترش پیدا کرده است . با گسترش بازار هدف طبیعتا میزان فروش محصولات و یا خدمات ارائه شده نیز بیشتر خواهد شد و این موضوع به معنای دستیابی به سود بیشتر می‌باشد. با استفاده از طراحی اپلیکیشن می‌توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و از خواسته‌های آنها آگاه شوید این کار به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن خود را مطابق با آن خواسته ها طراحی کرده و مشتریان را به مشتری دائمی تبدیل کنید.

Characteristics

ویژگی و قابلیت ها

هر آنچه برای تحول نیاز دارید

رابط کاربری جذاب

افزایش وفاداری و نرخ تبدیل کاربر با طراحی UI/UX حرفه ای و کاربردی

امنیت

تضمین امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران

به روزترین فناوری

کدنویسی بهینه و حرفه ای با استفاده از جدیدترین و به روزترین تکنولوژی ها و زبانهای برنامه نویسی

انتشار در پلتفرمهای معتبر

انتشار اپلیکیشن در پلتفرمهای معتبر مثل گوگل پلی، اپ استور و غیره به منظور افزایش دسترسی کاربران

features

امکانات ساخت اپلیکیشن شرکتی

پکیج کامل از امکانات مورد نیاز شما

توسعه بینهایت

طراحی اختصاصی

چندکاربری

جستجوی کاربردی

پنل حرفه ای

فیلتر پیشرفته

دسته بندی بینهایت

طراحی با رنگ سازمانی

اتصال به وبسایت

اتصال درگاه پرداخت

معرفی کامل از شرکت ، دستاورد ها و اهداف شرکت

معرفی خدمات و تبلیغ آنها

نمایش کاتالوگ محصولات و فروش محصولات

اطلاع رسانی به کاربران

ثبت درخواست های مشتریان

Portfolio

نمونه کار طراحی اپلیکیشن

ما در توسعه بیش از 3000 سازمان و کسب و کار سهیم بوده ایم

اپلیکیشن سازمان امداد و نجات

اپلیکیشن سازمان بهزیستی کل کشور

اپلیکیشن گردشگری خانواده سفر

اپلیکیشن هلال من

اپلیکیشن فروشگاهی ایرانیول

اپلیکیشن کلینیک فیروزه

همیشه در کنار شما هستیم

Our Technologie

تکنولوژی های مورد استفاده در ساخت اپلیکیشن

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین  (Artificial Intelligence And Machine learning)

حضور تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین حوزه طراحی اپلیکیشن را با تغییر و تحولاتی روبه رو کرده است. هوش مصنوعی را می توان فناوری نامید که تمامی فرآیندهایی که توسط نیروی انسانی انجام می شود را توسط یک سیستم کامیپوتری بر اساس الگوریتم‌هایی شبیه سازی می کند. از طرف دیگر یادگیری ماشین یا ML را می توان زیر شاخه‌ای از تکنولوژی هوش مصنوعی معرفی نمود که به عنوان یک ماشین از توانایی تقلید رفتارهای انسانی برخوردار است.

اما استفاده از این دو تکنولوژی در ساخت اپلیکیشن بستری را فراهم می کند تا بتواند در کنار بهینه سازی  اپلیکیشن‌های موبایل، بروز خطاهای کد را به میزان قابل توجهی به حداقل برساند. با ادغام هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تمامی مشکلاتی که در فرآیندهای طراحی و توسعه اپلیکیشن به وجود می‌آید به راحتی قابل حل است. به طوری که با یادگیری داده‌ها و اطلاعات قبلی، مشکلات را به خوبی شناسایی می کند و در زمان واقعی به حل آنها می پردازد. حتی با یادگیری از رفتارهای انسانی اقدامات لازم را بدون نیاز به دستورالعملی در برنامه انجام می دهد. افزایش شخصی سازی و خودکار نمودن وظایف تکراری را می توان از مزیت‌های بهره مندی از تکنولوژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بیان نمود.

ادغام اینترنت اشیاء(Internet Of Things)

در حال حاضر اینترنت اشیا به عنوان جدیدترین تکنولوژی‌ در طراحی اپلیکیشن شناخته می شود.به بیانی دیگر، اینترنت اشیا را می توان یک شبکه‌ی مجازی که با بسیاری از دستگاه‌ها از طریق اینترنت در ارتباط است، معرفی نمود که قادر به جمع آوری و مبادله داده‌ها می باشد و به صورت یکپارچه کارمی کند.

خانه‌های هوشمند را می توان به عنوان نمونه بارزی از بهره مندی اینترنت اشیا در طراحی اپلیکیشن‌های موبایل معرفی نمود. به طوری که با استفاده از این تکنولوژی می توان تجربه اتصال میان دستگاه‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

گفتنی است اینترنت اشیا مزیت‌های بسیاری همچون نظارت بر تمامی فرآیندها، صرفه جویی در هزینه و زمان و غیره را برای کاربران به همراه دارد. به عنوان مثال در خانه‌های هوشمند می توان در صورت فراموشی قفل نمودن درب ورودی منزل با استفاده از اپلیکیشن‌هایی که مجهز به تکنولوژی اینترنت اشیا هستند از مکان فعلی خود درب ورودی را قفل نمود.

بلاک چین (Blockchain)

فناوری بلاک چین از دیگر تکنولوژی‌های مورد استفاده در طراحی اپلیکیشن است که در حالت کلی بیشتر در ارزهای دیجیتال ایفای نقش می کنند. این در حالی است که با نفوذ به حوزه طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی می تواند امنیت و شفافیت بیشتری را ارائه دهد.

به عبارت دیگر این تکنولوژی در طراحی اپلیکیشن‌های غیر متمرکز یا Dapp  بیشترین کاربرد را دارد.

به طوری که برنامه‌های غیر متمرکز بدون نیاز به واسطه مدیریت یا عملکرد اطلاعات یا تراکنش را انجام می دهند و کاربران و ارائه دهندگان را به طور مستقیم بهم وصل می کنند.

گفتنی است ماهیت غیر متمرکز تکنولوژی بلاک چین به نحوی است که احتمال خطر نقض داده‌ها را کاهش داده و این اطمینان را می دهد که تمامی اطلاعات و داده‌های کاربر بدون تغییر و در یک فضای امن نگهداری شود.

از سوی دیگر این فناوری قادر است تمامی معاملات و تراکنش‌های یک شرکت را ثبت نماید و بستری را فراهم کند تا نتوان رکوردهای ذخیره شده را تغییر داد. از این رو استفاده از فناوری بلاک چین در طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فناوری ابری (Cloud Technology)

از دیگر تکنولوژی‌هایی که توانسته علاوه بر توسعه دهندگان اپلیکیشن برای کاربران نیز بسیار اثر بخش باشد، فناوری ابری نام دارد. در ابتدا فناوری ابری به عنوان سرویس میزبانی مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون به عنوان پلتفرمی به منظور ذخیره سازی ایمن و دسترسی به داده ها معرفی می شود. گفتنی است تکنولوژی ابری این امکان را به توسعه دهندگان می دهند تا در کنار کاهش هزینه‌های توسعه  برنامه‌ها آسان‌تر و سریع‌تر اجرا شود. از طرفی برای کاربران دسترسی به برنامه ها را بدون نیاز به نصب امکان پذیر می کند.

خوب است بدانید با بهره مندی از تکنولوژی ابری می توان ادغام تمامی اپلیکیشن‌های موبایلی را انجام داد و بر روی ابر اجرا نمود.به همین خاطر اپلیکیشن‌هایی که با استفاده از این فناوری طراحی می شوند حافظه داخلی تلفن همراه را کمتر تحت فشار قرار می دهند و هیچ محدودیتی را برای ذخیره اطلاعات کاربران ایجاد نمی کنند. پیش بینی می شود در آینده شاهد افزایش ترافیک اپلیکیشن‌های ابری باشیم.

اپلیکیشن های نیتیو از جمله اپ هایی هستند که برای یک سیستم عامل خاص توسعه میبابند. از آنجا که این اپلیکیشن ها با API ها و ابزارهای مربوط به همان سیستم عامل بهره میبرندف به بهترین عملکرد بر روی همان دستگاه ها اجرا میشوند. تکنولوژی های به کار رفته در اپلیکیشن های نیتیو عبارتند از:

1. برنامه‌نویسی iOS با Swift و Objective-C:

اپلیکیشن‌های نیتیو iOS معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Swift و Objective-C توسعه می‌یابند. Swift زبان جدید‌تری است که توسط اپل توسعه داده شده و از قابلیت‌ها و عملکردهای بهتری نسبت به Objective-C برخوردار است.

۲. برنامه‌نویسی اندروید با Java و Kotlin:

اپلیکیشن‌های نیتیو اندروید با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی Java و Kotlin توسعه می‌یابند. Kotlin به عنوان زبان جدید‌تر و پیشرفته‌تر معرفی شده است و به طور رسمی توسط گوگل پشتیبانی می‌شود.

۳. برنامه‌نویسی مک (macOS) با Swift:

برنامه‌های نیتیو برای مک با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Swift توسعه داده می‌شوند.

۴. برنامه‌نویسی ویندوز (Windows) با C# و Visual Basic:

برنامه‌های نیتیو برای ویندوز معمولاً با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی C# و Visual Basic توسعه می‌یابند.

اپلیکیشن‌های نیتیو بهینه‌ترین تجربه کاربری را برای کاربران ارائه می‌دهند و به دلیل استفاده از منابع و ابزارهای مستقیم سیستم‌عامل، عملکرد بهتری نسبت به اپلیکیشن‌های هیبریدی دارند. همچنین، توانایی بهره‌برداری از ویژگی‌ها و سرویس‌های نیتیو دستگاه‌ها، از جمله دوربین، حسگرها و اطلاعات محلی، از مزیت‌های اپلیکیشن‌های نیتیو به شمار می‌آید.

اپلیکیشن های Cross-Platform، اپ هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی ها و فریم ورک های خاص برای چندین سیستم عامل به صورت همزمان و با یک کد مشترک توسعه میابد. از آنجا که این رویکرد باعث کاهش هزینه ها و زمان توسعه میشود و امکان راه اندازی اپلیکیشن ها روی سیستم عامل های مختلف مانند ios، اندروید، ویندوز، مک و… را فراهم می آورد. تکنولوژی ها و فریم ورک های معروفی که برای توسعه اپلیکیشن های Cross-Platformمورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

React Native .1:

این فریم‌ورک مبتنی بر React.js است و اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های موبایل Cross-Platform با رابط کاربری نیتیو را توسعه دهید. با استفاده از زبان برنامه‌نویسی JavaScript و React، توانایی اشتراک‌گذاری کد بین iOS و اندروید فراهم می‌شود.

۲. Flutter:

این فریم‌ورک توسط گوگل توسعه داده شده است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Dart اپلیکیشن‌های Cross-Platform را ایجاد می‌کند. Flutter از یک مجموعه کامل ابزارها و ویجت‌ها برای طراحی رابط کاربری نیتیو پشتیبانی می‌کند.

۳. Xamarin:

این فریم‌ورک توسط شرکت Microsoft توسعه داده شده است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی C# امکان ایجاد اپلیکیشن‌های Cross-Platform را فراهم می‌کند. Xamarin از ویژگی‌ها و APIهای نیتیو سیستم‌عامل‌ها بهره‌برداری می‌کند.

۴. Ionic:

این فریم‌ورک بر پایه HTML، CSS و JavaScript توسعه می‌یابد و امکان ایجاد اپلیکیشن‌های Cross-Platform با رابط کاربری واکنش‌گرا را فراهم می‌کند.

از این تکنولوژی‌ها بهره‌برداری می‌کنند تا توسعه‌دهندگان بتوانند با کمترین تغییرات، اپلیکیشن‌هایی را برای چندین سیستم‌عامل ایجاد کنند و با کاهش هزینه‌ها و زمان توسعه، اپلیکیشن‌ها را به بازار عرضه کنند. همچنین، اپلیکیشن‌های Cross-Platform امکان استفاده از ویژگی‌ها و سرویس‌های نیتیو دستگاه‌ها را نیز دارند که بهبود تجربه کاربری را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن های هیبریدی اپ هایی هستند که با استفاده از تکنولوژی های وب و زبان های اندروید و ios توسعه میابند. و به طور همزمان برای پلتفرم های مختلف اجرا میشوند. بر خلاف اپلیکیشن های نیتیو که برای هر پلتفرم به صورت جداگانه نوشته میشوند، اپلیکیشن های هیبریدی امکان توسعه سریع تر و کمترین نیاز به منابع انسانی را فراهم میکند. تکنولوژی های مورد استفاده در اپ های هیبریدی:

1. فریم‌ورک‌های هیبریدی:

از جمله معروف‌ترین فریم‌ورک‌های هیبریدی می‌توان به Ionic، React Native، Xamarin و Flutter اشاره کرد. این فریم‌ورک‌ها امکان ایجاد و توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی را با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS، و JavaScript فراهم می‌کنند.

۲. Cordova/PhoneGap:

این ابزارها به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های هیبریدی با استفاده از HTML، CSS و JavaScript را می‌دهند و امکان دسترسی به ویژگی‌های دستگاه‌های موبایل نیز فراهم می‌کنند.

۳. React Native:

این فریم‌ورک بر پایه React.js بنا شده است و به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد اپلیکیشن‌های هیبریدی با رابط کاربری نیتیو را می‌دهد.

۴. Xamarin:

این فریم‌ورک تحت مالکیت شرکت Microsoft است و از زبان برنامه‌نویسی C# برای توسعه اپلیکیشن‌های هیبریدی استفاده می‌کند.

۵. Flutter:

این فریم‌ورک نیز متعلق به شرکت Google است و با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Dart، اپلیکیشن‌های هیبریدی با رابط کاربری نیتیو را ایجاد می‌کند.

این تکنولوژی‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا با کدهایی مشابه برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید، اپلیکیشن‌های همگرا و قابل اجرا بر روی هر دو سیستم‌عامل ایجاد کنند و همچنین از ویژگی‌ها و قابلیت‌های نیتیو دستگاه‌ها نیز بهره‌برداری کنند. این رویکرد می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و زمان توسعه کمک کند و تجربه کاربری همگرا را تضمین می‌کند.

واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ( (Augmented Reality And Virtual Reality

از تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن که بیشترین کاربرد را در اپلیکیشن‌های بازی دارد می توان به واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اشاره نمود.ویژگی‌های این فناوری به نحوی است که پیش بینی می شود در آینده بیشترین کارآیی را در حوزه طراحی اپلیکیشن داشته باشد. با استفاده از این فناوری می توان تجربیات تعاملی و فراگیر برای کاربران، تجربه‌های بازی همه جانبه و تجسم داده‌ها را ایجاد نمود. ازسوی دیگر این فناوری برای همپوشانی عناصر مجازی در بالای یک فضای دنیای واقعی مورد استفاده قرار می گیرد.هم چنین باید خاطر نشان کرد پیاده سازی دشوار و گران قیمت این فناوری را می توان از معایب تکنولوژی واقعیت افزوده و مجازی به شمار آورد.

AMP (Accelerated Mobile Page)

اهمیت سرعت بارگذاری و لود صفحات با توجه به گسترش استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی پیش از گذشته احساس می شود. از این رو گوگل با رونمایی از تکنولوژی AMP  بستری را برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات موبایل فراهم نموده است. این در حالی است که هر چه لود و سرعت صفحات بیشتر باشد آمار بازدیدکنندگان از صفحه افزایش خواهد یافت. برنامه نویسان با کمک این فناوری می توانند ایجاد صفحات HTML را با حجم کم انجام دهند. با توجه به سرعت لود بسیار بالای کدهای AMP ، بارگذاری صفحات موبایل به سرعت انجام خواهد گرفت و به دنبال آن باعث سهولت در خواندن این صفحات برای کاربران می شود.

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1489+ پروژه

موفق

40+ پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

1000+ شرکت

خصوصی

Pricing Plan

قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی

هزینه طراحی اپلیکیشن براساس نیاز و نوع کسب و کار شما

پلن پایه

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری متناسب با تم های موجود

پلن پیشرفته

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری متناسب با تم های موجود

پلن اختصاصی

امکان استفاده در اندروید و ios ارائه نسخه pwa به همراه پنل مدیریتی ارائه پشتیبانی 6 ماهه رایگان آموزش رایگان طراحی ظاهری مناسب با نیاز کارفرما

Steps

مراحل ساخت اپلیکیشن

از ایده تا اجرا

تحلیل سیستم و فرآیندها

طراحی UI و UX

معماری و طراحی بانک اطلاعاتی

تست و استقرار سیستم

Further Details

همه چیز درباره طراحی اپلیکیشن شرکتی

مزایا طراحی اپلیکیشن شرکتی

اپلیکیشن های امروزی با دسترسی به دوربین، GPS و سنسورهای مختلف تعبیه شده در تلفن های همراه، توانسته اند امکانات و قابلیت های مختلف و کارآمدی را به خود اضافه کنند.

این ویژگی های تازه به شما برای خلق قابلیت های اختصاصی و پرکاربرد کمک شایانی خواهند کرد. همچنین فارغ از بحث سودمند بودن طراحی اپلیکیشن برای شرکت و برند تجاری، گسترده و هدفمند شدن این ارتباط نیز از دیگر مزایای طراحی اپلیکیشن شرکتی به حساب می آید.

ارسال هوشمندانه نوتیفیکشن های مختلف و سعی در تداوم ارتباط و یادآوری برند، اپلیکیشن شرکتی را به بهترین کانال ارتباطی با مشتریان و مخاطبان شما مبدل خواهد کرد.

اما برخی از دیگر از مزایا طراحی اپلیکیشن شرکتی :

  • راه های جدید برای کسب درآمد از طریق اپلیکیشن
  • افزایش بازدهی و سودآوری
  • کاهش چشمگیر هزینه های بازاریابی
  • همواره آپدیت و در دسترس کاربر
  • گسترش دامنه مشتریان در ارائه خدمات

سفارش اپلیکیشن شرکتی حرفه ای

همانطور که می دانید برای راه اندازی یک اپلیکیشن شرکتی حرفه ای باید دانش برنامه نویسی تخصصی در حوزه طراحی اپلیکیشن موبایل داشته باشد و این کار فرآیندی زمان بر خواهد بود. در صورتی که خودتان طراح اپلیکیشن نیستید و می خواهید سریع تر اپلیکیشن شرکتی خود را داشته باشید و هزینه شما در اولویت قرار دارد ما به شما اپلیکیشن شرکتی آماده را پیشنهاد می دهیم. با سفارش اپلیکیشن از شرکت ایراکد می توانید با هزینه و زمان کمتر اپلیکیشن شرکتی خود را داشته باشید.

کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

طراحی اپلیکیشن شرکتی اختصاصی

برای اینکه طراحی اپلیکیشن کاملا مطابق سلیقه و کاربرد و هدف شما باشد بهتر است تا اپلیکیشن اختصاصی شرکتی خود را داشته باشید. اپلیکیشن شرکتی اختصاصی باید ابتدا نیاز سنجی شده و بازار هدف آن مشخص شود سپس طراحی اختصاصی آن انجام خواهد شد. بهینه بودن اپلیکیشن و اختصاصی بودن از نقات قوت آن خواهد بود که تاثیر بسزایی برای رشد کسب و کارتان خواهد داشت. یکی از مهم ترین نکات در این طراحی، خلاقیت خواهد بود.

مراحل طراحی اپلیکیشن شرکتی اختصاصی:

سفارش ساخت اپلیکیشن
دریافت مستندات و امکان سنجی
طراحی رابط کاربری اختصاصی
برنامه نویسی اپلیکیشن
آزمون اپلیکیشن
تبلیغات و انتشار اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن شرکتی با اپ ساز ایراکد

بعضی از اپلیکیشن ها و وبسایت ها هستند که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی یا استخدام یک تیم برنامه نویسی و توسعه اپلیکیشن حرفه ای، اپلیکیشن شرکتی خود را بسازید. اپلیکیشن ساز ایراکد از جمله بهترین و به روز ترین این اپ سازها برای طراحی اپلیکیشن شماست. امکانات و ویژگی های اپ ساز ایراکد:

تعیین چیدمان و رنگ بندی دلخواه برای اپلیکیشن
پنل مدیریت حرفه ای با ماژول های متنوع
خروجی اپلیکیشن اندروید و IOS
انتشار در مارکت های اپلیکیشن
نمایش تیزر و ویدیوهای تبلیغاتی از طریق کانال آپارات

طراحی اپلیکیشن یا طراحی سایت

پاسخ به این پرسش بسیار ساده است چرا که سایت ها عمر بیشتری در مقایسه با اپلیکیشن های داشته و بدون شک از نظر شناخته شدن و محبوبیت جایگاه برتری دارند.

شما برای یک سایت حرفه ای و تمام عیار برای شرکت و برند خود، اولین قدم در ورود به دنیای آنلاین را برداشته و با سئو و بهینه سازی آن، روز به روز رشد خواهید کرد. اما اگر انسان بلندپروازی باشید، قطعا به فکر ساخت اپلیکیشن هم خواهید بود. اپلیکیشن ها وجه دیگری از ارائه خدمات را به مشتریان شما ارائه خواهند داد که سبب پیشرفت و آگاهی از برند هر چه بیشتر شما خواهند شد.

نمونه های موفق طراحی اپلیکیشن شرکتی

شرکت های مطرحی در سراسر دنیا برای سهولت در ارائه خدمات و نیل به تمام مزایایی که در بخش قبل شرح داده شد، اپلیکیشن اختصاصی خود را طراحی نموده اند. تفاوتی ندارد که حوزه کاری شرکت شما، انتشار اخبار باشد یا صرفا سرگرمی کاربر، در هر صورت طراحی اپلیکیشن شرکتی میتواند برند شما را در میان میلیون ها کاربر تلفن های همراه هوشمند معرفی نماید.

برخی از برترین اپلیکیشن های شرکتی دنیا:

  1. طراحی اپلیکیشن شرکت ایرانسل
  2. طراحی اپلیکیشن شرکت همراه اول
  3. طراحی اپلیکیشن شرکت شاتل
  4. طراحی اپلیکیشن شرکت دیزنی پلاس
  5. طراحی اپلیکیشن نتفلیکس

نکات طلایی در طراحی اپلیکیشن شرکتی

موفقیت یک اپلیکیشن و ارتباط هدفمند و موثر آن با کاربران شرکت، مستلزم رعایت یکسری استانداردها و به کارگیری نکات طلایی آن است. برخی از اصلی ترین استانداردها به شرح زیر است:

  1. ظاهر و فونت و رنگبندی متناسب با برند و حوزه کاری شرکت
  2. انتخاب لوگو و نام جذاب و در عین حال ساده برای اپلیکیشن
  3. استفاده از زیرساخت های قدرتمند همچون سرور
  4. بهره مندی از تصاویر با کیفیت و مرتبط در صفحات اپلیکیشن
  5. ساختار کلی هدفمند و منسجم اپلیکیشن
  6. رابط کاربری آسان و مشخص برای ارتباط هرچه بهتر با کاربران اپلیکیشن
  7. بهینه سازی اپلیکیشن برای دانلود و استفاده کاربران
  8. امکانات و قابلیت های بیشتر در مقایسه با رقبا

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

امکانات طراحی اپلیکیشن شرکتی چیست؟
امکاناتی می توان برای طراحی اپلیکیشن شرکتی در نظر گرفت همچون :اطلاع رسانی ، ارتباط با مشتریان و کاربران و نظرسنجی میزان رضایت آنها از خدمات و محصولات ، فروش آنلاین محصولات و معرفی خدمات و امکان ثبت درخواست برای استفاده از خدمات
سرویس پوش نوتیفیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟
سرویس پوش نوتیفیکیشن برای اپلیکیشن باعث پویایی و تعامل بهتر کاربران با اپلیکیشن می شود .با این سرویس شما می توانید اطلاع رسانی ها و اعلان هایی که قصد دارید برای کاربران ارسال کنید از طریق پوش نوتیفیکیشن به کاربران ارسال کنید.
چرا Iracode را برای طراحی اپلیکیشن انتخاب کنیم؟
ایراکد با دانش خاص در زمینه ی برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل و ios به طراحی اپلیکیشن های اختصاصی و چندفروشگاهی می پردازد. کاربران بعد از سفارش اپلیکیشن و تحلیل رقبا می توانند به صورت خیلی تخصصی کار را به تیم حرفه ای ایراکد بسپارند . طراحی اپلیکیشن های اختصاصی به همراه اپ های چند فروشندگی از تخصص های ایراکد در این زمینه می باشد.
کاتالوگ آنلاین در اپلیکیشن شرکتی چه مزایایی دارد؟
در اپلیکیشن شرکتی شما بخشی برای معرفی محصولات و خدمات در نظر بگیرید. این بخش به شما کمک می کند تا کاربران و مشتریان شما خدمات و محصولات شما را بهتر بشناسند و هر زمان که در محصولات و خدمات خود تغییری ایجاد کردید می توانید کانالوگ محصولات و خدمات خود را بروزرسانی کنید .

Our customers said

حس و حال خوب شما

خانم محمودی
خانم محمودیمزون لاوین
بیشتر بخوانید
یکی از شاخصه های مهم شرکت ایراکد طراحی سایت با المان های روز دنیا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد که کمک بزرگی برای سازماندهی سفارشات ما انجام داد.
آقای کمالی
آقای کمالیبهزیستی فارس
بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه به عنوان میز خدمتی در جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضیان مطرح بود که شرکت ایراکد با مدیریت و پشتیبانی هدفمند و منظم ما را در این راستا یاری نمود.
آقای ترشابی
آقای ترشابیشهرداری بیرجند
بیشتر بخوانید
شهرداری ها برای نیل به ارائه خدمات به صورت الکترونیک و به انجام رساندن دولت الکترونیک نیازمند طراحی سایت میباشند و ما خوشحالیم که برای این منظور شرکت ایراکد را برگزیدیم.
آقای خادم
آقای خادموبسایت کوه نوردی
بیشتر بخوانید
یکی از معیارهای ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت سابقه و تجربه کاری و تعداد بالای نمونه کارها بود که شرکت ایراکد از این نظر مورد توجه قرار گرفت.
خانم علیپور
خانم علیپورموسسه هرمس اپلای
بیشتر بخوانید
شرکت ایراکد با انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ برای موسسه مهاجرتی ما در جهت بهبود و ارتقا ارائه خدمات کمک نمود و با پشتیبانی تیم طراحی سایت تجربه موفقی را داشته ایم.
آقای فخرالدین
آقای فخرالدینشرکت مبتکران سلامت فاخر
بیشتر بخوانید
با طراحی سایت ویکتلب توانستیم کمک بزرگی در راستای شناسایی بیماری های قلب و عروق به پزشکان محترم داشته باشیم و اجرای این ایده توسط شرکت ایراکد با تکنولوژی های روز دنیا انجام گرفت.
آقای علی آبادی
آقای علی آبادیسایت نمایشگاهی نماتا
بیشتر بخوانید
مدیریت و ساماندهی غرفه و نمایشگاه ها یکی از چالش های ما در نماتا بود که به روش سنتی زمان و انرژی زیادی از تیم ما را میگرفت که با طراحی سایت توسط شرکت ایراکد این موضوع به طور کامل رفع گردید.
قبل
بعدی

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form