بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن در ایران

بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن در سال ۱۴۰۳

شما هم قبول دارید که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد؟ از بازی و سرگرمی گرفته تا کاربردی ترین مسائل که برای آنها اپلیکیشن های خوب و قدرتمندی طراحی و پیاده سازی شده اند؟ به عنوان مثال شما میخواهید سفر بروید، از همان ابتدای تصمیم گیری برای سفر میتوانید با اپلیکیشن ها جلو رفته و قدم به قدم به هدف خود نزدیکتر شوید. از نقشه های راه گرفته تا تعمیرگاه ها و رستوران ها و مراکز تفریحی و زیارتی را با انواع اپلیکیشن ها میتوانید شناسایی و اقامت گزینید.

یکی از معیارهای مهم کسب و کارها برای رشد هر چه بیشتر در این بازار رقابتی طراحی اپلیکیشن است. زیرا با یک اپلیکیشن خاص و قدرتمند میتوانند به یک کسب و کار اختصاص یابید که برای مشتریان و مخاطبان خود ارزش قائل بوده و میخواهد خدمت رسانی خود را محدود به بازار آفلاین نکند. طراحی اپلیکیشن اختصاصی با که مطابق با کسب و کار مورد نظر شما طراحی شود و در هر مکان در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. حال بسیاری از افراد برای انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن به مشکل خورده و شناسایی شرکت کار سختی شده است به همین دلیل بر ان شدیم تا با فاکتورهای مهمی که برای شرکت های طراحی اپلیکیشن مدنظر است، به معرفی بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن بپردازیم. با ما همراه باشید تا بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن را بهتر بشناسید تا اگر قصد طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود را دارید با اطمینان خاطر بیشتری گام بردارید.

شرکت طراحی اپلیکیشن اختصاصی ایراکد

021-۸۸۸۸۱۷۷۲ / 09124814737

تهران - جردن - خیابان تابان غربی - مجتمع اداری تجاری نور - طبقه اول

شرکت برنامه نویسی ایراکد یکی از بهترین شرکتهای طراحی اپلیکیشن در تهران و ایران میباشد که تا کنون موفق به ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای فروشگاه ها و سازمان ها و ارگان ها شده است. این شرکت برای طراحی اپلیکیشن بر روی پلتفرم های مختلف از ابزارهای مربوط بهره میبرد. همچنین با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی  منعطف و کاربر پسند و مطابق با استانداردهای جهانی با جدیدترین طراحی های دنیا همراه با کد نویسی اصولی و بهینه، امکان پشتیبانی و توسعه نرم افزار را متناسب با توسعه کسب و کار شما فراهم می آورد. تیم شرکت ایراکد با متخصصانی در این زمینه میتواند پاسخگوی نیازهای افرادی باشد که برای رفع نیاز خود به اپ های موبایل روی می آورند. اگر ایده ای در ذهن خود دارید تیم ایراکد با انجام مشاوره رایگان و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، رویای شما را به واقعیت تبدیل میکنند.

با ما همراه باشید تا بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن را بهتر بشناسید تا اگر قصد طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود را دارید با اطمینان خاطر بیشتری گام بردارید.

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت ایراکد:

شرکت طراحی اپلیکیشن ویستا اپ

021-88551470/ 09128756547

خیابان ولیعصر، خیابان عتیقی نژاد، پلاک 5

تیم ویستا، یکی دیگر از بهترین شرکتهای ساخت اپ موبایل با ارائه بروز ترین متد کدنویسی و طراحی، اقدام به طراحی اپلیکیشن اندروید و همینطور طراحی اپلیکیشن ios با بهترین تعرفه و کیفیت کرده است. تمام اپلیکیشن‌ها با درنظر گرفتن طراحی وبسایت حرفه ای کد زنی شده است. اپلیکیشن و وبسایت به یکدیگر بصورت آنلاین متصل و همگام هستند. تمام اپلیکیشن های طراحی شده در ویستا بصورت Responsive بوده و در تمام تبلت ها و گوشی های همراه بصورت صحیح نمایش داده می شود.

زبان برنامه نویسی طراحی اپلیکیشن اندروید به صورت Native و با زبان Java SE برنامه نویسی شده است. همچنین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن IOS با Swift بوده و مطابق با آخرین تغییرات و بروز رسانی ایجاد شده، تمام اطلاعات بصورت کاملا هش شده اعمال می شوند و امنیت آن بصورت کامل تضمین می شود.

 

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت ویستا اپ:

شرکت سه سوت وب

۰۲۱۲۸۴۲۸۳۵۶/ ۰۲۶۳۴۶۲۱۳۵۹

دفتر تهران، دفتر کرج

شرکت طراحی اپلیکیشن اختصاصی سه سوت وب با سال ها تجربه در زمینه ی طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت جزء بهترین های طراح سایت و اپلیکیشن می باشد. سه سوت و با متخصصان و برنامه نویسان حرفه ای در طراحی اپلیکیشن اندروید و ios سرامد است. برای سفارش طراحی اپلیکیشن موبایل در تهران و کرج و سراسر دنیا می توانید با مشاوران ما در سه سوت وب تماس گرفته یا با مشاهده ی وب سایت از تعرفه های طراحی اپلیکیشن آگاهی یابید.

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت سه سوت وب:

شرکت تابان شهر

۰۲۱-۴۴۶۷۴۴۶۸

تهران، شهرک اکباتان، کوی بیمه، خیابان عظیمی، پلاک ۴۲، واحد ۵

تابان شهر حاصل یک تفکر از مجموعه ای خلاق بوده که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی در عرصه تجارت بین المللی شروع نموده است و تا به امروز توانسته استوار و ثابت قدم باقی بماند.تیم تابان شهر به گونه ای طراحی اپلیکیشن را انجام می دهد که این اپ ها سازگار با نسخه ۶ به بالای اندروید خواهند بود. همچنین با آپدیت و بروزرسانی نسخه های جدید، اپ طراحی شده نیز به روز رسانی می شود. همین موضوع این شرکت را به یکی از بهترین شرکتهای ساخت اپ تبدیل کرده است. 

 

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت تابان شهر:

شرکت چتر نیلی

۰۲۱-۴۴۶۷۴۴۶۸

تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند جنوبی، کوچه جمال، پلاک 35

این شرکت با شعار توسعه کسب و کارهای نو پا از طریق راهکارهای نرم افزاری اشاره داشته و با خدمات طراحی اپلیکیشن خود در این مسیر پیشرفت نموده است. از خدمات مهم این شرکت میتوان به سئو و بسایت و طراحی سایت نام برد که در این مورد نیز میتواند جزء برندها باشد. برای اینکه بهتر بتوان به خدمات و محصولات نرم افزاری این شرکت واقف گردید بهتر است با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا مشاوره رایگان از این طریق دریافت نمایید. 

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت چتر نیلی:

رهام وب

۰۲۱۸۸۶۵۲۴۹۷/ ۰۲۱۸۸۶۵۲۴۹۷

تهران : شریعتی، بالاتر از سیدخندان، نبش کوچه حافظ، پلاک ۴، ساختمان ایستا، طبقه ۱، واحد۱

ازدیگر شرکت های برتر در زمینه ی طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل رهام وب میباشد. که با دیدن نمونه کارهای این شرکت میتوانید به کیفیت کارهایشان پی برده و به آنها اعتماد کنید. این شرکت در زمینه ی اپلیکیشن موبایل با سابقه تر و با تجربه تر از طراحی سایت و سئو میباشد. به همین دلیل اعتماد به این شرکت ها راحت تر انجام میشود.

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت رهام وب:

باشگاه اپ

۹۱۰۷۰۰۳۴-۰۲۱

باشگاه اپلیکیشن از دیگر شرکت ها و سایت هایی است که با شعار طراحی اپلیکیشن های پولساز خدمات خود را ارائه میدهد. از آنجا که این سایت در سال ۱۳۹۹ طراحی و توسعه یافته است جزئی از شرکت های نو پا به حساب آمده ولی با توجه به حساسیت هایی که برای طراحی به خرج داده میتوان گفت که نمونه کارهای قوی را برتای خود رقم زده است.

 

 

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت باشگاه اپ:

اپمون

031-32345421

تهران : خیابان پاسداران، دشتستان 5 پلاک 28 واحد 12

این شرکت در سال 1398 با هدف طراحی اپلیکیشن موبایل تاسیس شد. این شرکت علاوه بر تیمی قدرتمند که برای ساخت اپلیکیشن دارد. در زمینه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، خدماتی، اختصاصی، خبری و … فعالیت میکند. از جمله بهترین خدمات اپمون در زمینه طراحی اپلیکیشن میتوان به تجربه این شرکت در طراحی انواع خدمات نام برد

ویژگی اپ های طراحی شده توسط شرکت اپمون:

آکادمی ایراکد

فرم ثبت سفارش

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

هزینه های طراحی اپ در این شرکت ها بر اساس چه چیزهایی تخمین زده میشود؟

تخمین و برآورد هزینه طراحی اپلیکیشن یکی از کارهای تخصصی شرکت های با تجربه است. از آنجا که طراحی اپلیکیشن برای هر یک از کسب و کارها نیاز به استراتژی خاص آن کسب و کار دارد باید در ابتدای امر تمامی جوانب اپ سنجیده شده و به کارفرما اعلام گردد. اینکه اپلیکیشن در چه بستری پیاده سازی میشود نیز در قیمت طراحی و ساخت اپلیکیشن تاثیر دارد. 

برای انتخاب شرکت های لیست بالا چه ملاک هایی در نظر گرفته شده است؟

ما برای انتخاب بهترین شرکت های طراحی اپلیکیشن حساسیت های زیادی را به خرج دادیم. اولین ملاک تجربه شرکت ها بود که از نظر اعتبار دامنه بتوانند اطمینان خاطر مشتری را جلب نماییند. دومین ملاک انتخاب تعداد نمونه کارهای هر شرکت بود که جزء مهمترین معیارهای انتخاب بهترین شرکت است. سومین ملاک انتخاب، پشتیبانی پس از فروش میباشد که در شرکت های فوق این مسئله به صورت کاملا آشکار رعایت شده است. 

آیا طراحی اپلیکیشن به صورت pwa هم در این شرکت ها طراحی میشود؟

در تمامی شرکت های موارد فوق ابتدا مشاوره اختصاصی به کارفرما داد میشود تا بهترین تصمیم را بگیرد. به عنوان مثال در شرکت ایراکد بعد از مشاوره اختصاصی به مشتری تمامی راهکارهای درآمدزایی از اپ پیشنهاد میشود همچنین متذکر میشوند که این اپ بهتر است در کدام بستر پیاده سازی و اجرا شود. از آنجا که هزینه های طراحی اپ ios مقداری برای بعضی از کارفرمایان تمام میشود پیشنهاد شرکت ایراکد به آنها طراحی اپ به صورت pwa است که در تمامی بسترهای اندروید و ios جواب میدهد. 

اپلیکیشن خوب چه ویژگی هایی دارد؟

تجربه کاربری خوب ،خرید و فروش آنلاین امنیت بالا ، ارسال نوتیفیکیشن ، کارایی و سرعت بارگزاری بالا

شرکت های موارد لیست بالا دارای چه تاییده هایی هستند؟
  • شورای عالی انفورماتیک کشور: این تاییدیه بیانگر صلاحیت و کیفیت مقبول خدمات ایراکد در حوزه طراحی اپلیکیشن می‌باشد.
  • سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور: دریافت این مجوز به این معنی است که فعالیت‌های ایراکد در سایه اصول و قوانین صنف رایانه‌ای انجام می‌پذیرد. به عنوان مثال هزینه دریافتی ایراکد بابت ارائه خدمات، مطابق تعرفه‌های این صنف می‌باشد.
  • سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
  • اتحادیه کامپیوتر و موبایل وزارت صنعت، معدن و تجارت
  • مرکز توسعه فناوری‌ اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد
امنیت کدام یک از انواع طراحی اپلیکیشن بالاتر است؟

امنیت یکی از مسائل مهمی است که در طراحی اپلیکیشن به ان پرداخته میشود. و تمامی کسانی که قصد طراحی اپلیکیشن دارند اولین سوالشان امنیت است. باید بگوییم امنیت در تمامی بسترهای اپلیکیشن وجود دارد زیرا شرکتی که طراحی اپلیکیشن را بر عهده میگیرد باید از نظر امنیت نیز آن را ساپورت کند. ولی در کل میتوان گفت امنیت اپ های ios به دلیل سیستم پیشرفته apple بهتر عمل میکند. 

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

5 پاسخ

  1. سلام من با شرکت ایراکد برای طراحی سایت و اپلیکیشن همکاری داشتم و بسیار راضی هستم برای کیفیت کار و پشتیبانی دوستان عزیز خسته نباشید می گم خدمت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form