طراحی سایت لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی علی‌الخصوص برای بانوان همیشه یکی از موضوعات مهم بوده

طراحی سایت لوازم آرایشی

امروزه انجام خرید هم مانند اکثر فعالیت‌های روزمره به صورت آنلاین محبوبیت بیشتری دارد. از این رو، طراحی سایت و اپلیکیشن می‌تواند تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. طراحی سایت لوازم آرایشی به منظور آنلاین‌سازی کسب و کار مربوط به آن، یکی از گام‌های مهم و الزامی برای رشد و توسعه کسب و کار است. امروزه تنها کسب و کارهایی فرصت موفقیت در رقابت با رقیبان خود را دارند که در این فضا نیز، وارد شده و قدرتمند عمل کنند. چرا که با گذر زمان، مشتریان نیز به دنبال راه‌های ساده و سریع برای دریافت خدمات یا خرید محصولات مورد نیازشان هستند؛ از این رو تاثیر فضای مجازی، خصوصا فضای وب، بر روی کسب و کارها بسیار افزایش یافته و روزبه‌روز در حال گسترش است. خرید محصولات آرایشی بهداشتی از سایت های فروش آنلاین لوازم آرایشی بهترین گزینه برای خرید است. با سایت های لوازم آرایشی میتوانید بهترین گزینه ها را با برندهای مورد استفاده خود پیدا کرده و بهترین محصولات را خریداری کنید.

شاید بگویید بدون داشتن دانش و تخصص در این زمینه، چگونه می‌توان یک سایت فروش لوازم آرایشی موفق طراحی کرد؟ در پاسخ باید بگوییم که شرکت ایراکد با دانش، تخصص و تجربه‌ای که در این زمینه دارد، آماده همکاری با شما به منظور رشد و موفقیت کسب و کارتان می‌باشد.

Services Type

انواع طراحی سایت لوازم آرایشی

هر نوع وبسایتی که اراده کنید با ایراکد قابل انجام است

طراحی سایت لوازم آرایشی ارزان

طراحی سایت لوازم آرایشی فانتزی

طراحی سایت لوازم آرایشی مشابه روژا

طراحی سایت لوازم آرایشی عمده

طراحی سایت لوازم آرایشی مشابه خانومی

طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

تاثیر طراحی سایت آرایشی بر روی کسب و کار شما

طراحی سایت لوازم آرایشی تاثیرات زیادی بر کسب و کارهای وابسته به این صنعت می‌گذارد. اولین و مهم‌ترین تاثیر طراحی سایت، افزایش فروش و بالطبع افزایش سود است.

شما به کمک طراحی سایت می ‌توانید معرفی و تبلیغ محصولتان را در فضای آنلاین و برای مخاطبان بیشتری صورت دهید. تاثیر دیگری که طراحی سایت لوازم آرایشی برای یک مغازه یا فروشگاه دارد، هویت دادن به نام تجاری آن است. شما می‌توانید با طراحی سایت، به نام فروشگاهتان هویت ببخشید و آن را بین مخاطبان هدف برجسته نمایید. به بیان دیگر، برای کسب و کار خود برندسازی کنید.

طراحی سایت یکی از روش‌های بسیار مناسب برای ماندن تجارت شما در میدان رقابت و تبلیغات است. چه بخواهید و چه نخواهید امروزه مردم بیش‌تر از گذشته در این فضا به دنبال پیدا کردن کالا یا خدمات مورد نیازشان می‌گردند؛ و شما به عنوان یک کسب و کار برای حفظ مشتریان و همچنین افزایش فروش لازم است در این فضا، حضور فعال و موفق داشته باشید.

Characteristics

اصلی ترین ویژگی های طراحی سایت لوازم آرایشی

شاخص های کلیدی رشد یک سایت لوازم آرایشی

آگاه سازی مشتریان از محصولات

شما با سایت میتوانید تمام جزئیات محصولات خود را به صورت کامل در اختیار کاربران خود قرار دهید.

سریع

حفظ مشتری و افزایش نرخ تبدیل تا ۸۰ درصد، با بارگذاری وبسایت شما در کمتر از ۳ ثانیه!

واکنش گرا

طراحی سایت واکنش گرا به منظور سازگاری وب سایت با انواع نمایشگر و این یعنی تجربه کاربری فوق العاده!

رتبه یک گوگل

فروش انفجاری با بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو و ورود به صفحه اول گوگل

features

امکانات طراحی سایت لوازم آرایشی

امکاناتی فراتر از انتظار شما

طراحی واکنش گرا

انتشار آسان مطالب

به روزرسانی آسان

مدیریت کاربران

مدیریت رسانه

فیلتر پیشرفته

نصب افزونه های کاربردی

مدیریت آسان

امکان درج دیدگاه

براساس اصول سئو

افزونه های امنیتی

امکان جستجو پیشرفته

فروشگاه

قابلیت تعریف محصولات متغیر

امکان تعریف دسته بندی

قابلیت فیلتر کردن محصولات

ارسال به تمام نقاط کشور

پرداخت آنلاین

portfolio

نمونه کارهای طراحی سایت

ما در توسعه بیش از 3000 سازمان و کسب و کار سهیم بوده ایم

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی الساسیون

فروشگاه لوازم آرایشی الساسیون

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی شینیا

فروشگاه محصولات زیبایی شنیا

فروشگاه لباس زنانه نگین آرینا

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی جهان بی بی شاپ

فروشگاه اینترنتی جهان بی بی شاپ

نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی کندو

فروشگاه اینترنتی کندو

نمونه کار طراحی سایت حقوقی

شرکت حقوقی هرمس لایرز

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1489+ پروژه

موفق

40+ پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

1000+ شرکت

خصوصی

Pricing Plan

تعرفه طراحی سایت لوازم آرایشی

بهترین سرمایه گذاری برای کسب و کار شما

طراحی سایت آماده

شروع از 4 میلیون تومان

طراحی سایت با وردپرس

شروع از 12 میلیون تومان

طراحی سایت اختصاصی

شروع از 50 میلیون تومان

Steps

مراحل ساخت سایت

مراحل تبدیل یک رویا به واقعیت

خرید دامنه و هاست

انتخاب قالب سایت

طراحی و پیاده سازی

آموزش و بارگزاری اطلاعات

Further Details

همه مواردی که باید در ارتباط با طراحی سایت لوازم آرایشی بدانید!!!

مشاغلی که نیازمند طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی هستند

جالب است که بدانید در واقع هیچ محدودیتی وجود ندارد! همه کسب و کارهایی که به نوعی در این زمینه فعالیت می کنند، می‌توانند با طراحی سایت حرفه ای و زیبا از این حوزه سود ببرند.

چه یک فروشنده لوازم آرایش باشید، چه یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و حتی ارائه دهنده خدمات مربوط به زیبایی (سالن آرایشی)، طراحی سایت کاملا مطابق با کسب و کار و هدف شما طراحی خواهد شد؛ تا ابزاری مهم و تاثیرگذار به جهت رشد، توسعه و بقای کسب و کارتان باشد.

حتی اگر تا به حال هیچ فعالیتی هم در این حوزه نداشته اید، باز هم میتوانید با طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی و تامین محصولات از تولیدکنندگان، به عنوان واسطه به ای بازار گسترده وارد شوید و سود و درآمد مطلوبی را حاصل نمایید.

مزیت‌های طراحی فروشگاه لوازم آرایشی

امروزه بحث بازاریابی دیگر به منطقه و محل زندگی شما محدود نمی شود. شما با طراحی سایت لوازم آرایشی به این مزیت دست پیدا می‌کنید که برند و محصولات خود را به افراد زیادی، حتی کسانی که در محدوده محل زندگی و کسب و کار شما نیستند نیز معرفی کرده و با تبلیغات اصولی، آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید.

با طراحی سایت لوازم آرایشی، شما این فرصت را دارید که محصولات و خدمات خود را به صورت کامل و دقیق معرفی کنید و راجع به آن‌ها در قالب محتوای سایت، توضیحات جامعی ارائه دهید. مشخصا می‌دانید که این کار در خرید حضوری، به دلیل کمبود وقت و… میسر نیست. و از طرفی واضح است که ارائه اطلاعات و توضیحات راجع به محصولات در سایت، می‌تواند فروش شما را افزایش دهد. به بیان دیگر، مراجعه کنندگان به سایت را، برای خرید محصول ترغیب کند.

یکی از مشکلاتی که بیش‌تر خانم‌ها در هنگام خرید محصولات آرایشی به صورت حضوری دارند این است که امکانِ تست کردن بسیاری از محصولات را ندارند و باید مناسب بودن یا نبودن آن برای شرایط خودشان را به قوه تخیل‌شان واگذار نمایند.

اما در سایت‌ها این امکان فراهم شده است که مشتری، تست محصول را نیز ببیند و اطلاعات زیادی نه تنها از جنس محصول، بلکه از کیفیت آن نیز بدست آورد. این کار به میزان زیادی باعث افزایش خرید از سایت‌های لوازم آرایشی شده است.

 

طراحی سایت لوازم آرایشی

شاخص ترین امکانات و ویژگی های یک وبسایت لوازم آرایشی

در طراحی سایت یکسری فاکتورهای اساسی وجود دارند که به نوع و حوزه کاری آن وابسته نیستند و باید در همه سایت ها رعایت شوند. موضوعاتی همچون؛ سرعت لود مطلوب سایت، ریسپانسیو بودن صفحات، طراحی ظاهری منظم و ساختارمند، استفاده از رنگ و فونت های متناسب و جذاب و … .

اما برخی دیگر از امکانات و قابلیت ها با توجه به موضوع فعالیت و هدف کلی سایت متغیر هستند و برای رقابت با رقبا باید آن ها را در نظر گرفت. به عنوان مثال یک سایت شرکتی باید به بخش ارائه نمونه کارها و معرفی خدمات نگاه ویژه ای داشته باشد و این موضوع را به بهترین نحو ممکن ارائه نماید.

یا یک سایت آموزشی باید تمرکز خود را بر روی ارائه محتواهای کارآمد و مفید بگذارد و با ارائه مطالب آموزشی، هر چه بیشتر و بهتر مخاطب را راضی نگه دارد.

اما در طراحی سایت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی برای درخشیدن در میان رقبا به نکات زیر توجه کنید:

  • تعریف دقیق و منسجم دسته بندی محصولات
  • امکان تعریف ویژگی های متناسب با محصولات
  • قابلیت فیلترکردن پیشرفته
  • تعریف و معرفی دقیق محصول؛ رنگ، حجم، مناسب چه پوستی، جنسیت، برند، اورجینال یا تقلبی و …
  • درگاه پرداخت هموارد در دسترس
  • استفاده از تصاویر باکیفیت و جذاب
  • ارائه محتواهای آموزشی حوزه بهداشت و آرایش
  • ارائه تخفیف و پیشنهادهای ترغیب کننده
  • انواع روش های ارسال محصول به همراه بسته بندی زیبا
  • و …

فروش محصولات و ارائه خدمات به صورت حضوری یا آنلاین؟

نکته اصلی این است که، ارائه خدمات و فروش محصولات به صورت حضوری و آنلاین، منافاتی با یکدیگر ندارند؛ اما اگر می‌خواهید بین این دو مورد انتخاب کنید، بد نیست راجع به مزیت‌های آنلاین بودن کسب و کار بیش‌تر بدانید:

  1. مراجعه ی حضوری نیازمند صرف وقت و هزینه است. مشغله، ترافیک، آلودگی و شرایط بهداشتی کنونی را هم به آن اضافه کنید. همگی این موارد دست به دست هم می‌دهند و باعث می شوند که خرید اینترنتی برای مشتریان گزینه بهتری باشد.

 

  1. طراحی سایت یک روش تبلیغاتی نسبتاً ارزان قیمت است. اگر شما می‌خواستید با همان روش‌های قدیمی کسب و کارتان را تبلیغ کنید، نه تنها بخش بزرگی از جامعه هدف را به دلیل فاصله و مسافت از دست می دادید، بلکه این کار نیازمند صرف هزینه بسیاری برای تبلیغاتی مانند پوستر، بنر و تبلیغات تلویزیونی بود که نه تنها فضای زیادی برای معرفی شما به مشتریان ایجاد نمی کند، بلکه بازده معرفی از طریق فضای مجازی را هم ندارند.

 

  1. بر خلاف تبلیغات قدیمی، طراحی سایت امکان برقراری ارتباط با مشتری را به شما می‌دهد. مشتریان می‌توانند سوالاتشان را بپرسند و شما می‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید.

 

  1. طراحی سایت یک روش تبلیغات و فروش ۲۴ ساعته است که هرگز خاموشی ندارد و همواره در دسترس مشتریان شماست.

طراحی اختصاصی یا وردپرس؟

طراحی سایت به صورت کاملا اختصاصی و یا با کمک CMS های آماده همچون وردپرس دارای مزیت های و معایبی خواهد بود که تنها خود شما تصمیم میگیرید که کدام طرف ترازو ارزشمند تر است و ارجحیت دارد. به طور کل طراحی سایت اختصاصی هزینه و زمان بیشتری نیاز دارد و به طبع هر نوع قابلیت و امکانی که اراده کنید قابل انجام است.

اما در وردپرس اندکی محدودیت در اجرا وجود دارد که به همین سبب هزینه و زمان تحویل خروجی را کاهش می دهد. به این ترتیب اگر به طراحی وبسایت فروشگاهی ارزان و پربازده نیاز دارید که معرفی محصولات و فروش آنلاین را آسان تر از پیش کند، پیشنهاد ما طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی با وردپرس است.

 سئو و بهینه سازی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی

به خاطر داشته باشید که طراحی یک سایت فروشگاهی پایان راه نیست و به تنهایی کفایت نمی‌کند. چرا که صدها وبسایت فروشگاهی دیگر هم طراحی شده و به نوعی رقیب شما هستند. پس دیده شدن و رسیدن به فروش و درآمد از طریق فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در بستر اینترنت و در کنار صدها رقیب این حوزه کار آسانی نیست!

اما سئو و بهینه سازی بال پرواز شما برای صعود و نشستن در رتبه برتر گوگل است که به راستی میتواند کسب و کار آنلاین شما را متحول کند. با انجام سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، فروش و سود کسب و کارتان را افزایش خواهید داد.

other services

داشتن وبسایت به تنهایی کافی نیست!

ایراکد هر آنچه برای ارتقا نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد

پشتیبانی VIP

افزایش سرعت و امنیت سایت

رفع تداخل و خطاهای مربوط به افزونه ها

پاسخ دهی شبانه روزی

بک آپ گیری منظم

رفع مشکلات فنی

سئو و دیجیتال مارکتینگ

کسب برترین جایگاه در نتایج گوگل

بهترین کلمات برای پیشی گرفتن از رقبا

خدمات سئو تکنیکال

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو خارجی

شبکه های اجتماعی

بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در لینکدین

بازاریابی در تلگرام

بازاریابی در دیگر شبکه های اجتماعی مانند؛

توئیتر، فیسبوک و …

تبلیغات

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات ریمارکتینگ

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

تبلیغات ریتارگتینگ

ایمیل مارکتینگ

Pricing Plan

قیمت پشتیبانی VIP طراحی سایت

تعرفه یک ماهه پشتیبانی VIP طراحی سایت

پلن برنزی

4/5 میلیون تومان

پشتیبانی به صورت تیکت

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید (تعداد محدود)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

پلن نقره ای

7 میلیون تومان

پشتیبانی به صورت تیکت و تلفن

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید ( توافقی)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

درج محتوای ارسالی کارفرما (توافقی)

مشاوره مارکتینگ

پلن طلایی

11 میلیون تومان

پشتیبانی 24 ساعته

به روزرسانی هسته وردپرس، قالب و افزونه ها

تهیه بک آپ از کل وبسایت

بررسی موارد امنیتی وبسایت

تست سازگاری با مرورگرها

نصب و فعال سازی کامل ssl

بررسی خطاهای وبسایت و رفع آن

رصد هفتگی سلامت وبسایت

افزایش سرعت کلی وبسایت

مشاوره توسعه و سئو سایت

درج محصولات جدید ( توافقی)

توسعه سایت به صورت نفر ساعتی

ارتباط با هاست برای پیگیری موارد

راه اندازی ابزار گوگل آنالیتیکس + تنظیمات

ارائه گزارش هفتگی

فعال سازی سیستم chaching

گزارش تحلیل عملکرد سایت

جلسه آنلاین ماهیانه با کارفرما

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

طراحی سایت آماده چیست؟
طراحی سایت موضوع چندان ساده ای نیست و بسیاری از افراد تخصص کافی برای طراحی سایت لوازم آرایشی را ندارند و این فرایند به زمان و وقت زیادی هم نیاز دارد. داشتن یک سایت به طراحی آن هم ختم نمی شود و نیازمند محتوا گذاری و به روز رسانی است.در نتیجه در جهت رفاه حال مشتریان، شرکت طراحی سایت ایراکد اقدام به فروش سایت های لوازم آرایشی طراحی شده ی آماده کرده است که شما می توانید در کمترین زمان صاحب یک سایت با طراحی اصولی، حرفه ای و جذاب شده و از مزیت های بیشمار حضور در فضای مجازی لذت ببرید.
آیا برای داشتن سایت لوازم آرایشی نیاز به مغازه داریم؟
داشتن مغازه می تواند به برند شما اعتبار ببخشد و اعتماد آنها به شما را افزایش دهد با این حال برای داشتن سایت لزومی به داشتن مغازه ندارید.
محتوای مناسب برای سایت فروش لوازم آرایشی چیست؟
اولین ویژگی که باید در سایتتان رعایت کنید این است که روی محتوا حساسیت زیادی داشته باشید و مهم نیست این محتوا در چه صورتی به بیننده عرضه می شود (نوشته یا تصویر) باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اگر متن است باید به توصیف دقیق و کامل آن دسته از ویژگی هایی که مشتریان به دنبالش هستند بپردازید.اسم برند، جنس و کیفیت محصول، سال ساخت، شیوه ی استفاده و … از مواردی هستند که باید در محتوا نشان داده شوند. اگر دنبال محتوای تصویری هستید باید از عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا استفاده کنید که جزئیات محصول در آن به خوبی دیده شود.بعلاوه شما به عنوان یک تولید کننده ی محتوا باید نکات مربوط به بهینه سازی موتور جستجو را در آن رعایت نمایید این کار تاثیر بسزایی در جایگاه شما در صفحات جستجو و در نتیجه تاثیر مستقیم بر میزان فروش دارد.
بزرگترین برند لوازم آرایشی بهداشتی در جهان که موفق ترین فروش آنلاین را داشته کدام برند است؟
بسیاری از برندهای معروف لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان، فروش آنلاین خود را با موفقیت انجام می دهند. اما برندی که در زمینه فروش آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار موفق بوده و به یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین دنیا تبدیل شده است، برند سِفورا (Sephora) است.سِفورا یک شرکت فرانسوی است که در زمینه لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن فعالیت می کند و در بیش از 35 کشور دنیا شعبه دارد. این برند همچنین یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان است که محصولات خود را در بیش از 190 کشور به فروش می رساند. سِفورا با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، خدمات مشتریان عالی و تبلیغات موثر، توانسته است به یکی از برندهای برتر لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان تبدیل شود.

Our customers said

حس و حال خوب شما

خانم محمودی
خانم محمودیمزون لاوین
بیشتر بخوانید
یکی از شاخصه های مهم شرکت ایراکد طراحی سایت با المان های روز دنیا و پشتیبانی 24 ساعته می باشد که کمک بزرگی برای سازماندهی سفارشات ما انجام داد.
آقای کمالی
آقای کمالیبهزیستی فارس
بیشتر بخوانید
طراحی سایت سازمان بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه به عنوان میز خدمتی در جهت سهولت ارائه خدمات به متقاضیان مطرح بود که شرکت ایراکد با مدیریت و پشتیبانی هدفمند و منظم ما را در این راستا یاری نمود.
آقای ترشابی
آقای ترشابیشهرداری بیرجند
بیشتر بخوانید
شهرداری ها برای نیل به ارائه خدمات به صورت الکترونیک و به انجام رساندن دولت الکترونیک نیازمند طراحی سایت میباشند و ما خوشحالیم که برای این منظور شرکت ایراکد را برگزیدیم.
آقای خادم
آقای خادموبسایت کوه نوردی
بیشتر بخوانید
یکی از معیارهای ما برای انتخاب شرکت طراحی سایت سابقه و تجربه کاری و تعداد بالای نمونه کارها بود که شرکت ایراکد از این نظر مورد توجه قرار گرفت.
خانم علیپور
خانم علیپورموسسه هرمس اپلای
بیشتر بخوانید
شرکت ایراکد با انجام خدمات طراحی سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ برای موسسه مهاجرتی ما در جهت بهبود و ارتقا ارائه خدمات کمک نمود و با پشتیبانی تیم طراحی سایت تجربه موفقی را داشته ایم.
آقای فخرالدین
آقای فخرالدینشرکت مبتکران سلامت فاخر
بیشتر بخوانید
با طراحی سایت ویکتلب توانستیم کمک بزرگی در راستای شناسایی بیماری های قلب و عروق به پزشکان محترم داشته باشیم و اجرای این ایده توسط شرکت ایراکد با تکنولوژی های روز دنیا انجام گرفت.
آقای علی آبادی
آقای علی آبادیسایت نمایشگاهی نماتا
بیشتر بخوانید
مدیریت و ساماندهی غرفه و نمایشگاه ها یکی از چالش های ما در نماتا بود که به روش سنتی زمان و انرژی زیادی از تیم ما را میگرفت که با طراحی سایت توسط شرکت ایراکد این موضوع به طور کامل رفع گردید.
قبل
بعدی

Comments

دیدگاه ها و سوالات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم ثبت سفارش

Registration Form