اپلیکیشن137 مدیریت شهری

راهکاری برای رفع تمامی مشکلات بین مردم و شهرداری

اپلیکیشن 137 مدیریت شهری ایراکد

اپلیکیشن 137 ، ابزاری نوین برای شهرداری ها است که با هدف ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان به صورت آنلاین و به منظور تسهیل در امور روزمره طراحی شده است. با بهره مندی از این اپلیکیشن، شهروندان می توانند با دسترسی 24 ساعته از طریق گوشی هوشمند خود به طیف گسترده ای از خدمات شهرداری از قبیل پرداخت عوارض، برقراری ارتباط با شهردار و رئیس شورا، درخواست صدور پروانه، ثبت تخلفات ساختمانی و غیره را بدون نیاز به مراجعه حضوری دسترسی داشته و در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایند. در کنار اپلیکیشن 137 ، یک پنل مدیریتی در نظر گرفته شده که با قابلیت ها و امکانات کارآمد، به عنوان پل ارتباطی مسئولین با مردم معرفی می شود که به صورت آنلاین از طریق این پنل به تمامی درخواست ها و ثبت تخلفات رسیدگی می شود. این اپلیکیشن با پشتیبانی کاملا رایگان از سوی شرکت سازنده ، از قابلیت توسعه پذیری نیز برخوردار است. به طوری که روز به روز امکانات و قابلیت های آن در حال به روزرسانی بوده و برای دسترسی به امکانات و قابلیت های جدید نیاز است از نسخه به روز آن استفاده شود.

شروع قیمت از :

35,000,000 تومان

نصب و راه اندازي محصول تا 3 روز بعد از خريد محصول

اپلیکیشن 137

Features

امکانات اپلیکیشن 137 مدیریت شهری ایراکد

امکانات اپلیکیشن 137
اپلیکیشن 137
Demo

چرا شهرداری ها به اپلیکیشن 137 نیاز دارند؟


در دنیایی که تکنولوژی حضور پررنگی در زندگی روزمره ما ایفا می کند ، شهرداری ها به منظور ارائه خدماتی بهتر به شیوه ای نوین و سیستماتیک به شهروندان، به اپلیکیشنی با امکانات اپلیکیشن 137 نیاز دارند. عدم نیاز به مراجعه حضوری شهروندان در ادارات و سازمان ها موجب کاهش هزینه های شهرداری از قبیل تجهیزات، حقوق پرسنل، استخدام نیروی جدید و هزینه اجاره می شود. با جمع آوری اطلاعات از طریق اپلیکیشن و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، شهرداری ها میتوانند با سرعت و دقت بالایی فرآیندهای خود را بهینه سازی کنند. از سوی دیگر افزایش مشارکت شهروندان، بهبود شفافیت و پاسخگویی و ارائه خدمات جدید را می توان به عنوان مزیت های استفاده شهرداری ها از اپلیکیشن 137 بیان نمود. البته یکی از برجسته ترین مزیت های بهره مندی از اپلیکیشن 137 میتوان به قابلیت شخصی سازی آن اشاره کرد. از آن جایی که اپلیکیشن 137 محصولی آماده است. اما با توجه به قابلیت شخصی سازی آن میتوان تمامی اطلاعات و داده های برند و سازمان مربوطه در پنل مدیریتی و اپلیکیشن به راحتی پیاده سازی شود که تمامی این فرآیند در 4 ساعت انجام می گیرد.

Product At A Glance

اپلیکیشن 137 مدیریت شهری ایراکد در یک نگاه

ویژگی های کلی اپلیکیشن 137مدیریت شهری ایراکد

اپلیکیشن 137

Technologies Used

فناوری مورد استفاده در نرم افزار 137 مدیریت شهری ایراکد

html در فروشگاه اينترنتي ايراشاپ مشابه ديجي کالا
زبان جاوااسکريپت در فروشگاه اينترنتي ايراشاپ
php در نرم افزار جامع تاکسيراني ايراکد
css براي صفحه فروشگاه اينترنتي ايراشاپ مشابه ديجي کالا

Internal Pages

با اپلیکیشن 137 مدیریت شهری ایراکد به صورت هوشمند شهر خود را مدیریت کنید!

امکانات اپلیکیشن 137


• ارائه خدمات پرداخت ( خرید شارژ،پرداخت قبض تلفن، استعلام معاینه فنی، عوارض شهرداری و …)
• مشاهده اخبار، اطلاعیه ها و رویدادهای شهرداری
• مشاهده اعضای فعلی و سابق شواری شهر
• امکان ثبت درخواست ملاقات با شهردار و رئیس شورای شهر
• امکان ثبت و گزارش تخلفات از طریق کاربران اپلیکیشن و پنل مدیریتی
• امکان پیگیری اتوماتیک درخواست ها از مسئولین شهرداری از طریق اپلیکیشن
• پاسخ به سوالات شهروندان با استفاده از هوش مصنوعی اپلیکیشن
• دسترسی به بانک اطلاعات شهری شهرداری
• مشاهده چهره های ماندگار شهر
• امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات شهروندان
• ارائه راهنمایی هایی در زمینه صدور پروانه ساختمانی، پرداخت عوارض و مدارک و فرم ها به کاربران در اپلیکیشن
• امکان ثبت فرم نظرسنجی
• ارائه اطلاعاتی در خصوص شهر، شهرداری و شهردار(فعلی و سابق)

امکانات پنل مدیریتی اپلیکیشن 137

• امکان ثبت مراکز جدید به همراه ثبت اطلاعات و شماره تماس
• ویرایش متن و تصاویر موجود در بخش گالری گردشگری و مردمی
• ویرایش متن و تصاویر در بخش چهره های ماندگار
• امکان ویرایش و Iframe کردن انواع سرویس های پرداخت در اپلیکیشن 137
• قابلیت افزودن، ویرایش و مشاهده لیست تخلفات
• امکان مشاهده تمامی درخواست های ثبت شده به منظور قرار ملاقات با شهردار یا رئیس شورا
• قابلیت ویرایش و مشاهده درخواست های 137
• امکان مشاهده و افزودن متن و عنوان در بخش راهنمای مراجعین FAQ
• مشاهده و ثبت نظرات در بخش نظرسنجی
• مشاهده و ثبت انتقاد و یا پیشنهاد در لیست انتقادات و پیشنهادات پنل مدیریت 137
• دسترسی به اطلاعات کاربران اپلیکیشن 137
• قابلیت افزون اطلاعیه ها در بخش نوتیفیکشن های اپلیکیشن
• امکان دسترسی به تنظیمات نصب و راه اندازی اپلیکیشن ( فعال و یا غیر فعال نمودن وضعیت بروزرسانی جدید، ضروری بودن نصب اپدیت جدید، متن پیام بروز رسانی و ….)

پنل مدیریتی اپلیکیشن 137

هوش مصنوعی به کمک اپلیکشن 137 می آید!

با توجه به این که اپلیکیشن 137 به عنوان یک پل ارتباطی میان شهروندان و شهرداری ها عمل می کند، اما با حضور هوش مصنوعی در این اپلیکیشن، خدمات آُسان تر از قبل ارائه شده و مشکلات شهری به سرعت حل می شود. قابلیت چت کاربران با هوش مصنوعی اپلیکیشن 137 که مبتنی بر GPT-3.5 ، که پیشرفته ترین و قدرتمندترین تکنولوژی در میان چت بات های هوش مصنوعی است و ، به کاربران این امکان را می دهد تا بر اساس دیتاسرس داده شده به هوش مصنوعی اپ، بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در هر مکانی پس از برقراری ارتباط با 137 ، مشکلات و درخواست های خود را پیگیری نمایند. بهره مندی از قابلیت چت بات هوش مصنوعی مزیت هایی را برای کاربران به دنبال دارد. برقراری ارتباط بدون اتلاف وقت و معطلی، استفاده از آن بدون نیاز به دانش و تخصص خاص، پاسخگویی با دقت بالا، سهولت در دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی، تنوع در ارائه خدمات شهرداری از طریق هوش مصنوعی از مزیت های استفاده از قابلیت چت بات هوش مصنوعی در اپلیکیشن 137 است که می توان به آن اشاره نمود.

هوش مصنوعی اپلیکیشن 137

اپلیکیشن 137: دروازه پرداخت‌های آسان و امن شهری

بدون نیاز به اتلاف وقت و هزینه با اپلیکیشن 137 می توانید پرداخت های مختلف شهری را انجام دهید. خرید شارژ، پرداخت قبوض تلفن ثابت، گاز، آب، برق،تلفن همراه، عوارض ملک، خرید بسته اینترنتی و سایر قبوض از خدمات پرداخت قبوض اپلیکیشن 137 به شمار می آید. اپلیکیشن 137 آسان ترین راه برای پرداخت عوارض شهرداری و سایر خدمات شهری است. این در حالی است که شهروندان در قبال خدماتی که شهرداری ها ارائه می دهند نظیر احداث و نگهداری معابر و خیابان ها، فضاسازی و ایجاد پارک ها و بوستان ها، صدور مجوزهای ساخت و ساز و غیره بایستی مبالغی را تحت عنوان عوارض شهرداری به این سازمان پرداخت کنند. این عوارض شامل عوارض نوسازی برای املاک مسکونی و تجاری و اداری، عوارض خودرو که به صورت سالانه برای خودروهایی که در محدوده شهر تردد دارند پرداخت می شود، عوارض پسماند که هزینه جمع آوری و دفع زباله ها را پوشش می دهد، عوارض تابلو که برای نصب هر گونه آگهی، تابلو و بنر در معابر عمومی شهر اخذ می گردد و عوارض ساخت و ساز که در ازای صدور پروانه ساخت و ساز و تغییر کاربری املاک به شهرداری ها باید پرداخت می شود. می توان گفت تمامی مراحل پرداخت انواع عوارض شهرداری از طریق اپلیکیشن 137 بدون مراجعه حضوری و به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز در بستری امن امکان پذیر است.
در خصوص استعلام معاینه فنی خودرو در اپلیکیشن 137 باید گفت از طریق سرویس های پرداختی قبضیمو، به پرداخت و … می توانید تنها با وارد نمودن شماره پلاک خودرو و شماره VIN خودرو معاینه فنی خودرو را استعلام بگیرید. هم چنین در کنار استعلام معاینه فنی از خدماتی دیگری نظیر پرداخت خلافی خودرو، خلافی موتور، عوارض آزاد راهی، عوارض سالیانه، مالیات انتقال موتور ، استعلام سوابق خودرو، طرح ترافیک،مالیات انتقال خودرو، پلاک های فعال،مدارک خودرو، نمره منفی، وضعیت گواهینامه،استعلام بیمه شخص ثالث، تاریخچه پلاک خودرو و استعلام و پرداخت گروهی بهره مند شوید. از طرفی می توان با استفاده از اپلیکیشن 137 خدمات بانکی نظیر کارت به کارت و هم چنین پیگیری گذرنامه و پاسپورت که از خدمات سفر به شمار می آید را انجام داد.
گفتنی است در پنل مدیریتی این اپلیکیشن در منوی اصلی سیستم بخشی به عنوان سرویس ها در نظر گرفته شده که در این قسمت امکان Iframe نمودن انواع سرویس های پرداختی وجود دارد. به بیانی دیگر با استفاده از Iframe می توان بخشی از یک وب سایت را در داخل صفحه اپلیکیشن نمایش داد بدون آن که نیاز باشد کاربر از صفحه فعلی خارج شود. علاوه بر این استفاده از Iframe می تواند برای جاسازی تبلیغات، فرو های نظر سنجی، نمایش ویدیو و محتواهای مرتبط بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

سرویس های پرداختی اپلیکیشن 137

با اپلیکیشن 137 در نسخه های اندروید، ios و WPA، شهر هوشمند در جیب شما

در دنیایی که تکنولوژی حرف اول را می زند، اپلیکیشن 137 با بهره مندی از برترین تکنولوژی های به روز دنیا در نسخه‌های اندروید، ios و WPA با طراحی کاربرپسند و رابط کاربری ساده و روان امکان استفاده از اپلیکیشن 137 را برای هر فردی با هر سطحی از دانش فنی آسان نموده است. اگر بخواهیم در مورد ویژگی های فنی اپلیکیشن 137 صحبت کنیم می توان گفت این اپلیکیشن بر روی پلتفرمی قدرتمند طراحی شده که در ارائه خدمات از سرعت و ثبات بالایی برخوردار است. رابط کاربری ریسپانسیو 137 به گونه ای است که بر روی تمامی دستگاه های هوشمند نظیر تلفن همراه، رایانه و تبلت به خوبی نمایش داده می شود.
از آنجایی که امنیت و حفظ اطلاعات در اپلیکیشن اهمیت بسیاری دارد، از این رو طراحی این اپلیکیشن در نسخه های اندروید، ios و PWA بر اساس بهترین پروتکل های امنیتی به منظور محافظت از اطلاعات انجام شده است. همانطور که گفته شد اپلیکیشن 137 به صورت منظم به روزرسانی میشود و می توان تنها با نصب نسخه به روزشده ی آن از جدیدترین امکانات و قابلیت های این اپلیکیشن بهره مند شد. البته باید خاطر نشان کرد برای انتشار اپلیکیشن 137 با توجه به این که نسخه اندروید، ios و PWA آن قابل دسترس است می توان در Play Store ، App Store iOS و پلتفرم های ایرانی مانند بازار منتشر نمود.

قیمت اپلیکیشن 137 ، قیمت گذاری متناسب با نیاز شما

در اپلیکیشن 137 ما برآنیم تا براساس نیازها و بودجه های منحصر به فرد سازمان ها، امکانات خاصی را به اپلیکیشن اضافه نموده و در نهایت با توجه به ویژگی ها و قابلیت های محصول، آن را قیمت گذاری کنیم. البته ناگفته نماند این که شما یک سازمان کوچک هستید و میخواهید تنها از امکانات و قابلیت های ابتدایی استفاده نمایید و یا در شهری کلان به دنبال روشی نوین برای ارائه خدمات شهرداری به صورت آنلاین هستید، می تواند تعیین کننده قیمت نهایی اپلیکیشن باشد. با این وجود اپلیکیشن 137 به تمامی خواسته ها و نیازهای سازمان شما در هر سطحی پاسخ می دهد.
قیمت گذاری ما پویا و ساختاری انعطاف پذیر دارد. به این صورت که هزینه اپلیکیشن 137 بر اساس قابلیت ها و امکانات خاصی که برای آن انتخاب می شود، متغیر خواهد بود. ما به شما این اطمینان را می دهیم که شما تنها بر اساس نیاز خود، هزینه پرداخت خواهید کرد، نه بیشتر و نه کمتر! از سوی دیگر به یاد داشته باشید به منظور استفاده از یک یا چندین امکانات خاص در اپلیکیشن بایستی هزینه اضافی پرداخت شود.
با این حال انعطاف پذیری در قیمت گذاری بر اساس نیاز و بودجه شما ، صرفه جویی در هزینه و بهره مندی از ارزش های بیشتر اپلیکیشن 137 از مهمترین مزیت های این ساختار قیمت گذاری برای اپلیکیشن 137 به شمار می آید. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت اپلیکیشن 137 با مشاوران ما تماس بگیرید!

اپلیکیشن 137

پشتیبانی اپلیکیشن 137، همراه شما در هر قدم

در اپلیکیشن 137 ما متعهد به ارائه باکیفیت ترین خدمات به مشتریان خود هستیم. به همین خاطر برای تمامی سازمان هایی که خواستار استفاده از امکانات اپلیکیشن 137 هستند، 6 ماه پشتیبانی رایگان در نظر گرفته ایم و پس از آن می توانید با پرداخت هزینه تا یکسال از خدمات پشتیبانی ما بهره مند شوید. در این مدت مشتریان می توانند به روش های زیر با کارشناسان و تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشند:

در حالت پشتیبانی تلفنی شما می توانید سوالات خود را به صورت مستقیم از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در میان بگذارید. هم چنین با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیک شرکت می توانید تمامی درخواست ها و سوالات خود را مطرح کنید و یا به صورت چت آنلاین با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. در پشتیبانی اپلیکیشن 137 ما سعی داریم با پاسخگویی در اسرع وقت تمامی مشکلات را به طور موثر حل نماییم و با برقراری ارتباطی شفاف و صادقانه با مشتریان هر آنچه نیاز است در مورد وضعیت پشتیبانی اپلیکیشن 137 و خدمات پشتیبانی بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

?Why Iracode

آنچه ایراکد را متمایز می کند؟

17+ سال

تجربه

1489+ پروژه

موفق

40+ پرسنل

مجرب

100+ ارگان

دولتی

1000+ شرکت

خصوصی

Our Customers

مشتریان ما

المان در فروشگاه اينترنتي ايراشاپ
support

پشتيباني محصول سامانه تاکسیرانی

تا 6 ماه پشتيباني رايگان بعد از خريد محصول 

بعد از اتمام پشتيباني رايگان، با برگزاري يک جلسه و توافق طرفين مدت زمان و هزينه پشتيباني تعيين ميشود.

FAQ

سوال از شما، پاسخ از ما

چه اقداماتی باید برای دریافت سامانه 137 انجام دهیم؟

در ابتدا باید نامه به مخابرات استان نوشته شده که کد خدماتی 137 به صورت رایگان برای مردم تعریف شده تا به شهرداری وصل شود. 

آیا هزینه های زیادی که شهرداری ها برای نگهداری سامانه 137 میگیرند منطقی است؟

تلفن ۱۳۷ بعلت نیاز ضروری شهروندان جزو خدمات اضطراری محسوب می شود و قالب شماره هم که با ۱۳ شروع می شود نشان دهنده این موضوع هست که جزو خدمات اضطراری ملی شناخته شده است. 

 كد خدماتي اضطراري (ملي) هزینه سالانه واگذاری و استفاده از کد و هزینه مکالمه کدهای خدماتی اضطراری (ملی) به جز هزینه های ذکر شده رایگان می باشد.

شرکت مخابرات به استناد آئین نامه واگذاری کدهای خدماتی و بندهای آئین نامه موظف است که بصورت رایگان این شماره را تعریف و روی شماره های خواسته شده شهرداری مسیر یابی نماید.

اگر مخابرات نسبت به اقدام و واگذاری خط همکاری نکرد چه کاری باید انجام دهیم؟

به سازمان تنظیم مقررات و فرکانس های رادیوئی تهران نامه نگاری کرده و موضوع را بعنوان شکایت مطرح می کنیم که علارغم مصوبات ۱۱۳ سازمان شرکت مخابرات شهرستان …. از همکاری برای تعریف کد خدماتی خودداری می نماید. یا مثلا هزینه دریافت کرده که باید برگردانده شود..

همیشه در کنار شما هستیم

برای توسعه کسب و کارتان ، تا انتها در کنار شما هستیم . بدون نگرانی به فکر پیشرفت باشید.

Other Products

سایر محصولات ایراکد

نرم افزار CRM ایراکد

محصول CRM ایراکد

نرم افزار CRM ایراکد نرم افزار CHRM ایراکد، نرم افزاری جامع برای مدیریت مشتریان و کارمندان سازمان به صورت آنلاین معرفی نرم افزار CRM ایراکد

ایراکدشاپ

ایراکدشاپ

پلتفرم فروشگاهی ایراکد شاپ تنها پلتفرم فروشگاهی آماده همراه با اپ موبایل، وب سایت،فروشنده و پنل مدیریت معرفی پلتفرم فروشگاهی ایراکد شاپ ایراکد شاپ یک

سامانه رزرو اقامتگاه های سازمانی

سامانه رزرو اقامتگاه های سازمانی نرم افزاری جامع برای ارائه خدمات رفاهی و رزرو اقامتگاه های سازمانی معرفی سامانه رزرو اقامتگاه های سازمانی برخی سازمان

فرم ثبت سفارش

Registration Form